Even een kleine update: er bleek niks aan de hand te zijn en vanmorgen vroeg is ze bevallen van een gezonde dochter: Puck.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef m@x het volgende:
Even een vraagje tussendoor. De dochter van een collega is net opgenomen in het ziekenhuis omdat ze eiwitten in haar urine hebben aangetroffen. Verder heeft ze ook een hoge bloeddruk. Ze is nu 38 weken zwanger. Weten jullie of dit met zwangerschapssuiker te maken heeft?
Gelukkig maar, feli!quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Even een kleine update: er bleek niks aan de hand te zijn en vanmorgen vroeg is ze bevallen van een gezonde dochter: Puck.
Dat is goed nieuws!quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Even een kleine update: er bleek niks aan de hand te zijn en vanmorgen vroeg is ze bevallen van een gezonde dochter: Puck.
Hier hetzelfde. Kom net terug van een maagzweer, moest weer helemaal normaal en normale hoeveelheden leren eten. En nu vrees ik toch echt dat mijn geen-trek-hebben-en-fobisch-worden-van-sate-gevoel het gevolg is van beebje ipv een virus...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:52 schreef MeNicole het volgende:
Hoe erg het voor soommige is om voor hun gevoel te dik te owrden zo word ik hier helemaal gek van het afvallen. Iedere keer zeggen bekenden (die me elke week wel een paar keer zien), ach wat krijg je toch een mager koppie. Ik word daar dus helemaal gek van. En ik weet telkens als ik op de weegschaal ga staan dat ik weer ietsje lichter ben. Maar ja kan er toch nix aan doen![]()
Ja het is echt niet leuk als mensen continu tegen je zeggen dat je mager word en dat je meer moet gaan eten. Ze hebben geen idee hoeveel moeite eten me soms kost. En ik weet nu wel een keer dat ik dunner ben geworden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Kom net terug van een maagzweer, moest weer helemaal normaal en normale hoeveelheden leren eten. En nu vrees ik toch echt dat mijn geen-trek-hebben-en-fobisch-worden-van-sate-gevoel het gevolg is van beebje ipv een virus...
Toen de oudste een paar maanden was smolt ik ook weg van de borstvoeding, at echt 5 keer per dag en dan was het nog model gratenpakhuis, vreselijk! Heb er 3 jaar over gedaan om weer wat voller in het gezicht te worden, komt die maagzweer om de hoek kijken verd...
Lekker doen joh! Is goed voor jequote:Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef Tamea het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die het missen om gewoon normaal te kunnen bewegen? Ik ben normaal helemaal niet supersportief ofzo, maar ik mis het nu echt om eens flink actief te kunnen bewegen. Kan zowat jaloers worden als ik anderen lekker zie softballen of iemand naar een bus zie rennen. Heel maf.
Misschien moet ik maar eens lekker gaan fietsen en zwemmen nu ik er de tijd voor heb.
Om de één of andere reden ben je gewoon publiek bezit als je zwanger bent. Erg lastig, maar weinig aan te doen. En zeggen dat je je er niks van aan moet trekken is makkelijker gezegd dan gedaan (lang leve de hormonen). Mensen hebben altijd wel wat te zeuren, zo hoor ik van de één dat ie vind dat ik nog een bescheiden buikje heb voor 35 weken en dacht een ander dat ik al overtijd liep met zo'n buikquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja het is echt niet leuk als mensen continu tegen je zeggen dat je mager word en dat je meer moet gaan eten. Ze hebben geen idee hoeveel moeite eten me soms kost. En ik weet nu wel een keer dat ik dunner ben geworden.
Ik eet niet, ik werk voedsel naar binnen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja het is echt niet leuk als mensen continu tegen je zeggen dat je mager word en dat je meer moet gaan eten. Ze hebben geen idee hoeveel moeite eten me soms kost. En ik weet nu wel een keer dat ik dunner ben geworden.
Vreselijk vind ik dat, die meningen die iedereen maar moet gegeven. Het liefst ook nog gekoppeld aan de eigen zwangerschappen die dan mooi als norm worden genomen. Bah.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:26 schreef Tamea het volgende:
[..]
Om de één of andere reden ben je gewoon publiek bezit als je zwanger bent. Erg lastig, maar weinig aan te doen. En zeggen dat je je er niks van aan moet trekken is makkelijker gezegd dan gedaan (lang leve de hormonen). Mensen hebben altijd wel wat te zeuren, zo hoor ik van de één dat ie vind dat ik nog een bescheiden buikje heb voor 35 weken en dacht een ander dat ik al overtijd liep met zo'n buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |