wtf vrouw!quote:
beetje rustig aan doen Xanthe. waarschijnlijk TEveel bezig geweest. heb je het vandaag nog dat strakke band gevoel?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:31 schreef Xanthe het volgende:
Pufff , drukke dag. Isis haar schoentjes waren te klein dus nieuwe schoentjes gaan uitzoeken. Maar om dat nou op goede vrijdag te doen was niet zo'n suc6 als je vlak bij de Duitse grens woont. Normaal zit ik met 8 minuten in de stad , maar nu ruim een half uur over gedaan. Maar geslaagd. Daarna nog de boodschappen doen , eten en haar naar bed brengen. Ik ben gebroken. Pijn onderin mijn rug en een drukkend gevoel op mijn buik alsof er een strakke band omheen zit , herkent iemand dit?
Goed begin! Onze kinder/wandelwagen en het autozitje worden op 1 mei geleverd. Zonder koeienprintquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:52 schreef Neuk het volgende:Ik heb al een kinderwagen, buggy en maxi cosi met koeienprint gekocht
Heb dat band gevoel wel vaker gehad ook op dagen dat ik niet onwijs druk was. Vandaag wel minder erg (en wel druk geweest) maar wel erg veel pijn rechts onderin mijn buikquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:13 schreef Martineke het volgende:
[..]
beetje rustig aan doen Xanthe. waarschijnlijk TEveel bezig geweest. heb je het vandaag nog dat strakke band gevoel?
Ha! Dan gaan wij samen die immense leegten in die weilanden opvullenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:45 schreef Neuk het volgende:
[..]
Nee, beetje verderop in het Oosten des lands
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:28 schreef Mwanatabu het volgende:
de Moeder voor Moeders voor Moeders
Ik heb al 10 liter verzameld deze weekquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ha! Dan gaan wij samen die immense leegten in die weilanden opvullen(Zwolle hier)
Ik ga er ook anderen mee helpen overigens, want de Moeder voor Moeders voor Moeders is hier langsgeweest. Vanaf dinsdag pies ik in een tuitje![]()
Tnx voor het aanbod Bix.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:12 schreef bixister het volgende:
moonah, ik heb trouwens nog wel een prima maxi cosi citi in de aanbieding.en een draagdoek ook trouwens. (zo'n tricot-slen, de baby-björn is al vergeven).
Aah mooi, de lucht is geklaard, laat dat jochie maar komen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:06 schreef dutchie het volgende:
Hier ook Oost.
Cattie wat balen. Maar ik ken het wel. Nog eventjes joh.
Tazz, hoe is het met je vrouw?
Ik heb zowaar schik in het kaartjes uitzoeken! In de boeken wel wat leuks gezien. Maar het was op de sites dat het meer raak was. En ineens waren we het vanavond ook eens over de jongensnaam. Daarnaast zijn we dan eindelijk echt begonnen aan Léons nieuwe kamer en hebben alles nu uitgezocht. (behalve nog een heel gaaf kleierijtje van Lishe) Alles lijkt op zijn plaats te vallen.
Leuke tip zeker het proberen waardquote:Op zondag 16 april 2006 18:55 schreef pinquit het volgende:
hey dames nog een tipje: koop een muziekdoosje (met een knuffel eromheen zegmaar) en leg m elke avond voor t slapen gaan even op (of onder) je buik.
dit deed ik ook de laatste weken van mn zwangerschap en nu valt max van het liedje in slaap! yeah!![]()
misschien wel van elk ander muziekdoosje ook, maar kom, laat me in de waan
De Megastores in Den Haag is open! Staat alleen niet of de prenatal ook open is.quote:Op maandag 17 april 2006 10:48 schreef cattie het volgende:
Ik zat ff te zoeken op internet en het Prenatal warenhuis in Den Haag is vandaag open. De meeste grote babyzaken trouwens wel (babydump en babyplanet ook) maar die zijn volgens mij niet bij Den Haag te vinden.
Hmmm, ik zou ook wel willen, maar dan moet ik in mijn eentje, mijn man is de babykamer aan het afmaken (ook heel nuttig!!).
Aan de kant van de Gamma. Dus zeg maar helemaal achterin.quote:Op maandag 17 april 2006 11:10 schreef ik80 het volgende:
megastores, hmm das ook een goeie!
en daar zit die prenatal winkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |