Och, als er maar een mac in de buurt zit, toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:55 schreef owlet het volgende:
[..]
ja, ik vond de babydump in Utrecht vreselijk. Onoverzichtelijk, klein. Ik had verwacht een tweede babypark aan te treffen maar dat viel vies tegen.
Geweldig hoor. Ik durfde er niet op te vertrouwen dat ik het goed had begrepen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:41 schreef PM-girl het volgende:
@Moonah, idd, ik ben nu wat onderzoeken betreft weer een 'gewone' as. moeder zonder speciale risico's. Er kan natuurlijk altijd nog iets gevonden worden, maar dat risico is niet meer hoger.
Als je eens gaat rondkijken en vergelijken vind ik de babydump duur in verhouding met kwaliteit.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:41 schreef PM-girl het volgende:
!
Bij Ikea wat rondgekeken, maar niets voor Ieniemienie gekocht. Binnenkort naar de babydump, heeft iemand daar ervaring mee?
Hiha, je zult er nog met weemoed aan terugdenken als je echte jensers krijgt van dat prullekequote:Op donderdag 13 april 2006 08:47 schreef linda856763 het volgende:
Ik voel al een paar dagen kietelende vlindertjes van binnen, en twijfel nog een beetje....Kan alleen niet bedenken wat het anders kan zijn. (16,5 wk)
Dit is precies wat ze zometeen bij mij weer gaan testen. Is vanwege zwangerschapsvergiftiging... Hoofdpijn, misselijkheid, vlekjes zien, tintelingen, buikpijn boven in de buik en vocht vasthouden zijn kunnen ook symptomen zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:42 schreef m@x het volgende:
Even een vraagje tussendoor. De dochter van een collega is net opgenomen in het ziekenhuis omdat ze eiwitten in haar urine hebben aangetroffen. Verder heeft ze ook een hoge bloeddruk. Ze is nu 38 weken zwanger. Weten jullie of dit met zwangerschapssuiker te maken heeft?
Oe, dat klinkt best naar idd. Hoe vaak merk je er eigenlijk niets van? Ik had juist begrepen dat het merendeel knetterende hoofdpijn heeft.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:17 schreef dutchie het volgende:
Het vervelende van zwangerschapsvergifitiging is dat je er vaak helemaal niets van merkt. Je voelt je normaal en toch blijkt je ineens het te hebben. Dat vond ik best eng.
Ineens zie je wat vlekjes en vraagt het zh of je toch even wilt komen om te controleren. Geen probleem denk je, even controleren en dan terug aan tafel. Voor je het weet staat er een gynaecoloog, arts-assistent, co-assistent (weer wat anders geloof ik) en 2 verpleegkundigen aan je bed met ernstige gezichten. Ik snapte er echt helemaal niks van en toen iedereen weg was en het mannetje mijn tas uit de auto ging halen, moest ik best even huilen. Je merkt het gewoon niet.
Een baby?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:16 schreef dutchie het volgende:
Maar er is ook goed nieuws hoor: Ik voel me beter dan ik me in weken/maanden heb gevoeld.Eindelijk weer het gevoel energie te hebben en mijn wallen zitten weer op mijn gezicht ipv op mijn knieën.
Nu moet ik nog wat leuks verzinnen voor het mannetje morgen (jarig), die heeft het wel zwaar gehad met me de laatste tijd als ik hem zo mag geloven."Eerlijk Dutch, je weet niet half hoe erg je was de laatste tijd."
Dus ik moet maar even een leuk goedmakertje verzinnen.
Ik begon raar te doen wist geen antwoord op vragen waar ik zeker weten het antwoord van wist. Heb mijn vriend gevraagt op te letten wat ik deed tijdens een bericht typen dan zei ik hardop een letter wat ik zou gaan tikken maar typte gewoon heel wat anders. Had een beetje hoofdpijn maar ja dat heb je wel vaker.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:35 schreef dutchie het volgende:
Weet ik nite Mwanatabu. Ik had geen hoofdpijn, buikpijn, niks. Alleen vocht vasthouden en hoge bloeddruk. Toch werd ik gelijk onder controle gezet. Moest ineens iedere dag langskomen. Toen ging het iets beter en hoefde ik wat minder vaak te komen. Ineens waren er die vlekken en lag ik in het ziekenhuis. Is echt heel vreemd. Maar ik weet dus niet of dat vaak voorkomt, of dat men doorgaans toch meer klachten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |