abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37054135
Goed dat je met de dietiste overlegt Sugar. Zo is het waarschijnlijk gewoon netjes onder controle te houden zonder dat je 'schadelijk' bezig bent.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:25:32 #252
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_37054293
Ik ben ook mijn hele leven al op dieet, maar heb besloten om gewoon tijdens de zwangerschap zoals ik altijd al deed, 3 x per dag te eten, veel groenten, fruit en melkproducten en gewoon 3 x in de week blijven sporten. Ik had de afgelopen maand wel "last van "accute hongeraanvallen, dat is nu gelukkig bijna over. Ik heb het idee dat ik niet veel bij kom , daar hoop ik op, want ik sleep al 18 jaar veel overgewicht met me mee, ik ben dus niet anders gewend. Merk er overigens ook niets van.
Ik ben niet op de weegschaal gaan staan voor de zwangerschap en bij de verloskundige hoeft het ook niet, zij kijken naar de groei van het kindje dat ze belangrijk vinden, niet je gewicht. Iedereen is anders. Veel corpulente vrouwen vallen juist af tijdens de zwangerschap.

Als je inderdaad normaal slank bent lijkt het me ook moeilijk om ineens zoveel aan te komen, lijkt mij ook raar als ik ineens slank zou zijn, zou me geen raad weten :-)

Als je gewoon zorgt dat je gezond blijft eten en niet teveel snoept tussendoor en je komt dan wel veel aan, tja dan is het de natuur en weet je voor jezelf dat jij er weinig aan hebt kunnen doen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:26:52 #253
593 sjak
Juffie Bloem
pi_37054311
Ja, dat lijkt me ook een hele goede oplossing! Ook hiervandaan een dikke
Goed dat je het hier wel durft neer te zetten!

Spannend PM-girl om het te gaan vertellen op je werk. Wel leuk om die reacties te horen van de kinderen. Laat wat leuke hier horen, ik ben namelijk wel nieuwsgierig!

Snoopy, Hadden ze bij Vida Vita ook leuke badpakken? Ik zie namelijk alleen vreselijke bloemen dingen. En ik wil een leuke, voor zover dat kan Oja, en als het badpak er is kan ik de vakantie gaan boeken...
Lekker douchen!
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:27:49 #254
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37054326
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:26 schreef sjak het volgende:
Ook hiervandaan een dikke
Subtiel...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_37054359
Bij Isis ben ik aangekomen (10kg geloof ik) en dit maal ben ik tot nu toe afgevallen , maar dat deed ik de eerste maanden bij Isis ook.
Verder ben ik wel bezig met voeding dmv. therapie , meer om te kijken waar de problemen liggen (wanneer je juist gaat eten en hoe je dit kunt voorkomen) en daarnaast kijken of er nog het een en ander in je huidige patroon veranderd kan worden. En ik ben daarvoor ook binnenste buiten gekeerd door een internist , de uitslag daarvan laat door de feestdagen nogal op zich wachten.
pi_37054649
Sjak, bij Vida Vita geen badpak gezien maar wel bij de Geboortewinkel in de Bosboom Touissantstraat. Heb niet zo goed gekeken of ze leuk waren maar er hingen er best veel.
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:51:36 #257
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37054655
Ach Sjoegje toch...
Ik herken het heel goed. Ben normaal gesproken ook redelijk slank (36/38), maar moet er altijd wel heel goed op letten. Dus veel sporten, rekening houden met eten (maar niet zo dat ik constant op dieet ben) en toch die weegschaal hè...
Daarom is het juist zo vreemd dat het nu heel normaal en juist goed is dat die weegschaal steeds meer omhoog gaat. Dat gaat er gewoon niet in bij mij. Het is zo tegenstrijdig. Begin nu weer vocht vast te houden en dat zie je in mijn gezicht. Krijg weer een onderkinnetje. En dan baal je toch, ondanks dat je weet blablabla...
Maar ik zit nu dus wel lekker in mijn vel. In het begin groeide ik veel harder dan bij Léon, maar dat is nu een beetje recht getrokken heb ik het idee. Als het voor jouw idee echt te gek is dan is een gesprek met een dieetist een goed idee. Al is het maar om gerustgesteld te worden.
Niet teveel door gaan zitten kniezen hè Sjoeg?
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:17:25 #258
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37055104
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef m@x het volgende:
Even een vraagje tussendoor. De dochter van een collega is net opgenomen in het ziekenhuis omdat ze eiwitten in haar urine hebben aangetroffen. Verder heeft ze ook een hoge bloeddruk. Ze is nu 38 weken zwanger. Weten jullie of dit met zwangerschapssuiker te maken heeft?
Even een kleine update: er bleek niks aan de hand te zijn en vanmorgen vroeg is ze bevallen van een gezonde dochter: Puck.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:23:59 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37055225
Goed nieuws!
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:24:25 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_37055234
ow gelukkig m@x!!
stormy waters...
sailin'
pi_37055244
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:17 schreef m@x het volgende:

[..]

Even een kleine update: er bleek niks aan de hand te zijn en vanmorgen vroeg is ze bevallen van een gezonde dochter: Puck.
Gelukkig maar, feli!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:25:58 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37055266
Hoe zou het bij skyhigh zijn? HIj heeft in maart nog gereageerd maar is verder niet heel actief op het forum sowieso.

En Jis? Vandaag is het haar dag. Ik ben toch wel benieuwd eigenlijk hoor.
pi_37055281
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:17 schreef m@x het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws!
pi_37055838
Hoe erg het voor soommige is om voor hun gevoel te dik te owrden zo word ik hier helemaal gek van het afvallen. Iedere keer zeggen bekenden (die me elke week wel een paar keer zien), ach wat krijg je toch een mager koppie. Ik word daar dus helemaal gek van. En ik weet telkens als ik op de weegschaal ga staan dat ik weer ietsje lichter ben. Maar ja kan er toch nix aan doen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_37056406
* Tamea is aan het genieten van haar verlof (voelt nu pas zo omdat dit de eerste dag is dat ik normaal wel had moeten werken, hiervoor leek t nog gewoon weekend). Meteen goed begonnen met tot 10.30 uitslapen
Mijn lichaam was er kennelijk aan toe, ben meteen 2 kilo afgevallen dit weekend. Dat zal wel allemaal vocht zijn (al kan ik nog steeds m'n trouwring niet om). En ja, ook ik houd m'n gewicht scherp in de gaten (ik was nl. al veel te zwaar voor ik zwanger werd).
pi_37056466
Hier was ik ook veel te zwaar. Was bijna 96 kilo en nu "nog maar" 86.
Liefde
pi_37056471
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:52 schreef MeNicole het volgende:
Hoe erg het voor soommige is om voor hun gevoel te dik te owrden zo word ik hier helemaal gek van het afvallen. Iedere keer zeggen bekenden (die me elke week wel een paar keer zien), ach wat krijg je toch een mager koppie. Ik word daar dus helemaal gek van. En ik weet telkens als ik op de weegschaal ga staan dat ik weer ietsje lichter ben. Maar ja kan er toch nix aan doen
Hier hetzelfde. Kom net terug van een maagzweer, moest weer helemaal normaal en normale hoeveelheden leren eten. En nu vrees ik toch echt dat mijn geen-trek-hebben-en-fobisch-worden-van-sate-gevoel het gevolg is van beebje ipv een virus...
Toen de oudste een paar maanden was smolt ik ook weg van de borstvoeding, at echt 5 keer per dag en dan was het nog model gratenpakhuis, vreselijk! Heb er 3 jaar over gedaan om weer wat voller in het gezicht te worden, komt die maagzweer om de hoek kijken verd...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37056557
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Kom net terug van een maagzweer, moest weer helemaal normaal en normale hoeveelheden leren eten. En nu vrees ik toch echt dat mijn geen-trek-hebben-en-fobisch-worden-van-sate-gevoel het gevolg is van beebje ipv een virus...
Toen de oudste een paar maanden was smolt ik ook weg van de borstvoeding, at echt 5 keer per dag en dan was het nog model gratenpakhuis, vreselijk! Heb er 3 jaar over gedaan om weer wat voller in het gezicht te worden, komt die maagzweer om de hoek kijken verd...
Ja het is echt niet leuk als mensen continu tegen je zeggen dat je mager word en dat je meer moet gaan eten. Ze hebben geen idee hoeveel moeite eten me soms kost. En ik weet nu wel een keer dat ik dunner ben geworden.
Liefde
pi_37056558
Zijn er trouwens meer mensen die het missen om gewoon normaal te kunnen bewegen? Ik ben normaal helemaal niet supersportief ofzo, maar ik mis het nu echt om eens flink actief te kunnen bewegen. Kan zowat jaloers worden als ik anderen lekker zie softballen of iemand naar een bus zie rennen. Heel maf.
Misschien moet ik maar eens lekker gaan fietsen en zwemmen nu ik er de tijd voor heb.
pi_37056582
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef Tamea het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die het missen om gewoon normaal te kunnen bewegen? Ik ben normaal helemaal niet supersportief ofzo, maar ik mis het nu echt om eens flink actief te kunnen bewegen. Kan zowat jaloers worden als ik anderen lekker zie softballen of iemand naar een bus zie rennen. Heel maf.
Misschien moet ik maar eens lekker gaan fietsen en zwemmen nu ik er de tijd voor heb.
Lekker doen joh! Is goed voor je
pi_37056614
Ja zwemmen, wij gaan vanavond weer zwemmen. En over 2 weken ga ik beginnen met zwangerschapzwemmen
Liefde
pi_37056622
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja het is echt niet leuk als mensen continu tegen je zeggen dat je mager word en dat je meer moet gaan eten. Ze hebben geen idee hoeveel moeite eten me soms kost. En ik weet nu wel een keer dat ik dunner ben geworden.
Om de één of andere reden ben je gewoon publiek bezit als je zwanger bent. Erg lastig, maar weinig aan te doen. En zeggen dat je je er niks van aan moet trekken is makkelijker gezegd dan gedaan (lang leve de hormonen). Mensen hebben altijd wel wat te zeuren, zo hoor ik van de één dat ie vind dat ik nog een bescheiden buikje heb voor 35 weken en dacht een ander dat ik al overtijd liep met zo'n buik
pi_37056626
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik eet niet, ik werk voedsel naar binnen...
En vroeger genoot ik er zo van
Fruit lukt me wel met plezier, vreemd genoeg. Ben nooit een fruitmens geweest.
pi_37058473
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:26 schreef Tamea het volgende:

[..]

Om de één of andere reden ben je gewoon publiek bezit als je zwanger bent. Erg lastig, maar weinig aan te doen. En zeggen dat je je er niks van aan moet trekken is makkelijker gezegd dan gedaan (lang leve de hormonen). Mensen hebben altijd wel wat te zeuren, zo hoor ik van de één dat ie vind dat ik nog een bescheiden buikje heb voor 35 weken en dacht een ander dat ik al overtijd liep met zo'n buik
Vreselijk vind ik dat, die meningen die iedereen maar moet gegeven. Het liefst ook nog gekoppeld aan de eigen zwangerschappen die dan mooi als norm worden genomen. Bah.
Een van mijn collega's vond dat ik wel echt overal zwanger was. Vooral op mijn armen en rug.
Pardon?

Overigens ben ik helemaal blij want niet alleen is mijn contract verlengd, het is ook nog eens omgezet naar een onbepaalde tijd. Dus geen spannende periode meer over een paar maanden!
En ze deden ook totaal niet moeilijk over het naar beneden halen van het aantal uren als ik weer ga werken. Ik weet nu al dat ik minder wil gaan werken, maar wil het liefste mijn uren nu nog niet naar beneden halen i.v.m. de hoogte van de uitkering tijdens mijn zwnagerschapsverlof.
pi_37060057
Net terug van de intake bij de vlos. Hoop info gekregen, maar eigenlijk geen nieuwe dingen gehoord
Controles waren goed, alleen mn ijzer-gehalte moest niet veel meer gaan zakken.
Deze week moeten we beslissen of we een nekplooimeting willen, vind het nog een best moeilijke keuze. Zeker na het hele verhaal van PM.
pi_37060738
En mijn eerste: "Je hebt een mager koppie gekregen" van vandaag is weer binnen
Liefde
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:57:42 #277
593 sjak
Juffie Bloem
pi_37060744
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:39 schreef owlet het volgende:

Overigens ben ik helemaal blij want niet
Las ik toch: Overigens ben ik helemaal niet blij...
Ik snapte er al niets van
Lekker douchen!
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:59:18 #278
593 sjak
Juffie Bloem
pi_37060801
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:57 schreef MeNicole het volgende:
En mijn eerste: "Je hebt een mager koppie gekregen" van vandaag is weer binnen
Joh, ik krijg constant te horen: "Goh, je bent "echt" zwanger he"...net alsof ik kan doen alsof ik schijnzwanger ben ;0
Ik lach er maar om, men bedoelt het allemaal niet kwaad.
Lekker douchen!
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:02:25 #279
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37062663
hallo

ben bij de gyn geweest vandaag, bloeddruk weer goed, ijzer was goed van vorige x bloed prikken. 1 mei moet ik weer dagcurve glucose doen, ze houden me goed in de gaten heb ik het idee, alleen maar goed he beeb lag met koppie naar beneden, dus nog niet zo eigenwijs als dat maxim was toendertijd
en
en
en
en
en
ik weet de datum

31 mei word beebday dat is morgen al over 6 weken

en gelukkig mag ik smorgens nuchter binnen komen, zag er al zo tegenop om weer een dag vantevoren opgenomen te worden.
pi_37062759
31 mei klinkt als een mooie datum!
pi_37063038
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:02 schreef Martineke het volgende:
hallo

ben bij de gyn geweest vandaag, bloeddruk weer goed, ijzer was goed van vorige x bloed prikken. 1 mei moet ik weer dagcurve glucose doen, ze houden me goed in de gaten heb ik het idee, alleen maar goed he beeb lag met koppie naar beneden, dus nog niet zo eigenwijs als dat maxim was toendertijd
en
en
en
en
en
ik weet de datum

31 mei word beebday dat is morgen al over 6 weken

en gelukkig mag ik smorgens nuchter binnen komen, zag er al zo tegenop om weer een dag vantevoren opgenomen te worden.
Goh, wat leuk een vreemd tegelijk lijkt me dat, dat je vantevoren weet hoe of wat
Fijn dat je niet een hele dag hoeft te verstieren in zo'n ziekenhuis ook!
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:23:50 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37063234
31 mei! Wat snel al!
Ik ga het gelijk even in de openingspost zetten!
pi_37064226
Jeetje wat snel al martineke, wel fijn dat je het nu weet.
pi_37064750
ow wat leuk Martineke!!!!
31 mei klinkt leuk!
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:22:10 #285
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37066964
Ook ik ben vandaag bij de vk geweest en ook ik zit enorm te twijfelen over de nekplooimeting. Ik haat twijfels...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_37067134
31 mei beebday Leuk Martineke!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_37067486
Oh leuk Martineke!!
31 mei, mooie datum is onze trouwdag

Waarom twijfel je Nuek?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:42:36 #288
24188 Belana
kloon van belana
pi_37067530
Martineke Woeiiii!!!
stormy waters...
sailin'
pi_37070740
Spannend Martineke!
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:16:34 #290
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37070744
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:40 schreef Igraine het volgende:

Waarom twijfel je Nuek?
Ik weet het gewoon niet zo goed... Bij twijfel zowieso doen zou ik zelf normaal zeggen. Echt kans op een kind met down syndroom is er bijna niet maar ik ben bang dat er misschien andere dingetjes niet goed zijn. Ik heb de eerste 8,5 weken geen folium gehad bijvoorbeeld en dat ik maar 1 van de facetten waar ik mee in gedachten loop.
Iedere golf van de zee,
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 19:21:24 #291
81992 Githa
pi_37070937
Martineke jeeeeeeeeeeee wat snel al leuk joh!
31 mei WAUW, dan word je gewoon wéér mama
pi_37071343
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:16 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ik weet het gewoon niet zo goed... Bij twijfel zowieso doen zou ik zelf normaal zeggen. Echt kans op een kind met down syndroom is er bijna niet maar ik ben bang dat er misschien andere dingetjes niet goed zijn. Ik heb de eerste 8,5 weken geen folium gehad bijvoorbeeld en dat ik maar 1 van de facetten waar ik mee in gedachten loop.
De test(en) op zich veranderen natuurlijk niets aan het feit of het wel of niet zo is. De vraag is dus denk ik, zou je het van tevoren willen weten en zo ja, wat ga je er dan mee doen?

Zelf wilde ik wel een nekplooimeting doen destijds, maar is er door raar gehandel en gedrag van de echoscopiste toen niet van gekomen. Er zijn afwijkingen waar ze met een echo wel naar kijken (bijv spina bifida) dus daar zou een nekplooimeting niet voor nodig zijn.

Nekplooimeting is volgens mij hoofdzakelijk gericht op het constateren van een verhoogde kans op down-syndroom.
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:37:54 #293
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37071629
@ Neuk en Meimeltje. Ik snap jullie twijfels heel goed. Zelf hebben wij de nt-meting gekozen met vooral als reden: een extra echo. In ons achterhoofd natuurlijk wel wetende dat we ook wilden weten als er iets aan de hand was.
Maar je krijgt ook weer een filmpje te zien van je hummel. Daarbij is het maar een risico-inschatting en geen diagnose, de uitslag zegt nog niets.
Daarbij kunnen er nog steeds een heleboel afwijkingen zijn die niet aan het licht komen met dit onderzoek.

Na alle heisa die wij achter de rug hebben, zou ik in ieder geval een tweede keer wel weer voor een nt-meting kiezen,maar ook dat is ieder voor zich. Als jullie meer willen weten, zeg het maar, dan geef ik mn msn/mailadres even.

De kinderen vandaag op mijn werk verteld dat ik een kindje krijg. Niet allen enthousiast, maar sommigen zijn ook nog erg jong en daarbij hebben ze hun beperkingen/stoornissen.
Een jongen heel droog toen ik zei dat mijn buik dikker geworden was: je bent zeker zwanger!
(die zei ook toen hij naast mijn 7 maanden zwangere leidinggevende stond, ben je zwanger ofzo?)

Aantal namen genoemd door ze, vooral hun eigen namen! Een kleintje zei, ik denk dat het een meisje wordt, want jij bent ook een meisje!

Martineke, wat een mooie datum, 31 mei!! Leuk hoor!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:39:29 #294
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37071677
Martineke, wat fijn dat je de datum al weet ! 6 weken zijn kort zeg! spannend!

Ik ben officieel met verlof nu, het is geregeld met mijn werkgever Ik moet wel even wennen hoor aan mijn eerste dag vrijaf. Ik loop nu al met mijn ziel onder de arm
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:39:41 #295
94046 PM-girl
pi_37071688
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:31 schreef Igraine het volgende:

[..]

Nekplooimeting is volgens mij hoofdzakelijk gericht op het constateren van een verhoogde kans op down-syndroom.
Ze meten risico op chromosoomafwijkingen, waarvan Down idd de belangrijkste is. Bij mijn Fishtest hebben ze ook nog op trimosie 13 en 18 getest en op het turnersyndroom.
Ik weet eigenlijk niet of er bij de kweek nog andere dingen naar voren kunnen komen volgende week.

Vrijdag moet ik nog naar het ziekenhuis voor een torch-test (bloedprikken)
*
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:43:44 #296
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37071838
Ik weet ook wel wat een nekplooimeting inhoudt, da's me allemaal haarfijn uitgelegd. Ik ben gewoon zo onzeker omdat het geen geplende zwangerschap was, denk ik...
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:45:10 #297
94046 PM-girl
pi_37071895
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:43 schreef Neuk het volgende:
Ik weet ook wel wat een nekplooimeting inhoudt, da's me allemaal haarfijn uitgelegd. Ik ben gewoon zo onzeker omdat het geen geplende zwangerschap was, denk ik...
Snap je onzekerheid heel goed, misschien juist na mijn verhaal hier.
Dacht dat wat info het misschien makkelijker zou maken voor je?
*
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:45:26 #298
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_37071906
Ik had de keuze voor een nekplooimeting zo gemaakt. Mijn man en ik hadden van te voren al afgesproken dat mocht het kindje te wereld komen met wat voor afwijking dan ook, dat dat voor ons niet uitmaakt, we houden toch van het kindje gezond of niet.

Ik dacht wat als ik wel die nekplooimeting zou doen, en er zou wat mis zijn, dan doe ik er uiteindelijk toch niets mee, het kindje komt toch, je weet het alleen. Daarom vond ik het niet nodig om zo'n meting te doen. Moet er wel bij vermelden dat er bij ons aan beide kanten ook geen verhoogd risico is voor een kindje met bv het down-syndroom. Maar goed dat had ons nogmaals helemaal niets uitgemaakt. Het kindje is welkom.

Ik snap dat ik misschien makkelijk praten heb, maar zo kijk ik er tegenaan.
Het blijft een moeilijk keuze dat zeker en is ook voor iedereen anders natuurlijk.

I
pi_37071975
Ja dat zou kunnen, ik weet het niet.
Wij hadden dit soort dingen al wel besproken voordat ik uiteindelijk zwanger was. Ook wat we zouden doen als...

Ik zou ook zeggen bij twijfel doen, maar ja...
pi_37072079
Ik ga wel voor de Nekplooi-meting. Met name het verhaal van PM-girl heeft me dat doen besluiten.

Mijn vriend wilde het al bij Benthe laten doen. Zijn argument is dat je van tevoren dan veel info kan inlezen en eventueel het e.e.a. "regelen". En niet voor "verrassingen" komt te staan. Ik wilde het toen niet omdat ik bang was dat ik compleet de stress in zou schieten. En nu doe ik het toch, het is toch niet voor niets dat ze dit nu standaard invoeren? Aldus mijn mening....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')