Beter dan dat iemand mij die rol toekent en ik er verder weinig over te zeggen heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het ook! Jij neemt die rol op je.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En trouwens het was mijn leraar die het verkeerd zeiik spel alleen wat hij zei.
Je bedoelt zoals wij nu zouden kunnen zeggen dat vervelend toch echt maar met 1 V begint?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Vvervelend hè? Al die moeilijke woorden die jij verkeerd schrijft, verbeteren.![]()
Sorry![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals wij nu zouden kunnen zeggen dat vervelend toch echt maar met 1 V begint?
Welnee. Ik heb gewoon 4 man nodig om me erin te hijsen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Serieus. Je zou op z'n minst 20 kilo moeten afvallen en je moeten scheren.
Je begint op iemand te lijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu word je vervelend, Erik.
Pas maar op of ik laat heel mijn idoom los op je. En dan zal ik vele intresante ingewikkelde zinscontructies en complectieve woorden beezigun.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Vvervelend hè? Al die moeilijke woorden die jij verkeerd schrijft, verbeteren.![]()
Sorry![]()
Bij een pak wel, bij een jurk toch echt niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Welnee. Ik heb gewoon 4 man nodig om me erin te hijsen.
En zo'n sik staat juist heel charmant.
Hehe, dat had ik gelezen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Pas maar op of ik laat heel mijn idoom los op je. En dan zal ik vele intresante ingewikkelde zinscontructies en complectieve woorden beezigun.
Ik gok op complexe.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, dat had ik gelezen.![]()
Ik zou alleen niet weten wat complectief is...
Lees ik nu tussen de regels door dat jij vindt dat ik een geit ben?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef k_man het volgende:
Een sik moet je kunnen hebben.
De meeste geiten kunnen dat, veel mannen toch niet.
Ookal?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef k_man het volgende:
Ik ben vandaag trouwens in een beetje pesterige bui.
Hé, ik had die lege regel toch echt met onzichtbare pixels gevuld!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Lees ik nu tussen de regels door dat jij vindt dat ik een geit ben?
Bah Beh, wat conservatief.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij een pak wel, bij een jurk toch echt niet.
Ik dacht laat ik maar eens iets compleet fout doenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, dat had ik gelezen.![]()
Ik zou alleen niet weten wat complectief is...
quote:Pas maar op of ik laat heel mijn idoom los op je. En dan zal ik vele intresante ingewikkelde zinscontructies en complectieve woorden beezigun.
Ik zie alles.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Hé, ik had die lege regel toch echt met onzichtbare pixels gevuld!![]()
Sommigen moet je tegen zichzelf beschermen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef k_man het volgende:
Waarom zou een geit geen jurk aanmogen? Discriminatie!
Arbeidsvoorwaarden?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er solliciteren mensen naar een achterwaartse trap in 't kruis.
Precies. Is het nog geen kinderbedtijd?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommigen moet je tegen zichzelf beschermen.
Nee hoor, ik ga zo nog even "the Apprentice" kijken op de BBC. Om 23:00 uuris het kinderbedtijd.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Precies. Is het nog geen kinderbedtijd?
Nou nou... ik maak ook fouten hoor. Vooral heel veel typfouten.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef LXIV het volgende:
Wanneer wyccie online is durf ik al bijna niet meer te posten.
Bang dat ze me aftikt op d/t of als/dan fouten!![]()
Ja, de rest zag ik wel. Ik wist ook wel dat je dat expres deed.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik dacht laat ik maar eens iets compleet fout doen
[..]
Je hoeft natuurlijk nergens naar te kijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, weer iets waar ik niet naar hoef te kijken, dus. Mooi.
Ik kan er wel tegen hoor!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef wyccie het volgende:
Nou nou... ik maak ook fouten hoor. Vooral heel veel typfouten.
Maar als/dan vind ik toch wel te ernstig. Evenals d/t. En dan vooral in TTK. PUB of ONZ is geen probleem.
Érg?!? Vind je het erg?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben jij zo erg, wyccie? Daar had ik helemaal geen weet van.
Als jij een heel moeilijk woord goed kan schrijven, krijg jij van mij een stickertje.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen hoor!![]()
Bovendien blijf ik op die manier lekker scherp, juffrouw![]()
Quadragesimoquote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij een heel moeilijk woord goed kan schrijven, krijg jij van mij een stickertje.
Hoi.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij een heel moeilijk woord goed kan schrijven, krijg jij van mij een stickertje.
Nu ja, als je ( door je aandrang om te corrigeren ) zoveel angst weet in te boezemen bij bepaalde usersquote:
Soms verbaas ik zelfs mezelf.quote:
Hmmm.... voor een moleculair bioloog verwacht ik toch wel iets meer niveau.quote:
Ik wil mensen niet bang maken. Sorryquote:Op woensdag 12 april 2006 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, als je ( door je aandrang om te corrigeren ) zoveel angst weet in te boezemen bij bepaalde users
( - Ik noem geen namen, hoor, Bosbeetle - ) dat ze nauwelijks nog online durven komen,
is de vraag ( - of je zo erg bent - ) niet volledig misplaatst, denk ik.
Waar is je moeilijke woord dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Krijg ik geen stickertje?
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, als je ( door je aandrang om te corrigeren ) zoveel angst weet in te boezemen bij bepaalde users
( - Ik noem geen namen, hoor, Bosbeetle - ) dat ze nauwelijks nog online durven komen,
is de vraag ( - of je zo erg bent - ) niet volledig misplaatst, denk ik.
Ja, we zijn behoorlijk ontopic ditmaal.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het klinkt als veertien, dat dan weer wel.
Hoi.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm.... voor een moleculair bioloog verwacht ik toch wel iets meer niveau.
Je krijgt een tweede kans.
Dat zal niet meevallen....quote:Op woensdag 12 april 2006 22:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, we zijn behoorlijk ontopic ditmaal.
Annealing is toch niet hetzelfde als hybridisatie?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:34 schreef Bosbeetle het volgende:Ik kan alleen maar moleculair biologisch engels. In het nederlands zijn er allemaal rare woorden als hybridisatie, internalisatie, transcriptie, endocytose. Dan heb ik liever annealing, internalization, transcription en endocytosis.
Niets waar ik momenteel weet van heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet jij wat er in de bijbal gebeurt?
Eerst maar afwachten wat hij op mijn vraag over annealing gaat zeggen.quote:
Jij hebt De Vrolijke Kater gekregen omdat je 'bij' kan spellen!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hoor...Meneer krijgt De Vrolijke Kabouter omdat ie 'Hoi' kan spellen.
Daar worden je zaadcellen in opgeslagenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Niets waar ik momenteel weet van heb.
Jawel. Maar daar heb ik momenteel geen weet van.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar worden je zaadcellen in opgeslagen![]()
Jeejquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:38 schreef LXIV het volgende:
Waarom krijgt bosbeetle nu het mooiste plaatje, en DO2 en ik ieder een suf plaatje?![]()
Jawel bij pcr word in het engels annealing gebruikt waar men hybridisatie bedoeld.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Annealing is toch niet hetzelfde als hybridisatie?
Integendeel. Ik weet zeker dat ik wél liever vier zou zijn!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Weten jullie zeker dat jullie niet liever weer 4 zouden willen zijn?
Daarentegenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef LXIV het volgende:
Integendeel
Jammer!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, daar verdien je écht geen stickertje mee, DaMart.
Het moet een moeilijk woord zijn, he!
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:39 schreef DaMart het volgende:
Wat voor stickertje krijg je voor:
hypochondrische raisonneur ?
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jeemig, kunnen jullie het wat minder ingewikkeld houden zo laat op de avond?
Nee, ik bedoelde:quote:Op woensdag 12 april 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
[afbeelding] Oeeeeh...nou worden de andere kinderen jaloers omdat jij De Vrolijke Hond hebt!
"Bedoelde u: rasseneur"
IDDquote:Op woensdag 12 april 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
[afbeelding] Oeeeeh...nou worden de andere kinderen jaloers omdat jij De Vrolijke Hond hebt!
"Bedoelde u: rasseneur"
Hmm, okee. Maar echt hetzelfde is het niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jawel bij pcr word in het engels annealing gebruikt waar men hybridisatie bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |