...maar het is zo'n kut stuk ver wegquote:Op woensdag 12 april 2006 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik draai de goede kant op. Tegen de klok in. Al is dat moeilijk bepalen als je half op de kop hangt
MarkyB, Hoogeveen is dat een beetje te doen?
Ik kan dit zelf welquote:Op woensdag 12 april 2006 10:12 schreef -Wolf- het volgende:
Wat JIJ nodig hebt is een HANDIGE en STERKE man.
Ik meld me niet...
Kun je de andere kant (dus niet de vleugelmoerkant) niet vast houden met de waterpomp tang?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Er is amper achter mijn plee te komen met mijn handen, laat staan een camera
Ook met de waterpomptang kan ik niet goed draaien en kan maar een héél klein stukje ermee manouvreren.
Het is zo'n metalen schroefpin die aan de ene kant vast zit in de wcbril zelf (in de fabriek dus) en dan steek je die pin door het gat in je wcpot en aan de andere kant draai je het zaakje vast met een plastic vleugelmoer. Alleen is die wel héél erg vast aangedraaid.
De moer is ook al niet met de hand te draaien (ik heb het ook al geprobeerd met een rubber lapje om potjes te openen).quote:Op woensdag 12 april 2006 10:15 schreef sanger het volgende:
Kun je de andere kant (dus niet de vleugelmoerkant) niet vast houden met de waterpomp tang?
Dan moet je wel tussen wcpot en moer kunnen zagen en dat kan niet. Dat ding zit nog net zo stevig tegen de pot aan als een uur terug.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:15 schreef MarkyB het volgende:
Wil je die wc-bril nog verder gebruiken op een andere lokatie?
Zo nee dan pak je een zaag en zaag je de moeren eraf.
|Mijns inziens als je met een waterpomptang bij de moer kan, kan je er ook met een zaagje bij? Desnoods een broodmes.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet je wel tussen wcpot en moer kunnen zagen en dat kan niet. Dat ding zit nog net zo stevig tegen de pot aan als een uur terug.
En met twee waterpomptangen?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De moer is ook al niet met de hand te draaien (ik heb het ook al geprobeerd met een rubber lapje om potjes te openen).
Jij bent gevaarlijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:20 schreef shmoopy het volgende:
Als niets meer helpt: steek het plastic in de fik, dan smelt het er af.
Alleen de plastic schroefjes, hoor.quote:
Heb je een beitel en hamer?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vingers doen nu nog meer au.
Het werkt allemaal nietEn het plastic wil ook al niet branden (wanhopig dus).
Daar ben ik ook al mee bezig geweestquote:
Ik weiger, ik kan dit!quote:Op woensdag 12 april 2006 10:48 schreef Oblivion het volgende:
Toch maar even een man erbij halen. Helaasch...![]()
Met een gasaansteker zou je daar geen last van moeten hebben. Goede normale aansteker ook niet trouwens.quote:
quote:
That's the spirit!!!!quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:50 schreef sanger het volgende:
[..]
That's the spirit!!!!
Hamer en beitel en dan hard genoeg slaan zou het moeten fixen lijkt me.
Wel met beleid natuurlijkquote:
Omdat er al zoveel kapot is zal het op de normale manier niet meer lukken. Wat je nu nog nodig hebt is een haakse slijper of een moker.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al mee bezig geweest
Gebruikt gereedschap:
- handen
- rubber doekje tegen glijdende handen
- waterpomptang
- andere tang
- nog een waterpomptang
- mes
- zaag
- hamer en beitel
- lucifers![]()
Geduld is weg, dus word je gefrusteerd...quote:
Je bezit gewoon niet de domme kracht die een man wel heeft.quote:
Moet je ook maar net in huis hebben.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:56 schreef Markster het volgende:
Haakse slijper!
Pneumatische drilboor!quote:Op woensdag 12 april 2006 10:57 schreef shmoopy het volgende:
En dan de fik erin!
Ja, al nare woordjes zeggendquote:Op woensdag 12 april 2006 11:00 schreef Oblivion het volgende:
Zien jullie Isabeau nu ook met een verhit hoofdje over het toilet hangen...![]()
Iets zegt me dat ze alleen maar van d'r wc-bril af wil, en niet d'r hele wc.quote:
De aanhouder wintquote:Op woensdag 12 april 2006 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik weiger, ik kan dit!
Eh ja, zo zag het er denk ik wel uitquote:Op woensdag 12 april 2006 11:00 schreef Oblivion het volgende:
Zien jullie Isabeau nu ook met een verhit hoofdje over het toilet hangen...![]()
![]()
Ja, ik zag jullie het woord 'toilet' al gebruiken en werd bijna pissigquote:Op woensdag 12 april 2006 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Fotooooooooooooooooooooo's
Hm, vandaar dat het zo stil was in de Dieetclub. Je zat op de wc
We deden het eromquote:Op woensdag 12 april 2006 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik zag jullie het woord 'toilet' al gebruiken en werd bijna pissig(no pun intended)
Plasgootje halen!!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
En elke keer dat je vandaag gaat plassen een hele koude kont
De bouwmarkten zijn vandaag gewoon open hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 11:10 schreef Rewimo het volgende:
Hm dat wordt een poosje toiletteren zonder bril dus. Lekker fris aan de billen
Je weet nu hoe het moet. Sterkte.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De bouwmarkten zijn vandaag gewoon open hoor
Maar ik ga aan schroef twee beginnen. Wens me sterkte
Taaaaaaraaaaa!! Het wil niet, jij doen!! * Isabeau duwt nutteloze waterpomptang in Tara's hulpeloos toekijkende handjes.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is het een leuke nieuwe wc-bril Isa?
(ik vraag me trouwens af wat je ahd gedaan als ik nog bij je had gewoond)
En dan hadden we met z'n tweeen in dat kleine hok staan zwogen en binnen no-time dubbel gelegen om het simpele feit dat het niet wilquote:Op woensdag 12 april 2006 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Taaaaaaraaaaa!! Het wil niet, jij doen!! * Isabeau duwt nutteloze waterpomptang in Tara's hulpeloos toekijkende handjes.
Om te kijken of dat kon. Ik wilde niet morgen als Dennis weer thuis komt met een nieuwe bril klaarstaan en dat hij dan ff de oude eraf moet slopen. Dat wilde ik zelf doen en aangezien ik niet wist of dat zou lukken had ik nog geen nieuwe gehaaldquote:Op woensdag 12 april 2006 11:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh, er is dus nog geen nieuwe bril. Dan vraag ik me af waarom de oude eraf moest
Ik geloof dat dat algemene logica isquote:Op woensdag 12 april 2006 11:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oh, is het niet handig om eerst een andere wc-bril uit te zoeken voor je deze ging slopen?? Of is dit nou typische mannenlogica en moet ik me er buiten houden??
For the record:quote:Op woensdag 12 april 2006 10:45 schreef freecell het volgende:
ook een goede ja
volgens mij is het een nijptang? zonder k?
Niet meer nodig, maar als het nog steeds vast zat was het wellicht iets om te proberen, bedankt!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:28 schreef aldo71 het volgende:
Er is een stuk gereedschap dat werkt als een notenkraker, er zit een soort punt in die je door te draaien op de moer. schroef etc zet en dan aandraaid, de moer zal dan uit elkaar vallen.
Werkt vooral bij veroeste moeren enzo, maar misschien helpt het.
Ik weet alleen niet hoe zon ding heet.
okquote:Op woensdag 12 april 2006 11:29 schreef Frank79 het volgende:
[..]
For the record:
knijp·tang (de ~)
1 nijptang
Oh, daar had ik nou nooit aangedachtquote:Op woensdag 12 april 2006 11:28 schreef Marsepein het volgende:
Let bij het kopen van een nieuwe bril wel op de HoH afsatand van de bevestigingsgaten. Anders kun je nog een keer terug...
Hmm, die dingen kan je toch zo verdraaien dat het wel past?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:28 schreef Marsepein het volgende:
Let bij het kopen van een nieuwe bril wel op de HoH afsatand van de bevestigingsgaten. Anders kun je nog een keer terug...
Nee, eentje met schroevenquote:
Als troffee, waar ze haar billen op kan parkeren!quote:
quote:
Och arme, had je het wel gevraagd dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]Het zijn hartjes geworen
Niet echt mannelijk, maar eh...hij heeft ook niets gedaan om het oude kreng los te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |