O, hoe heerlijk zou dat zijn?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
en zonder wallen.
Botoxquote:Op woensdag 12 april 2006 00:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet er niet aan denken. Al was ik toen wel jonger en zonder wallen.
Is ook een idee. Al gaat dat er uiteindelijk voor zorgen dat ik überhaupt geen bed meer heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, of wat langer op bed blijven liggen, broer.
Ah. Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben ontzettend dronken, mensen...
Als je er nog een i tussen zet: tuuuuuuuuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 01:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Mag ik hier het woord idoom zeggen ?
Alleen als je erbij vermeldt wat het betekent.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Mag ik hier het woord idoom zeggen ?
Shit maak ik nog een typfout ookquote:Op woensdag 12 april 2006 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je er nog een i tussen zet: tuuuuuuuuurlijk![]()
Nee, idioomquote:Op woensdag 12 april 2006 01:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Idioot.
Dostojevski.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Idioot.
Die heb ik hier liggen ( -én gelezen ).quote:Op woensdag 12 april 2006 01:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dostojevski.
Of is dit niet het literartuur associatie topic
Ik heb hem thuis liggen ( -én gelezen ).quote:Op woensdag 12 april 2006 01:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die heb ik hier liggen ( -én gelezen ).
Goed boek.
Zo, hier hoort volgens allerlei geschreven en ongeschreven regeltjes een slotje opquote:Op woensdag 12 april 2006 00:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo.
Waaraan dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wíl helemaal geen brommer. Ik wil er ook geen betalen. Mijn geld is wel beter te besteden.
En, Paltos? Hier?
Phoe!quote:Op woensdag 12 april 2006 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed dat ik het weet, ik was namelijk net van plan om mijn eerste leugen van vandaag neer te zetten.
Maar denk je dan dat ik al gejokt heb vandaag?
Niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:46 schreef R_ON het volgende:
Die vraag laat ik maar even voor wat het is. Hoe lang heb je eigenlijk gespaard voor die brommer?
Nee.quote:Een aantal maanden?
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:47 schreef R_ON het volgende:
Ik stel het erg op prijs als je eerst mijn vragen behandelt, Tha_Erik.
Vreemde gevolgstrekking.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:49 schreef R_ON het volgende:
Dat zou tamelijk onbeschoft zijn, he.
Het langzaampraat-topic, deel 14, dus...quote:Op woensdag 12 april 2006 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Wees dan ook eens voor één keer duidelijk
See what you can do, Do2. Hoi.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het langzaampraat-topic, deel 14, dus....
Ja, de kansen voor R_ON op de Nobelprijs voor de vrede zijn wel verkekenquote:Op woensdag 12 april 2006 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik werd onterecht beschuldigd van het hebben van een brommer én van liegen.
Ik doe ook geen poging.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, de kansen voor R_ON op de Nobelprijs voor de vrede zijn wel verkeken
maar ik had die kans sowieso al niet hoog ingeschat..
Nee, jij wil later.., als je groot bent, rel-user wordenquote:
Wat ben jij toch een naar en vervelend mannetje. Ik zou zo zeggen dat je al genoeg gedaan hebt, zou het niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe groot moet hij dan nog worden?
Jammer dat ik die plaat voor je kop niet weg kan halen, anders had ik het met liefde gedaan, Mister Jazz.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het je niet zint, dan kan je toch ook gewoon weggaan?
Het viel te verwachten; geen idee natuurlijk. Je bent wel erg voorspelbaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat precies is je probleem eigenlijk?
Jij straks ook niet meer DO2.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ron heeft geen vriendjes, Erik.
En dat neemt ie jou nu kwalijk.
Dat klinkt al iets vriendelijker.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe kom je erbij dat ik nu wel vriendjes heb, eigenlijk?
Hoewel ik dat basisschoolgebeuren best aangenaam vond gaat er in mijn ogen toch niks boven het studentenleven. Natuurlijk, je moet werken voor je geld en je moet zelf koken, maar daar krijg ik meer dan genoeg voor terug.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik ook, maar het wordt nooit meer als vroeger.
Waar kwam je ook alweer vandaan? Suawoude toch? Ja, dan kan ik me goed voorstellen dat je jeugd zo diep vergald is dat je je studentenleven prefereert boven prepuberale jongensavonturen van vroeger. Toen je negen was waren er nog heel veel bezigheden waarin je jezelf helemaal kon verliezen. Bezigheden die waren als ontdekkingreizen waarbij niets meer om je heen bestond, waar tijd en ruimte op de achtergrond was geraakt. Hornby zegt dat je als volwassene die ervaring alleen nog maar hebt als je seks hebt.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hoewel ik dat basisschoolgebeuren best aangenaam vond gaat er in mijn ogen toch niks boven het studentenleven. Natuurlijk, je moet werken voor je geld en je moet zelf koken, maar daar krijg ik meer dan genoeg voor terug.
Nee, zodiakk. Ik kom uit brabant. Suawoude is enkel een kort (3jr) en ongelukkig intermezzo in een verder zorgeloos leven.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:30 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Waar kwam je ook alweer vandaan? Suawoude toch?
Ach, nintendoën kan ik nog steeds hoor.quote:Bezigheden die waren als ontdekkingreizen waarbij niets meer om je heen bestond, waar tijd en ruimte op de achtergrond was geraakt.
Nintendoquote:Op woensdag 12 april 2006 17:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, zodiakk. Ik kom uit brabant. Suawoude is enkel een kort (3jr) en ongelukkig intermezzo in een verder zorgeloos leven.
[..]
Ach, nintendoën kan ik nog steeds hoor.
Mijn verf heet 'bloesem'quote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef wyccie het volgende:
Welke kleuren verf, en hebben ze ook van die rare namen als Liefde en Helmgras?
Heb ik ook gedaan! Ik heb nog steeds het kleurenkaartje in mijn jaszak zitten. Van al bijna een jaar geleden.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik laat m'n verf altijd gewoon mengen bij de bouwmarkt. Dan heb ik wat meer keus
Verf jij je muren met stof?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook dat materiaal?
Ooh, wat een mooie jurk!!quote:
Ik denk dat het voor haar ook best een verrassing zal zijn!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zou ze het zelf ook al weten?
Hebben is één ding, zelf aantrekken kan nog. Maar of het je goed staat, daar valt over te discussiëren.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan alles hebben, zélfs een witte trouwjurk.
Kijk, door dit soort opmerkingen gaat 'vingeroefeningen' pas raar klinken Erik...quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Kijk, door dit soort opmerkingen gaat 'vingeroefeningen' pas raar klinken Erik...
Ik weet zeker dat die jou heel goed zou staan!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan alles hebben, zélfs een witte trouwjurk.
Was er niet een Griekse mythe van een godin die verliefd werd op zichzelf?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Tijdje terug met een vriendin trouwjurken wezen passen. Nou ja, zij de trouwjurken omdat ze gaat trouwen en ik uit pure verveling baljurken. Ik had een zwarte baljurk aangetrokken en werd prompt verliefd op mezelfIk was zo mooi
Je bedoelt Narcissus? Die zijn speigelbeeld aanbad en toen in een narcis werd veranderd?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was er niet een Griekse mythe van een godin die verliefd werd op zichzelf?
Dat zou zomaar kunnen. Ik heb nooit echt les gehad in mythes en legendes. Vaag horde ik het van iemand anders. En aangezien mijn geheugen soms zo lek als een zeef is, blijven alleen de grote stukken hangen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt Narcissus? Die zijn speigelbeeld aanbad en toen in een narcis werd veranderd?
Nah, hoogstens in mijn borstjesquote:Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Knijp je dan ook even in je billetjes, Isa?
We hebben de maximatulp, dus misschien een Isabeaunarcis?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind een Narcis een prachtige bloem, maar Narcissus was een vent. Misschien kunnen ze ook een bloem naar mij vernoemenDe Isabeau.
Weetje, ik dacht altijd dat je in het echt Isabelle zou heten, en dan als nickname Isabeau had gedaan, omdat het ongeveer hetzelfde is (belle <-> beau).quote:Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind een Narcis een prachtige bloem, maar Narcissus was een vent. Misschien kunnen ze ook een bloem naar mij vernoemenDe Isabeau.
De Narcisabeau.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben de maximatulp, dus misschien een Isabeaunarcis?
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Weetje, ik dacht altijd dat je in het echt Isabelle zou heten, en dan als nickname Isabeau had gedaan, omdat het ongeveer hetzelfde is (belle <-> beau).
Maar nu staat is je profiel dat je Saskia heet.
Jaquote:Op woensdag 12 april 2006 21:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je heet 'hetzelfde als een voetballer'...Of?
Ruud? Erwin? Johan?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn echte naam is hetzelfde als een voetballer en bij ons thuis houd niemand van voetbalOhja en ik heb ook een hekel aan voetbal.
Dat is kees niet dat is Dr. Ir. P. Akkermans.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, Kees.
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap er (weer) niks (meer) van.
En de delen tussen haakjes kunnen naar eigen voorkeur al dan niet worden weggelaten.
Wat niet Erik?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
En de delen tussen haakjes kunnen naar eigen voorkeur al dan niet worden weggelaten.
Prof. Dr. Ir. P. Akkermans was een typetje van van kooten en de bie die altijd voor elke vrijkomende functie werd genoemd in de wandelgangen. Hij zei dan ook altijd "Mijn naam ís genoemd".quote:Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed zoeken!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar het over gaat. Ik ben het volledig kwijt.
Maakt het uit?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ging het ergens over?
Ik wacht wel tot het onderwerp mij weer vindt.quote:
Ja, nu zie ik het ook.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet dan?
Hierdoor zou ik geërgerd kunnen raken. Maar ik kies er voor om dat niet te doen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:30 schreef k_man het volgende:
Zeg Erik, heb jij eigenlijk thuis nooit geleerd je mond te houden als volwassenen een gesprek op niveau voeren?
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef k_man het volgende:
Jaja, ik ben gepolsd.
welk onderwerp?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot het onderwerp mij weer vindt.
Mijn nederlands leraar zei altijd "als mensen praten zwijgen boomstammen" maarja hij zei ook "rare snijboon" en "ben je nou helemaal van de myxametose konijnen besnuffeld"quote:Op woensdag 12 april 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hierdoor zou ik geërgerd kunnen raken. Maar ik kies er voor om dat niet te doen.
En om antwoord te geven op je vraag, nee dat is mij niet geleerd, ik mocht en mag meepraten. Ze hebben zelfs liever dat ik wél deelneem aan een gesprek.
Ik weet wel hoe ik eruit zie.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zou ze het zelf ook al weten?
ik ookquote:Op woensdag 12 april 2006 21:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zit maar een beetje te plagen, Erik..
Ja, maar dat is het ook! Jij neemt die rol op je.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar iemand moet die rol op zich nemen, en dat kan ik net zo goed zijn.
Tomató, aardappel, myxemotasie. Allemaal 1 pot nat.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:36 schreef wyccie het volgende:
Myxomatose, kever.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:34 schreef wyccie het volgende:
En Do2...sorry, maar ik denk dat het jou écht niet staat.
En trouwens het was mijn leraar die het verkeerd zeiquote:Op woensdag 12 april 2006 21:36 schreef wyccie het volgende:
Myxomatose, kever.
Beter dan dat iemand mij die rol toekent en ik er verder weinig over te zeggen heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het ook! Jij neemt die rol op je.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En trouwens het was mijn leraar die het verkeerd zeiik spel alleen wat hij zei.
Je bedoelt zoals wij nu zouden kunnen zeggen dat vervelend toch echt maar met 1 V begint?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Vvervelend hè? Al die moeilijke woorden die jij verkeerd schrijft, verbeteren.![]()
Sorry![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals wij nu zouden kunnen zeggen dat vervelend toch echt maar met 1 V begint?
Welnee. Ik heb gewoon 4 man nodig om me erin te hijsen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Serieus. Je zou op z'n minst 20 kilo moeten afvallen en je moeten scheren.
Je begint op iemand te lijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu word je vervelend, Erik.
Pas maar op of ik laat heel mijn idoom los op je. En dan zal ik vele intresante ingewikkelde zinscontructies en complectieve woorden beezigun.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Vvervelend hè? Al die moeilijke woorden die jij verkeerd schrijft, verbeteren.![]()
Sorry![]()
Bij een pak wel, bij een jurk toch echt niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Welnee. Ik heb gewoon 4 man nodig om me erin te hijsen.
En zo'n sik staat juist heel charmant.
Hehe, dat had ik gelezen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Pas maar op of ik laat heel mijn idoom los op je. En dan zal ik vele intresante ingewikkelde zinscontructies en complectieve woorden beezigun.
Ik gok op complexe.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, dat had ik gelezen.![]()
Ik zou alleen niet weten wat complectief is...
Lees ik nu tussen de regels door dat jij vindt dat ik een geit ben?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef k_man het volgende:
Een sik moet je kunnen hebben.
De meeste geiten kunnen dat, veel mannen toch niet.
Ookal?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef k_man het volgende:
Ik ben vandaag trouwens in een beetje pesterige bui.
Hé, ik had die lege regel toch echt met onzichtbare pixels gevuld!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Lees ik nu tussen de regels door dat jij vindt dat ik een geit ben?
Bah Beh, wat conservatief.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij een pak wel, bij een jurk toch echt niet.
Ik dacht laat ik maar eens iets compleet fout doenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, dat had ik gelezen.![]()
Ik zou alleen niet weten wat complectief is...
quote:Pas maar op of ik laat heel mijn idoom los op je. En dan zal ik vele intresante ingewikkelde zinscontructies en complectieve woorden beezigun.
Ik zie alles.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Hé, ik had die lege regel toch echt met onzichtbare pixels gevuld!![]()
Sommigen moet je tegen zichzelf beschermen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef k_man het volgende:
Waarom zou een geit geen jurk aanmogen? Discriminatie!
Arbeidsvoorwaarden?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er solliciteren mensen naar een achterwaartse trap in 't kruis.
Precies. Is het nog geen kinderbedtijd?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommigen moet je tegen zichzelf beschermen.
Nee hoor, ik ga zo nog even "the Apprentice" kijken op de BBC. Om 23:00 uuris het kinderbedtijd.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Precies. Is het nog geen kinderbedtijd?
Nou nou... ik maak ook fouten hoor. Vooral heel veel typfouten.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef LXIV het volgende:
Wanneer wyccie online is durf ik al bijna niet meer te posten.
Bang dat ze me aftikt op d/t of als/dan fouten!![]()
Ja, de rest zag ik wel. Ik wist ook wel dat je dat expres deed.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik dacht laat ik maar eens iets compleet fout doen
[..]
Je hoeft natuurlijk nergens naar te kijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, weer iets waar ik niet naar hoef te kijken, dus. Mooi.
Ik kan er wel tegen hoor!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef wyccie het volgende:
Nou nou... ik maak ook fouten hoor. Vooral heel veel typfouten.
Maar als/dan vind ik toch wel te ernstig. Evenals d/t. En dan vooral in TTK. PUB of ONZ is geen probleem.
Érg?!? Vind je het erg?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben jij zo erg, wyccie? Daar had ik helemaal geen weet van.
Als jij een heel moeilijk woord goed kan schrijven, krijg jij van mij een stickertje.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen hoor!![]()
Bovendien blijf ik op die manier lekker scherp, juffrouw![]()
Quadragesimoquote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij een heel moeilijk woord goed kan schrijven, krijg jij van mij een stickertje.
Hoi.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij een heel moeilijk woord goed kan schrijven, krijg jij van mij een stickertje.
Nu ja, als je ( door je aandrang om te corrigeren ) zoveel angst weet in te boezemen bij bepaalde usersquote:
Soms verbaas ik zelfs mezelf.quote:
Hmmm.... voor een moleculair bioloog verwacht ik toch wel iets meer niveau.quote:
Ik wil mensen niet bang maken. Sorryquote:Op woensdag 12 april 2006 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, als je ( door je aandrang om te corrigeren ) zoveel angst weet in te boezemen bij bepaalde users
( - Ik noem geen namen, hoor, Bosbeetle - ) dat ze nauwelijks nog online durven komen,
is de vraag ( - of je zo erg bent - ) niet volledig misplaatst, denk ik.
Waar is je moeilijke woord dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Krijg ik geen stickertje?
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, als je ( door je aandrang om te corrigeren ) zoveel angst weet in te boezemen bij bepaalde users
( - Ik noem geen namen, hoor, Bosbeetle - ) dat ze nauwelijks nog online durven komen,
is de vraag ( - of je zo erg bent - ) niet volledig misplaatst, denk ik.
Ja, we zijn behoorlijk ontopic ditmaal.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het klinkt als veertien, dat dan weer wel.
Hoi.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm.... voor een moleculair bioloog verwacht ik toch wel iets meer niveau.
Je krijgt een tweede kans.
Dat zal niet meevallen....quote:Op woensdag 12 april 2006 22:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, we zijn behoorlijk ontopic ditmaal.
Annealing is toch niet hetzelfde als hybridisatie?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:34 schreef Bosbeetle het volgende:Ik kan alleen maar moleculair biologisch engels. In het nederlands zijn er allemaal rare woorden als hybridisatie, internalisatie, transcriptie, endocytose. Dan heb ik liever annealing, internalization, transcription en endocytosis.
Niets waar ik momenteel weet van heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet jij wat er in de bijbal gebeurt?
Eerst maar afwachten wat hij op mijn vraag over annealing gaat zeggen.quote:
Jij hebt De Vrolijke Kater gekregen omdat je 'bij' kan spellen!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hoor...Meneer krijgt De Vrolijke Kabouter omdat ie 'Hoi' kan spellen.
Daar worden je zaadcellen in opgeslagenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Niets waar ik momenteel weet van heb.
Jawel. Maar daar heb ik momenteel geen weet van.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar worden je zaadcellen in opgeslagen![]()
Jeejquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:38 schreef LXIV het volgende:
Waarom krijgt bosbeetle nu het mooiste plaatje, en DO2 en ik ieder een suf plaatje?![]()
Jawel bij pcr word in het engels annealing gebruikt waar men hybridisatie bedoeld.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Annealing is toch niet hetzelfde als hybridisatie?
Integendeel. Ik weet zeker dat ik wél liever vier zou zijn!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Weten jullie zeker dat jullie niet liever weer 4 zouden willen zijn?
Daarentegenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef LXIV het volgende:
Integendeel
Jammer!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, daar verdien je écht geen stickertje mee, DaMart.
Het moet een moeilijk woord zijn, he!
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:39 schreef DaMart het volgende:
Wat voor stickertje krijg je voor:
hypochondrische raisonneur ?
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jeemig, kunnen jullie het wat minder ingewikkeld houden zo laat op de avond?
Nee, ik bedoelde:quote:Op woensdag 12 april 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
[afbeelding] Oeeeeh...nou worden de andere kinderen jaloers omdat jij De Vrolijke Hond hebt!
"Bedoelde u: rasseneur"
IDDquote:Op woensdag 12 april 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
[afbeelding] Oeeeeh...nou worden de andere kinderen jaloers omdat jij De Vrolijke Hond hebt!
"Bedoelde u: rasseneur"
Hmm, okee. Maar echt hetzelfde is het niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jawel bij pcr word in het engels annealing gebruikt waar men hybridisatie bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |