Beter dan dat iemand mij die rol toekent en ik er verder weinig over te zeggen heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het ook! Jij neemt die rol op je.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En trouwens het was mijn leraar die het verkeerd zeiik spel alleen wat hij zei.
Je bedoelt zoals wij nu zouden kunnen zeggen dat vervelend toch echt maar met 1 V begint?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Vvervelend hè? Al die moeilijke woorden die jij verkeerd schrijft, verbeteren.![]()
Sorry![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals wij nu zouden kunnen zeggen dat vervelend toch echt maar met 1 V begint?
Welnee. Ik heb gewoon 4 man nodig om me erin te hijsen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Serieus. Je zou op z'n minst 20 kilo moeten afvallen en je moeten scheren.
Je begint op iemand te lijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu word je vervelend, Erik.
Pas maar op of ik laat heel mijn idoom los op je. En dan zal ik vele intresante ingewikkelde zinscontructies en complectieve woorden beezigun.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Vvervelend hè? Al die moeilijke woorden die jij verkeerd schrijft, verbeteren.![]()
Sorry![]()
Bij een pak wel, bij een jurk toch echt niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Welnee. Ik heb gewoon 4 man nodig om me erin te hijsen.
En zo'n sik staat juist heel charmant.
Hehe, dat had ik gelezen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Pas maar op of ik laat heel mijn idoom los op je. En dan zal ik vele intresante ingewikkelde zinscontructies en complectieve woorden beezigun.
Ik gok op complexe.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, dat had ik gelezen.![]()
Ik zou alleen niet weten wat complectief is...
Lees ik nu tussen de regels door dat jij vindt dat ik een geit ben?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef k_man het volgende:
Een sik moet je kunnen hebben.
De meeste geiten kunnen dat, veel mannen toch niet.
Ookal?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef k_man het volgende:
Ik ben vandaag trouwens in een beetje pesterige bui.
Hé, ik had die lege regel toch echt met onzichtbare pixels gevuld!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Lees ik nu tussen de regels door dat jij vindt dat ik een geit ben?
Bah Beh, wat conservatief.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij een pak wel, bij een jurk toch echt niet.
Ik dacht laat ik maar eens iets compleet fout doenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, dat had ik gelezen.![]()
Ik zou alleen niet weten wat complectief is...
quote:Pas maar op of ik laat heel mijn idoom los op je. En dan zal ik vele intresante ingewikkelde zinscontructies en complectieve woorden beezigun.
Ik zie alles.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Hé, ik had die lege regel toch echt met onzichtbare pixels gevuld!![]()
Sommigen moet je tegen zichzelf beschermen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef k_man het volgende:
Waarom zou een geit geen jurk aanmogen? Discriminatie!
Arbeidsvoorwaarden?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er solliciteren mensen naar een achterwaartse trap in 't kruis.
Precies. Is het nog geen kinderbedtijd?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommigen moet je tegen zichzelf beschermen.
Nee hoor, ik ga zo nog even "the Apprentice" kijken op de BBC. Om 23:00 uuris het kinderbedtijd.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Precies. Is het nog geen kinderbedtijd?
Nou nou... ik maak ook fouten hoor. Vooral heel veel typfouten.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef LXIV het volgende:
Wanneer wyccie online is durf ik al bijna niet meer te posten.
Bang dat ze me aftikt op d/t of als/dan fouten!![]()
Ja, de rest zag ik wel. Ik wist ook wel dat je dat expres deed.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik dacht laat ik maar eens iets compleet fout doen
[..]
Je hoeft natuurlijk nergens naar te kijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, weer iets waar ik niet naar hoef te kijken, dus. Mooi.
Ik kan er wel tegen hoor!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef wyccie het volgende:
Nou nou... ik maak ook fouten hoor. Vooral heel veel typfouten.
Maar als/dan vind ik toch wel te ernstig. Evenals d/t. En dan vooral in TTK. PUB of ONZ is geen probleem.
Érg?!? Vind je het erg?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben jij zo erg, wyccie? Daar had ik helemaal geen weet van.
Als jij een heel moeilijk woord goed kan schrijven, krijg jij van mij een stickertje.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen hoor!![]()
Bovendien blijf ik op die manier lekker scherp, juffrouw![]()
Quadragesimoquote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij een heel moeilijk woord goed kan schrijven, krijg jij van mij een stickertje.
Hoi.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij een heel moeilijk woord goed kan schrijven, krijg jij van mij een stickertje.
Nu ja, als je ( door je aandrang om te corrigeren ) zoveel angst weet in te boezemen bij bepaalde usersquote:
Soms verbaas ik zelfs mezelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |