Pneumatische drilboor!quote:Op woensdag 12 april 2006 10:57 schreef shmoopy het volgende:
En dan de fik erin!
Ja, al nare woordjes zeggendquote:Op woensdag 12 april 2006 11:00 schreef Oblivion het volgende:
Zien jullie Isabeau nu ook met een verhit hoofdje over het toilet hangen...![]()
Iets zegt me dat ze alleen maar van d'r wc-bril af wil, en niet d'r hele wc.quote:
De aanhouder wintquote:Op woensdag 12 april 2006 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik weiger, ik kan dit!
Eh ja, zo zag het er denk ik wel uitquote:Op woensdag 12 april 2006 11:00 schreef Oblivion het volgende:
Zien jullie Isabeau nu ook met een verhit hoofdje over het toilet hangen...![]()
![]()
Ja, ik zag jullie het woord 'toilet' al gebruiken en werd bijna pissigquote:Op woensdag 12 april 2006 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Fotooooooooooooooooooooo's
Hm, vandaar dat het zo stil was in de Dieetclub. Je zat op de wc
We deden het eromquote:Op woensdag 12 april 2006 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik zag jullie het woord 'toilet' al gebruiken en werd bijna pissig(no pun intended)
Plasgootje halen!!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:10 schreef freecell het volgende:
En elke keer dat je vandaag gaat plassen een hele koude kont
De bouwmarkten zijn vandaag gewoon open hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 11:10 schreef Rewimo het volgende:
Hm dat wordt een poosje toiletteren zonder bril dus. Lekker fris aan de billen
Je weet nu hoe het moet. Sterkte.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De bouwmarkten zijn vandaag gewoon open hoor
Maar ik ga aan schroef twee beginnen. Wens me sterkte
Taaaaaaraaaaa!! Het wil niet, jij doen!! * Isabeau duwt nutteloze waterpomptang in Tara's hulpeloos toekijkende handjes.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is het een leuke nieuwe wc-bril Isa?
(ik vraag me trouwens af wat je ahd gedaan als ik nog bij je had gewoond)
En dan hadden we met z'n tweeen in dat kleine hok staan zwogen en binnen no-time dubbel gelegen om het simpele feit dat het niet wilquote:Op woensdag 12 april 2006 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Taaaaaaraaaaa!! Het wil niet, jij doen!! * Isabeau duwt nutteloze waterpomptang in Tara's hulpeloos toekijkende handjes.
Om te kijken of dat kon. Ik wilde niet morgen als Dennis weer thuis komt met een nieuwe bril klaarstaan en dat hij dan ff de oude eraf moet slopen. Dat wilde ik zelf doen en aangezien ik niet wist of dat zou lukken had ik nog geen nieuwe gehaaldquote:Op woensdag 12 april 2006 11:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh, er is dus nog geen nieuwe bril. Dan vraag ik me af waarom de oude eraf moest
Ik geloof dat dat algemene logica isquote:Op woensdag 12 april 2006 11:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oh, is het niet handig om eerst een andere wc-bril uit te zoeken voor je deze ging slopen?? Of is dit nou typische mannenlogica en moet ik me er buiten houden??
For the record:quote:Op woensdag 12 april 2006 10:45 schreef freecell het volgende:
ook een goede ja
volgens mij is het een nijptang? zonder k?
Niet meer nodig, maar als het nog steeds vast zat was het wellicht iets om te proberen, bedankt!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:28 schreef aldo71 het volgende:
Er is een stuk gereedschap dat werkt als een notenkraker, er zit een soort punt in die je door te draaien op de moer. schroef etc zet en dan aandraaid, de moer zal dan uit elkaar vallen.
Werkt vooral bij veroeste moeren enzo, maar misschien helpt het.
Ik weet alleen niet hoe zon ding heet.
okquote:Op woensdag 12 april 2006 11:29 schreef Frank79 het volgende:
[..]
For the record:
knijp·tang (de ~)
1 nijptang
Oh, daar had ik nou nooit aangedachtquote:Op woensdag 12 april 2006 11:28 schreef Marsepein het volgende:
Let bij het kopen van een nieuwe bril wel op de HoH afsatand van de bevestigingsgaten. Anders kun je nog een keer terug...
Hmm, die dingen kan je toch zo verdraaien dat het wel past?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:28 schreef Marsepein het volgende:
Let bij het kopen van een nieuwe bril wel op de HoH afsatand van de bevestigingsgaten. Anders kun je nog een keer terug...
Nee, eentje met schroevenquote:
Als troffee, waar ze haar billen op kan parkeren!quote:
quote:
Och arme, had je het wel gevraagd dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]Het zijn hartjes geworen
Niet echt mannelijk, maar eh...hij heeft ook niets gedaan om het oude kreng los te krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |