Pneumatische drilboor!quote:Op woensdag 12 april 2006 10:57 schreef shmoopy het volgende:
En dan de fik erin!
Ja, al nare woordjes zeggendquote:Op woensdag 12 april 2006 11:00 schreef Oblivion het volgende:
Zien jullie Isabeau nu ook met een verhit hoofdje over het toilet hangen...![]()
Iets zegt me dat ze alleen maar van d'r wc-bril af wil, en niet d'r hele wc.quote:
De aanhouder wintquote:Op woensdag 12 april 2006 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik weiger, ik kan dit!
Eh ja, zo zag het er denk ik wel uitquote:Op woensdag 12 april 2006 11:00 schreef Oblivion het volgende:
Zien jullie Isabeau nu ook met een verhit hoofdje over het toilet hangen...![]()
![]()
Ja, ik zag jullie het woord 'toilet' al gebruiken en werd bijna pissigquote:Op woensdag 12 april 2006 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Fotooooooooooooooooooooo's
Hm, vandaar dat het zo stil was in de Dieetclub. Je zat op de wc
We deden het eromquote:Op woensdag 12 april 2006 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik zag jullie het woord 'toilet' al gebruiken en werd bijna pissig(no pun intended)
Plasgootje halen!!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
En elke keer dat je vandaag gaat plassen een hele koude kont
De bouwmarkten zijn vandaag gewoon open hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 11:10 schreef Rewimo het volgende:
Hm dat wordt een poosje toiletteren zonder bril dus. Lekker fris aan de billen
Je weet nu hoe het moet. Sterkte.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De bouwmarkten zijn vandaag gewoon open hoor
Maar ik ga aan schroef twee beginnen. Wens me sterkte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |