oeh, waar zal ik beginnen
Wij hebben onze babykamer gekocht bij van Asten baby superstore in Tilburg.
We hebben de kamer in juni 2004 uitgezocht en in november 2004 zou hij geleverd worden.
Half november kwam de kamer inderdaad bij ons aan maar bij het uitpakken bleek al snel dat het een mengelmoes was van verschillende kamertjes die bovendien ernstig beschadigd was.
Na contact met de winkel bleek al snel dat het optijd leveren van een nieuwe kamer een probleem was, het was op dat moment de meeste verkochte kamer en er zat dus een wachttijd op van 4 maanden maarja ik was al 7 maanden zwanger. Daarbij konden ze ons ook niet verzekeren dat de nieuwe kamer wel in perfecte staat zou komen, gezien deze levering . Hij raade ons dan ook aan een nieuwe kamer uit te zoeken. maarja als je eenmaal iets in je hoofd hebt qua stijl..... en we hadden alle assesoires al gekocht in de stijl van de eerst gekozen kamer dus wilde ik wel graag iets wat daar op leek.
Ik vroeg hem nog of hij niet even wilde aanwijzen welke kamers voorradig waren omdat ik anders misschien mijn oog weer liet vallen op iets waar 4 maanden levertijd op zit maar hij was er zeker van dat alles wat binnen stond optijd te leveren was.
Dus wij gaan zoeken en eigenlijk stond er maar een kamer in dezelfde stijl/ kleur als die wij voorheen hadden maar die was wel 600 euro duurder.... Nu was de winkel niet al te beroerd en wilde daar de helft van mee betalen maar toen kwam probleem twee, hij zou pas geleverd worden eind januari en ik was 7 februari uitgeteld
![]()
Even een lichtelijke paniek maarja je moet toch iets en een andere winkel was ook niet echt een optie, overal zijn z'on beetje levertijden.
Dus toch maar gedaan in de hoop dat alles optijd zou zijn en ondertussen een leenkamertje.
Begin jauari kwam deel 1 van de kamer
![]()
de commode.... alleen tijdens het in elkaar zetten vroeg ik me af waarom er laden zaten in een commode met deurtjes
![]()
JA! ze hadden de verkeerde gestuurd, weliswaar uit de zelfde lijn maar wel de verkeerde.
na contact met de winkel maar besloten dat we toch deze commode zouden houden omdat het nog maar de vraag was wanneer die andere dan zou komen en ik begon het
hoogzwanger toch behoorlijk beu te worden.
Maar goed half januari komt deel 2, de kast en ja hoor ook daar was iets kapot aan
![]()
de schanieren vielen uit elkaar. Ze zouden nieuwe per post toesturen maar ik was het zo beu dat ik met de schanieren zelf naar het magazijn ben gegaan waar ze binnen no time
wat volgens de winkelier niet mogelijk was weer in elkaar stonden. Als laatste kwamen eind januari het bedje en het wandrekje en welliswaar in perfecte staat
ik wilde bijna nog bellen om ze te feliciteren dat het eindelijk een keer gelukt was een week later is Jordy geboren
jammer dat die hele aankoop/levering zo heeft moeten verlopen, het heeft me heel wat spanningen en ook traantjes gekost tijdens de zwangerschap en het ergste is nog dat je gewoon niks kunt.... je bent zo tijd gebonden.