abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2005 @ 13:25:35 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25204032
Ik kom hier nooit ook al heb ik drie fantastische jongens maar ik heb even een vraag.

Ik werk voor een bedrijf dat babykamers maakt. Deze verkopen wij dan weer aan babyzaken. Waar ik nou zo benieuwd naar ben, en dat komt mede door de soms hele rare klachten die ik soms terugkrijg op een kamertje, is naar jullie ervaringen met de aankoop, levertijd, service e.d. op het kamertje wat jullie voor juliie kindje hebben gekocht. En natuurlijk wat er volgens jullie beter zou kunnen op dat gebied.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 13:45:06 #2
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25204213
geen klachten hier, aankoop, levertijd, service, alles was perfecto in orde
gekocht bij babypark
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:00:48 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25204368
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 13:45 schreef Martineke het volgende:
geen klachten hier, aankoop, levertijd, service, alles was perfecto in orde
gekocht bij babypark
babypark Kesteren toevallig? heeft ook kamertjes van ons
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_25206476
Babythings Barendrecht:
kamertje te laat geleverd, beschadigd, kant en klaar terwijl er in de winkel zelfbouw werd aangegeven (waardoor ons raam eruit moest om de boel boven te krijgen ). Onbeschoft te woord gestaat, nauwelijks teruggebeld, slecht bereikbaar. En na een week of 6 stortte 's nachts de bodem van het bedje naar beneden op de grond, met kind en al, omdat er een las was afgebroken.

Uiteindelijk bij de Geschillencommissie deel van het geld teruggehad.

Zowel over het kamertje zelf als over de winkel dus niet tevreden, met name de communicatie liet te wensen over, evenals het erkennen van fouten en die proberen op te lossen (ipv aankomen met "ja, ik werk hier pas net, ik kan er ook niks aan doen ")
pi_25210491
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 23:35 schreef pluisje het volgende:
Babythings Barendrecht:
kamertje te laat geleverd, beschadigd, kant en klaar terwijl er in de winkel zelfbouw werd aangegeven (waardoor ons raam eruit moest om de boel boven te krijgen ). Onbeschoft te woord gestaat, nauwelijks teruggebeld, slecht bereikbaar. En na een week of 6 stortte 's nachts de bodem van het bedje naar beneden op de grond, met kind en al, omdat er een las was afgebroken.

Uiteindelijk bij de Geschillencommissie deel van het geld teruggehad.

Zowel over het kamertje zelf als over de winkel dus niet tevreden, met name de communicatie liet te wensen over, evenals het erkennen van fouten en die proberen op te lossen (ipv aankomen met "ja, ik werk hier pas net, ik kan er ook niks aan doen ")
Welke kamer was dat?
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:29:02 #6
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25210813
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:00 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

babypark Kesteren toevallig? heeft ook kamertjes van ons
gouda, hetzelfde he
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 10:21:58 #7
81992 Githa
pi_25211534
oeh, waar zal ik beginnen
Wij hebben onze babykamer gekocht bij van Asten baby superstore in Tilburg.
We hebben de kamer in juni 2004 uitgezocht en in november 2004 zou hij geleverd worden.
Half november kwam de kamer inderdaad bij ons aan maar bij het uitpakken bleek al snel dat het een mengelmoes was van verschillende kamertjes die bovendien ernstig beschadigd was.
Na contact met de winkel bleek al snel dat het optijd leveren van een nieuwe kamer een probleem was, het was op dat moment de meeste verkochte kamer en er zat dus een wachttijd op van 4 maanden maarja ik was al 7 maanden zwanger. Daarbij konden ze ons ook niet verzekeren dat de nieuwe kamer wel in perfecte staat zou komen, gezien deze levering . Hij raade ons dan ook aan een nieuwe kamer uit te zoeken. maarja als je eenmaal iets in je hoofd hebt qua stijl..... en we hadden alle assesoires al gekocht in de stijl van de eerst gekozen kamer dus wilde ik wel graag iets wat daar op leek.
Ik vroeg hem nog of hij niet even wilde aanwijzen welke kamers voorradig waren omdat ik anders misschien mijn oog weer liet vallen op iets waar 4 maanden levertijd op zit maar hij was er zeker van dat alles wat binnen stond optijd te leveren was.
Dus wij gaan zoeken en eigenlijk stond er maar een kamer in dezelfde stijl/ kleur als die wij voorheen hadden maar die was wel 600 euro duurder.... Nu was de winkel niet al te beroerd en wilde daar de helft van mee betalen maar toen kwam probleem twee, hij zou pas geleverd worden eind januari en ik was 7 februari uitgeteld Even een lichtelijke paniek maarja je moet toch iets en een andere winkel was ook niet echt een optie, overal zijn z'on beetje levertijden.
Dus toch maar gedaan in de hoop dat alles optijd zou zijn en ondertussen een leenkamertje.

Begin jauari kwam deel 1 van de kamer de commode.... alleen tijdens het in elkaar zetten vroeg ik me af waarom er laden zaten in een commode met deurtjes JA! ze hadden de verkeerde gestuurd, weliswaar uit de zelfde lijn maar wel de verkeerde.
na contact met de winkel maar besloten dat we toch deze commode zouden houden omdat het nog maar de vraag was wanneer die andere dan zou komen en ik begon het hoogzwanger toch behoorlijk beu te worden.
Maar goed half januari komt deel 2, de kast en ja hoor ook daar was iets kapot aan de schanieren vielen uit elkaar. Ze zouden nieuwe per post toesturen maar ik was het zo beu dat ik met de schanieren zelf naar het magazijn ben gegaan waar ze binnen no time wat volgens de winkelier niet mogelijk was weer in elkaar stonden. Als laatste kwamen eind januari het bedje en het wandrekje en welliswaar in perfecte staat ik wilde bijna nog bellen om ze te feliciteren dat het eindelijk een keer gelukt was een week later is Jordy geboren

jammer dat die hele aankoop/levering zo heeft moeten verlopen, het heeft me heel wat spanningen en ook traantjes gekost tijdens de zwangerschap en het ergste is nog dat je gewoon niks kunt.... je bent zo tijd gebonden.
pi_25212033
Jeetje wat een verhalen. Alhoewel ik altijd aan de andere kant van de lijn zit, kan ik me de stress en problemen heel goed voorstellen. Ik probeer ook altijd zo snel mogelijk een onderdeel als een scharnier of i.d. (het kan gewoon voorkomen dat die er per ongeluk niet inzitten) op te sturen.
Wij hebben op dit moment vreselijke problemen met onze fabrikant die de levering van bepaalde kamers maarliefst 4 weken heeft uitgesteld. Dan schiet bij mij de stress ook volledig in het rode, maar ook wij kunnen daar niets aan doen.
Het probleem is dat de klant (jullie dus ) meestal de redenen niet geloven en denken dat het excuses zijn.

Ik wil heel graag de namen van de kamertjes weten, omdat ik nieuwsgierig ben of er ook kamers van ons tussenzitten
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 11:18:20 #9
81992 Githa
pi_25212287
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:59 schreef Puckzzz het volgende:

Ik wil heel graag de namen van de kamertjes weten, omdat ik nieuwsgierig ben of er ook kamers van ons tussenzitten
Bij ons viel er niks te geloven, ze hadden gewoon onze babykamer niet. samen toch een oplossing gevonden maar als er dan nog zoveel fout gaat in 1 bestelling en de manier waarop het dan afgehandeld wordt nee dat gaat er bij mij niet in.
Wij hebben overigens de Basic 2 kamer.
pi_25212769
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:00 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Welke kamer was dat?
Het enige wat ik op de bon kan vinden is "Little Magic". Zal later nog wel eens kijken of ik nog andere papieren heb.
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:44:21 #11
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25213341
Beide geen kamertjes van ons *phew*
Alle winkels die jullie opnoemen zijn wel klanten van ons dus het had gekund. BabyThings heeft de irritante gewoonte om al hun kamers met Little te laten beginnen. In het begin had ik een lijstje bij de pc. hoe die kamer bij ons dan heette
pi_25218298
Wij hebben babykamer "monaco" van de Babystunter, Utrecht.

De bezorgafspraak kwam eerder dan verwacht (pluspunt!) dus ruim op tijd konden wij het kamertje in elkaar gaan zetten. Was maar goed ook, want de handleiding was vrij vertaald vanuit het weetikveelwats en er was geen touw aan vast te knopen. 4 dagen vloeken, kreunen, schelden en steunen later stond het kamertje! En wat was ie moooooooooooooooi!

Alleen het bovenblad van de grote kast liep zo bol als ik weet niet wat maar na daarover gebeld te hebben kwamen er 2 weken later 2 monteurs met een nieuw bovenblad die ze er zelf op gemonteerd hebben.

Kortom: hier wel een dikke 9 voor service en kamertje! Alleen die handleiding he...
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:04:10 #13
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25251570
Dat is idd een leuke kamer. Wij hebben een paar kamers die echte 'toppers' zijn, en dus niet aan te slepen. Dat levert nog wel eens wat leverproblemen op jammergenoeg.
Dit is 1 van onze toppertjes (en dat voor zo'n 900 euro ) of is dat reclame en mag dat hier niet? dan haal ik het weg hoor
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:09:44 #14
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25251647
He, dat kamertje lijkt wel wat op het kamertje dat we hier hebben ('Emiel' van Vroomshoop). Ook glas in lood in de commode en kast

Waarbij trouwens de voorgeboorde gaten in het frontpaneel van de commode allemaal zo'n 5mm teveel naar rechts (geloof ik) zaten en dat dus scheef zat waardoor je tegen spaanplaat aankeek. Binnen een paar dagen was er iemand van de TD van Burgerhout hier, bekeek e.e.a. en twee weken later hadden we een nieuw frontpaneel in huis.
Prima opgelost dus.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 27 februari 2005 @ 07:51:04 #15
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25278206
Vroomshoop is een heel goed merk, maar dat merk je ook aan het prijskaartje. Meestal zijn die kamers een keer zo duur als die van ons en niet iedereen kan dat betalen of wil dat voor een kamertje uitgeven waar je in principe maar een paar jaar mee doet.
Ons uitgangspunt is dan ook " betaalbaar design voor baby's"
Burgerhout is een grote zaak die altijd in bulk inkopen (ook bij ons, bovenstaande hebben ze ook )zodoende hebben hun eventuele service onderdelen meestal wel op voorraad en kan er snel gehandeld worden.
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2005 @ 09:04:49 #16
43556 miss_dynastie
pi_25278380
E.T., zit daar ook minder levertijd op dan op het 'gemiddelde' kamertje of dat niet?
  zondag 27 februari 2005 @ 10:32:16 #17
3011 E.T.
pi_25278725
Nope, ons kamertje is gewoon bij de fabrikant besteld. En dus zat er ook een levertijd op van een week of 10.

Maar zo extreem duur was die van ons niet hoor.. zeg maar een duurdere middenmoter. (opvallend trouwens dat bij Babypark Kesteren exact hetzelfde kamertje 300 euro duurder was )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2005 @ 10:40:43 #18
43556 miss_dynastie
pi_25278786
kesteren is toch meestal veel goedkoper
Wel grappig
  zondag 27 februari 2005 @ 12:25:44 #19
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25279969
Kesteren is niet goedkoop, maar ze hebben daar op hetzelfde terrein een fabrieksdump, waar je wel goedkoop terecht kunt.
Wij hebben ons kamertje dan ook bij die fabrieksdump gekocht. We konden het meteen meenemen, dus hebben wij geen problemen gehad met levertijden en bezorging.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_25431528
He Puckzz van welke leverancier ben je dan? Daar ben ik wel benieuwd naar want dan wil ik wel een kamertje bij je kopen

maandag 14 maart 2005 @ 21:34:09 #21
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_25512601
Misschien wel handig om hier even te melden:
Babythings is failliet. De winkels zijn dicht, er is een curator aangesteld.

(verdiende loon )

Op het forum van Radar is een soort verzamelhoekje voor gedupeerde klanten ontstaan.
  maandag 14 maart 2005 @ 21:41:30 #22
3011 E.T.
pi_25512743
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:34 schreef pluisje het volgende:

(verdiende loon )

Op het forum van Radar is een soort verzamelhoekje voor gedupeerde klanten ontstaan.
Ben jij ff op tijd geweest
Anders had je niet alleen ellende gehad, maar stel je voor.. dan had je nu nog meer ellende gehad en helemaal geen mogelijkheid tot oplossen...
  maandag 14 maart 2005 @ 22:42:31 #23
3358 pluisje
Mevrouw Mans
  dinsdag 15 maart 2005 @ 10:21:46 #24
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25518346
quote:
Op zondag 27 februari 2005 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
kesteren is toch meestal veel goedkoper
Wel grappig
denk eerder duurder
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2005 @ 12:09:03 #25
43556 miss_dynastie
pi_25519478
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 10:21 schreef Martineke het volgende:

[..]

denk eerder duurder
Ik bedoelde die dump
  zaterdag 19 maart 2005 @ 08:15:38 #26
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25581587
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:34 schreef pluisje het volgende:

(verdiende loon )

Klopt, ik wordt regelmatig gebeld door klanten van ons waar de gedupeerde klanten dan weer naartoe gaan om zo toch nog aan het door hun bestelde kamertje te komen. Het gekke is dat wij al vele maanden niets meer in nota hadden staan voor Babythings en toch schijnen er klanten een kamertje van ons bij hun te hebben besteld. Hier klopt natuurlijk niets van maar het is erg lullig voor de klanten
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:18:37 #27
64019 crew  foton
__--*--__
pi_34423730
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:21 schreef Githa het volgende:
[..]
jammer dat die hele aankoop/levering zo heeft moeten verlopen, het heeft me heel wat spanningen en ook traantjes gekost tijdens de zwangerschap en het ergste is nog dat je gewoon niks kunt.... je bent zo tijd gebonden.
Ik heb ook van dat soort enorme problemen met Van Asten. Asociaal zijn ze gewoon. Ze maken er echt gewoon misbruik van dat je geen tijd meer hebt! Zodra je je geld los laat doen ze hélemaal niks meer voor je.
Bij ons kwamen ze eerst 2 maanden na het bestellen aan kakken dat ze niet op tijd konden leveren wat wij besteld hadden. Vervolgens zoeken we dan maar iets anders uit, en een paar weken later komen ze dan iets bezorgen wat goed lijkt te zijn. Maar wat blijkt bij het uitpakken: het is de verkeerde kleur! En nu geven ze niet thuis. Moeten we het zelf maar uitzoeken.
Ik weet nog niet wát ik ga doen, maar hier laat ik het niet bij.
pi_34436532
Je werkt toch niet toevallig bij het bedrijf waar ik net een nieuwe vierkante zilverkleurige folder voor gemaakt heb he..?
En waar ik een bestelling voor een kamertje heb staan, maar dat terzijde.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:25:58 #29
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34437569
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:18 schreef foton het volgende:

[..]

Ik heb ook van dat soort enorme problemen met Van Asten. Asociaal zijn ze gewoon. Ze maken er echt gewoon misbruik van dat je geen tijd meer hebt! Zodra je je geld los laat doen ze hélemaal niks meer voor je.
Bij ons kwamen ze eerst 2 maanden na het bestellen aan kakken dat ze niet op tijd konden leveren wat wij besteld hadden. Vervolgens zoeken we dan maar iets anders uit, en een paar weken later komen ze dan iets bezorgen wat goed lijkt te zijn. Maar wat blijkt bij het uitpakken: het is de verkeerde kleur! En nu geven ze niet thuis. Moeten we het zelf maar uitzoeken.
Ik weet nog niet wát ik ga doen, maar hier laat ik het niet bij.
Natuurlijk moet je het niet zelf uitzoeken! Blijven bellen! Worden ze vanzelf gek van je

Welke kamer hadden jullie in eerste instantie besteld?
Van Asten is wel een klant van ons

@Icicle, voor zover ik weet hebben wij geen zilverkleurige folders laten maken, dat past niet in onze gebruikelijke kleuren dus het lijkt me onwaarschijnlijk.
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:59:50 #30
64019 crew  foton
__--*--__
pi_34462710
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:25 schreef Puckzzz het volgende:

[..]
Welke kamer hadden jullie in eerste instantie besteld?
Van Asten is wel een klant van ons
Ik weet niet precies meer hoe het heet. We hadden het al begin November al besteld en ik heb de bonnen even niet bij de hand.

Als ik je trouwens een tip mag geven nav de foto hierboven: het is veel mooier afgewerkt als je die schroeven die aan de voorkant van het bedje zitten uit het zicht zou zetten.
  donderdag 26 januari 2006 @ 07:53:02 #31
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34471228
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:59 schreef foton het volgende:

[..]

Ik weet niet precies meer hoe het heet. We hadden het al begin November al besteld en ik heb de bonnen even niet bij de hand.

Als ik je trouwens een tip mag geven nav de foto hierboven: het is veel mooier afgewerkt als je die schroeven die aan de voorkant van het bedje zitten uit het zicht zou zetten.
dat is ook al veranderd ja

dus jullie hadden de kamer in november besteld? en hoeveel weken levertijd werd er gezegd?

Onze kamers hebben een levertijd van soms wel 14 weken dus het kan idd even duren tot je je kamertje hebt.
pi_34471658
Wij hadden helemaal geen enkel probleem met de bestelling, etc. Ik dacht dat de uiteindelijke bezorging een week eerder was dan afgesproken.
Een scharniertje was niet helemaal goed of zo, of ik miste een schroefje of zo, dus gebeld en 2 dagen later werd een pakje bezorgd, waardoor ik voldoende hang- en sluitwerk heb voor nog een kamertje

Ik zal eens nagaan welk merk dat was (en waarvandaan, want dat moet ik even aan mijn agenda/geheugen/steun-en-toevertaat/vrouw vragen)
pi_34525549
Met een week of veertien zwanger besteld bij Duimeland, Leiderdorp en in de 15e week terug gegaan om dat we twee bedjes nodig hadden. De hele kamer is gaaf bezorgd in de 7e maand, nooit geen klachten meegehad. Zelfs nog een verhuizing meegemaakt maar ook die glansrijk doorstaan. Weet niet meer hoe hij heet maar het was een masssief houten exemplaar.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:05:40 #34
64019 crew  foton
__--*--__
pi_34530193
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 07:53 schreef Puckzzz het volgende:

[..]
dus jullie hadden de kamer in november besteld? en hoeveel weken levertijd werd er gezegd?

Onze kamers hebben een levertijd van soms wel 14 weken dus het kan idd even duren tot je je kamertje hebt.
14 weken!? Wat doen jullie dan allemaal? Moet je eerst zelf de boom nog omzagen?
Ons was 8 tot 10 weken beloofd. Het kan zijn dat ze gewoon slechte afspraken hebben gemaakt met de leverancier. Of dat de afdeling verkoop niet weet wat de afdeling inkoop doet. In elk geval kunnen ze niet communiceren.

Ik vind trouwens in het algemeen wel dat het erg lang duurt voordat meubels geleverd worden. Een vol kwartaal levertijd wordt soms al normaal gevonden. Ik snap dat echt niet. Zelfs al moet het per schip uit China komen, dan kan het toch nog niet zó lang duren?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:49:20 #35
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34531635
Mja het moet dus echt per schip uit China komen, en die zijn al 4 weken onderweg.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')