erg droog Xanthequote:Op donderdag 13 april 2006 11:43 schreef Xanthe het volgende:
Mijn nichtje gezien afgelopen zondag. Ze is 10 en vind het super dat we nog een kindje krijgen.
Maar 1 van haar eerste vragen was "Weet je al wat het word???" Waarop we heel droog zeiden dat we vermoeden dat het een baby was.
Tsja, hoe zou dat nou toch komenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:24 schreef Neuk het volgende:
En waarom krijg ik geen enkele broek nog fatsoenlijk dicht?
Dat kunnen nu ook nog je darmen zijn. Dat is vaak in het begin!! Maar misschien ook wel al een beginnentje buikje jaquote:Op donderdag 13 april 2006 17:24 schreef Neuk het volgende:
Je buikje gaat groeien Neuk.. Ik denk dat je mag gaan kijken voor broeken die je wat lekkerder gaan zitten!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:24 schreef Neuk het volgende:
Ze vroeg het bij Isis ook steeds en toen zei ik altijd dat ik zwanger was van een varkentje (het word roze geboren , naar mate ze wat groter worden smeren ze zich overal onder).quote:Op donderdag 13 april 2006 17:34 schreef Martineke het volgende:
[..]
erg droog Xanthe
kan ik nu emailen naar dat adres wat je in je profiel hebt staan?
Joh, je zit net in je wittebroodsweken!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:15 schreef Tamea het volgende:
Lekker dat alles weer goedgekeurd is Belana
* Tamea is nu echt met verlof. Heel raar idee dat ik de komende maanden niet hoef te werken. Erg ongezellig idee ook wel. Moet er nog even aan wennen geloof ik.
Euh schoon te maken, of om euh de tuin te doen, of om euh je familie te bezoekenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:20 schreef Moonah het volgende:
[..]
Joh, je zit net in je wittebroodsweken!
Heb je lekker veel tijd om te....![]()
![]()
Maar die dingen kun je ook wel alleenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:29 schreef Tamea het volgende:
Jamaar, m'n vriend man heeft geen wittebroodswekenverlof![]()
Ja precies.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:30 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Maar die dingen kun je ook wel alleen![]()
![]()
U riep?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:20 schreef Moonah het volgende:
[..]
Joh, je zit net in je wittebroodsweken!
Heb je lekker veel tijd om te....![]()
![]()
Wat ik ervan begrepen heb is het helemaal niet uit te breiden. Het is speciaal voor MvM ontworpen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:53 schreef PM-girl het volgende:
Rustig aan hoor Stiekemurd, maar zoals je weet gaat het over he!
WHiehooe, net mijn laatste plaskratjes ingeleverd en het serviesje gekregen, leuk hoor! Weet iemand of je het ergens kunt uitbreiden, welke winkel dit verkoopt?
Eindelijk weer zonder schuldgevoel gewoon op de wc plassen!!
Ok, jammer!quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:09 schreef Neuk het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb is het helemaal niet uit te breiden. Het is speciaal voor MvM ontworpen.
bij mij was het toen aan de hand van contracturen.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:01 schreef owlet het volgende:
Weet iemand hoe precies je loon wortd berekend bij zwangerschapsverlof? Gaan ze uit van je contracturen of wordt er gekeken naar het gemiddelde van een X aantal eerder gewerkte weken?
nope, ik werkte er ong 35 u ipv de 40 die in mijn contract stondenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:20 schreef Stiekemurd het volgende:
Martineke, dan hoop ik niet voor je dat je meer uren werkte dan je contract, want dan ben je gen***d.
Hehe nou ja maakt ook niet uit, werkgever krijgt het toch weer terug van het UWVquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:58 schreef Martineke het volgende:
[..]
nope, ik werkte er ong 35 u ipv de 40 die in mijn contract stonden
Nee, beetje verderop in het Oosten des landsquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:58 schreef Sugar het volgende:
Woon je in de buurt van Eindhoven, Neuk?
Kan je toch ook zelf regelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |