quote:
Veld was aardig zwaar geworden door de regen en er zaten aardig felle duels tussen tijdens de partij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moest je doen dan Vom, of is het het kantelen na afloop?
Hij heeft de zomer in z'n bol.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
Dat shirt van Van Cuilemborg op SBS.
Trusteh Beschuitje.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:11 schreef Beschouw het volgende:
Ga pitten. Tot ziens.
Trusten ouwequote:Op woensdag 12 april 2006 00:11 schreef Beschouw het volgende:
Ga pitten. Tot ziens.
Ik ben zo lam als een reiger!quote:
En reigers kunnen prima imitaties van lammetjes doen.quote:
Sta je op één been ?quote:
ZLAER, heel goed...quote:
Curlingquote:Op woensdag 12 april 2006 01:26 schreef rubbereend het volgende:oi
10-0 gewonnen we liggen op kampioenskoers
Tafeltennisquote:
Cool 10m jaar lid geweest van Never Down.Elke vrijdag avond spelen.quote:
ik speel nu bijna 18 jaarquote:Op woensdag 12 april 2006 01:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool 10m jaar lid geweest van Never Down.Elke vrijdag avond spelen.
Je kunt met jouw figuur ook maar beter in het bestuur dan op een tafeltennistafel zitten gaan.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:42 schreef rubbereend het volgende:
geweldig om bij zo'n club in het bestuur te mogen zitten
we hebben kwaliteitstafelsquote:Op woensdag 12 april 2006 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt met jouw figuur ook maar beter in het bestuur dan op een tafeltennistafel zitten gaan.
weltrusten tong. Moet ik je nog instoppen en een verhaaltje vertellen?quote:
Nee, ik snap nu pas rubber. Ik had verdedigende rubber voor de backhandquote:Op woensdag 12 april 2006 02:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weltrusten tong. Moet ik je nog instoppen en een verhaaltje vertellen?
quote:Op woensdag 12 april 2006 02:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ik snap nu pas rubber. Ik had verdedigende rubber voor de backhand
Trusten Rubber
wring de fles nog ff uitquote:Op woensdag 12 april 2006 02:14 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat laatst druppels uit de fles wringen.
En daarna tegen die befaamde billen liggen.
Thanx, er zaten nog 3 druppels in.quote:
en nu hop naar die billenquote:
Jawel meneer.quote:
weltrustenquote:
1 borreltje maar?quote:
nee hoorquote:
pak jij dr maar, neem ik nog een biertjequote:
Ik heb hier ook nog bier hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 03:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pak jij dr maar, neem ik nog een biertje
quote:
quote:
In Tilburg bij mijn studieverenigingquote:Op woensdag 12 april 2006 03:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]zal wel lukken
waar had je die borrel?
Trustenquote:Op woensdag 12 april 2006 04:04 schreef rubbereend het volgende:
ik ben er vandoor, nog een prettige nacht dndiek
ik hoest ook !quote:Op woensdag 12 april 2006 08:41 schreef Againzender het volgende:
* hoest *
gezellig! alleen hoesten is zo eenzaam.....quote:
volgens mij niet...hooguit je leg.bewijs, dacht ik ! Succes iigquote:Op woensdag 12 april 2006 08:55 schreef DeTolk het volgende:
Vanmiddag sollicitatiegesprek heeft
Aangezien het de eerste keer is dat DeTolk een echt sollicitatiegesprek heeft, vraagt DeTolk zich af of je nog wat mee moet nemen...
dat is mooi Bluezz zit je weer lekker de Balinees uit te hangen ?quote:Op woensdag 12 april 2006 09:27 schreef Bluezz het volgende:
Morgen mensjes, suc6 tolk
Lekker drukkig hiero
Nee, ik verhang mequote:Op woensdag 12 april 2006 09:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Sterkte SCH. Ga je het overleven?
