abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37054135
Goed dat je met de dietiste overlegt Sugar. Zo is het waarschijnlijk gewoon netjes onder controle te houden zonder dat je 'schadelijk' bezig bent.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:25:32 #252
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_37054293
Ik ben ook mijn hele leven al op dieet, maar heb besloten om gewoon tijdens de zwangerschap zoals ik altijd al deed, 3 x per dag te eten, veel groenten, fruit en melkproducten en gewoon 3 x in de week blijven sporten. Ik had de afgelopen maand wel "last van "accute hongeraanvallen, dat is nu gelukkig bijna over. Ik heb het idee dat ik niet veel bij kom , daar hoop ik op, want ik sleep al 18 jaar veel overgewicht met me mee, ik ben dus niet anders gewend. Merk er overigens ook niets van.
Ik ben niet op de weegschaal gaan staan voor de zwangerschap en bij de verloskundige hoeft het ook niet, zij kijken naar de groei van het kindje dat ze belangrijk vinden, niet je gewicht. Iedereen is anders. Veel corpulente vrouwen vallen juist af tijdens de zwangerschap.

Als je inderdaad normaal slank bent lijkt het me ook moeilijk om ineens zoveel aan te komen, lijkt mij ook raar als ik ineens slank zou zijn, zou me geen raad weten :-)

Als je gewoon zorgt dat je gezond blijft eten en niet teveel snoept tussendoor en je komt dan wel veel aan, tja dan is het de natuur en weet je voor jezelf dat jij er weinig aan hebt kunnen doen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:26:52 #253
593 sjak
Juffie Bloem
pi_37054311
Ja, dat lijkt me ook een hele goede oplossing! Ook hiervandaan een dikke
Goed dat je het hier wel durft neer te zetten!

Spannend PM-girl om het te gaan vertellen op je werk. Wel leuk om die reacties te horen van de kinderen. Laat wat leuke hier horen, ik ben namelijk wel nieuwsgierig!

Snoopy, Hadden ze bij Vida Vita ook leuke badpakken? Ik zie namelijk alleen vreselijke bloemen dingen. En ik wil een leuke, voor zover dat kan Oja, en als het badpak er is kan ik de vakantie gaan boeken...
Lekker douchen!
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:27:49 #254
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37054326
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:26 schreef sjak het volgende:
Ook hiervandaan een dikke
Subtiel...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_37054359
Bij Isis ben ik aangekomen (10kg geloof ik) en dit maal ben ik tot nu toe afgevallen , maar dat deed ik de eerste maanden bij Isis ook.
Verder ben ik wel bezig met voeding dmv. therapie , meer om te kijken waar de problemen liggen (wanneer je juist gaat eten en hoe je dit kunt voorkomen) en daarnaast kijken of er nog het een en ander in je huidige patroon veranderd kan worden. En ik ben daarvoor ook binnenste buiten gekeerd door een internist , de uitslag daarvan laat door de feestdagen nogal op zich wachten.
pi_37054649
Sjak, bij Vida Vita geen badpak gezien maar wel bij de Geboortewinkel in de Bosboom Touissantstraat. Heb niet zo goed gekeken of ze leuk waren maar er hingen er best veel.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:51:36 #257
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37054655
Ach Sjoegje toch...
Ik herken het heel goed. Ben normaal gesproken ook redelijk slank (36/38), maar moet er altijd wel heel goed op letten. Dus veel sporten, rekening houden met eten (maar niet zo dat ik constant op dieet ben) en toch die weegschaal hè...
Daarom is het juist zo vreemd dat het nu heel normaal en juist goed is dat die weegschaal steeds meer omhoog gaat. Dat gaat er gewoon niet in bij mij. Het is zo tegenstrijdig. Begin nu weer vocht vast te houden en dat zie je in mijn gezicht. Krijg weer een onderkinnetje. En dan baal je toch, ondanks dat je weet blablabla...
Maar ik zit nu dus wel lekker in mijn vel. In het begin groeide ik veel harder dan bij Léon, maar dat is nu een beetje recht getrokken heb ik het idee. Als het voor jouw idee echt te gek is dan is een gesprek met een dieetist een goed idee. Al is het maar om gerustgesteld te worden.
Niet teveel door gaan zitten kniezen hè Sjoeg?
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:17:25 #258
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37055104
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef m@x het volgende:
Even een vraagje tussendoor. De dochter van een collega is net opgenomen in het ziekenhuis omdat ze eiwitten in haar urine hebben aangetroffen. Verder heeft ze ook een hoge bloeddruk. Ze is nu 38 weken zwanger. Weten jullie of dit met zwangerschapssuiker te maken heeft?
Even een kleine update: er bleek niks aan de hand te zijn en vanmorgen vroeg is ze bevallen van een gezonde dochter: Puck.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:23:59 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37055225
Goed nieuws!
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:24:25 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_37055234
ow gelukkig m@x!!
stormy waters...
sailin'
pi_37055244
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:17 schreef m@x het volgende:

[..]

Even een kleine update: er bleek niks aan de hand te zijn en vanmorgen vroeg is ze bevallen van een gezonde dochter: Puck.
Gelukkig maar, feli!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:25:58 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37055266
Hoe zou het bij skyhigh zijn? HIj heeft in maart nog gereageerd maar is verder niet heel actief op het forum sowieso.

En Jis? Vandaag is het haar dag. Ik ben toch wel benieuwd eigenlijk hoor.
pi_37055281
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:17 schreef m@x het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws!
pi_37055838
Hoe erg het voor soommige is om voor hun gevoel te dik te owrden zo word ik hier helemaal gek van het afvallen. Iedere keer zeggen bekenden (die me elke week wel een paar keer zien), ach wat krijg je toch een mager koppie. Ik word daar dus helemaal gek van. En ik weet telkens als ik op de weegschaal ga staan dat ik weer ietsje lichter ben. Maar ja kan er toch nix aan doen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_37056406
* Tamea is aan het genieten van haar verlof (voelt nu pas zo omdat dit de eerste dag is dat ik normaal wel had moeten werken, hiervoor leek t nog gewoon weekend). Meteen goed begonnen met tot 10.30 uitslapen
Mijn lichaam was er kennelijk aan toe, ben meteen 2 kilo afgevallen dit weekend. Dat zal wel allemaal vocht zijn (al kan ik nog steeds m'n trouwring niet om). En ja, ook ik houd m'n gewicht scherp in de gaten (ik was nl. al veel te zwaar voor ik zwanger werd).
pi_37056466
Hier was ik ook veel te zwaar. Was bijna 96 kilo en nu "nog maar" 86.
Liefde
pi_37056471
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:52 schreef MeNicole het volgende:
Hoe erg het voor soommige is om voor hun gevoel te dik te owrden zo word ik hier helemaal gek van het afvallen. Iedere keer zeggen bekenden (die me elke week wel een paar keer zien), ach wat krijg je toch een mager koppie. Ik word daar dus helemaal gek van. En ik weet telkens als ik op de weegschaal ga staan dat ik weer ietsje lichter ben. Maar ja kan er toch nix aan doen
Hier hetzelfde. Kom net terug van een maagzweer, moest weer helemaal normaal en normale hoeveelheden leren eten. En nu vrees ik toch echt dat mijn geen-trek-hebben-en-fobisch-worden-van-sate-gevoel het gevolg is van beebje ipv een virus...
Toen de oudste een paar maanden was smolt ik ook weg van de borstvoeding, at echt 5 keer per dag en dan was het nog model gratenpakhuis, vreselijk! Heb er 3 jaar over gedaan om weer wat voller in het gezicht te worden, komt die maagzweer om de hoek kijken verd...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37056557
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Kom net terug van een maagzweer, moest weer helemaal normaal en normale hoeveelheden leren eten. En nu vrees ik toch echt dat mijn geen-trek-hebben-en-fobisch-worden-van-sate-gevoel het gevolg is van beebje ipv een virus...
Toen de oudste een paar maanden was smolt ik ook weg van de borstvoeding, at echt 5 keer per dag en dan was het nog model gratenpakhuis, vreselijk! Heb er 3 jaar over gedaan om weer wat voller in het gezicht te worden, komt die maagzweer om de hoek kijken verd...
Ja het is echt niet leuk als mensen continu tegen je zeggen dat je mager word en dat je meer moet gaan eten. Ze hebben geen idee hoeveel moeite eten me soms kost. En ik weet nu wel een keer dat ik dunner ben geworden.
Liefde
pi_37056558
Zijn er trouwens meer mensen die het missen om gewoon normaal te kunnen bewegen? Ik ben normaal helemaal niet supersportief ofzo, maar ik mis het nu echt om eens flink actief te kunnen bewegen. Kan zowat jaloers worden als ik anderen lekker zie softballen of iemand naar een bus zie rennen. Heel maf.
Misschien moet ik maar eens lekker gaan fietsen en zwemmen nu ik er de tijd voor heb.
pi_37056582
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef Tamea het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die het missen om gewoon normaal te kunnen bewegen? Ik ben normaal helemaal niet supersportief ofzo, maar ik mis het nu echt om eens flink actief te kunnen bewegen. Kan zowat jaloers worden als ik anderen lekker zie softballen of iemand naar een bus zie rennen. Heel maf.
Misschien moet ik maar eens lekker gaan fietsen en zwemmen nu ik er de tijd voor heb.
Lekker doen joh! Is goed voor je
pi_37056614
Ja zwemmen, wij gaan vanavond weer zwemmen. En over 2 weken ga ik beginnen met zwangerschapzwemmen
Liefde
pi_37056622
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja het is echt niet leuk als mensen continu tegen je zeggen dat je mager word en dat je meer moet gaan eten. Ze hebben geen idee hoeveel moeite eten me soms kost. En ik weet nu wel een keer dat ik dunner ben geworden.
Om de één of andere reden ben je gewoon publiek bezit als je zwanger bent. Erg lastig, maar weinig aan te doen. En zeggen dat je je er niks van aan moet trekken is makkelijker gezegd dan gedaan (lang leve de hormonen). Mensen hebben altijd wel wat te zeuren, zo hoor ik van de één dat ie vind dat ik nog een bescheiden buikje heb voor 35 weken en dacht een ander dat ik al overtijd liep met zo'n buik
pi_37056626
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik eet niet, ik werk voedsel naar binnen...
En vroeger genoot ik er zo van
Fruit lukt me wel met plezier, vreemd genoeg. Ben nooit een fruitmens geweest.
pi_37058473
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:26 schreef Tamea het volgende:

[..]

Om de één of andere reden ben je gewoon publiek bezit als je zwanger bent. Erg lastig, maar weinig aan te doen. En zeggen dat je je er niks van aan moet trekken is makkelijker gezegd dan gedaan (lang leve de hormonen). Mensen hebben altijd wel wat te zeuren, zo hoor ik van de één dat ie vind dat ik nog een bescheiden buikje heb voor 35 weken en dacht een ander dat ik al overtijd liep met zo'n buik
Vreselijk vind ik dat, die meningen die iedereen maar moet gegeven. Het liefst ook nog gekoppeld aan de eigen zwangerschappen die dan mooi als norm worden genomen. Bah.
Een van mijn collega's vond dat ik wel echt overal zwanger was. Vooral op mijn armen en rug.
Pardon?

Overigens ben ik helemaal blij want niet alleen is mijn contract verlengd, het is ook nog eens omgezet naar een onbepaalde tijd. Dus geen spannende periode meer over een paar maanden!
En ze deden ook totaal niet moeilijk over het naar beneden halen van het aantal uren als ik weer ga werken. Ik weet nu al dat ik minder wil gaan werken, maar wil het liefste mijn uren nu nog niet naar beneden halen i.v.m. de hoogte van de uitkering tijdens mijn zwnagerschapsverlof.
pi_37060057
Net terug van de intake bij de vlos. Hoop info gekregen, maar eigenlijk geen nieuwe dingen gehoord
Controles waren goed, alleen mn ijzer-gehalte moest niet veel meer gaan zakken.
Deze week moeten we beslissen of we een nekplooimeting willen, vind het nog een best moeilijke keuze. Zeker na het hele verhaal van PM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')