kun je dat filmen en vragen of N. het ff wil uploaden ?quote:
succes daarmee !quote:Op woensdag 12 april 2006 09:42 schreef lookinforyou het volgende:
Good morning
Het zonnetje schijnt en ik moet op zoek naar werk
Naar wat voor werk ben je op zoek?quote:
Ik ben de WAO uit gegooid, na 12 jaar. Ben bezig met een herkeuring, maar moet ondertussen wel op zoek dus. Wil eerst maar wat callcenter werk gaan doen.quote:
Neemt Noca z'n beste vriend mee?quote:
oke ...lastig pakket dus niet op vrijwillige basis, sterkte joh !quote:Op woensdag 12 april 2006 10:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik ben de WAO uit gegooid, na 12 jaar. Ben bezig met een herkeuring, maar moet ondertussen wel op zoek dus. Wil eerst maar wat callcenter werk gaan doen.
Ik was 80 tot 100% afgekeurd, en nu dus 100% goed gekeurd met een arbeids handicap.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke ...lastig pakket dus niet op vrijwillige basis, sterkte joh !
Het kan nog aan m'n sufheid liggen, maar wat bedoel je precies?quote:
Lijkt me ook moeilijk, succes dan hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 10:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik was 80 tot 100% afgekeurd, en nu dus 100% goed gekeurd met een arbeids handicap.
Zal wel heel moeilijk worden dus.....
Ik moet ook nog volledig gaan werken, terwijl ikeen allenstaande mama ben, met een zoontje van 4....
Dank je Bjoro en Clauwheequote:Op woensdag 12 april 2006 10:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lijkt me ook moeilijk, succes dan hoor
lang leve de regelgeving in NLquote:Op woensdag 12 april 2006 10:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik was 80 tot 100% afgekeurd, en nu dus 100% goed gekeurd met een arbeidshandicap.
Ik moet ook nog volledig gaan werken, terwijl ik een alleenstaande mama ben, met een zoontje van 4....
Ja zo werkt het dus hier, wist ik tot kort geleden ook niet.quote:
kijk waar hij op quote......quote:Op woensdag 12 april 2006 10:17 schreef clauwheee het volgende:
Het kan nog aan m'n sufheid liggen, maar wat bedoel je precies?
Sohoorryyyquote:Op woensdag 12 april 2006 10:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk waar hij op quote......
hij zal vast wel bedoelen dat .....ach joh suffie dat snap jezelf toch ook wel![]()
mompelt iets over Noca, vriend, bed, trio enz....
wordt erg aantrekkelijk om voorlopig nog een uittrekking te blijven ontvangen.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:27 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja zo werkt het dus hier, wist ik tot kort geleden ook niet.
Ik ben 8 april uit de Wao gegooid en krijg pas 28 mei mijn eerste uitkering.....
En als ik op een baan van 20 uur soliciteer, krijg ik dus voor maar 20 uur een uitkering.
lekker allemaal......![]()
Dank je Diekquote:Op woensdag 12 april 2006 10:33 schreef dndiek het volgende:
Succes lookinforyou
Ik hoor het heel vaak. Volgens mij is men compleet doorgeslagen met dat herkeuren: iedereen wordt goedgekeurd, en bij het herkeuren zien ze dan wel wie er nog komen opdagen (hoezo werkverschaffing...)quote:Op woensdag 12 april 2006 10:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt erg aantrekkelijk om voorlopig nog een uittrekking te blijven ontvangen.
Gewoon op onmogelijke functies solliciteren (4x per maand) voor de statistieken en ondertussen doorkijken voor een serieuze baan (voor 20 uur) !
Maar ook raar dan van 80% afgekeurt naar 100% goedgekeurd
Werk ze Diekquote:Op woensdag 12 april 2006 10:47 schreef dndiek het volgende:
* dndiek moet de trein gaan halen om te gaan werken
Heel slim, laat je vooral niet gek maken.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:50 schreef lookinforyou het volgende:
Ach ik vertrouw erop dat het wel goed gaat komen. Heb een goede advocaat en die heeft al legio fouten gevonden in eht herkeuringsrapport.
Kost me veel geld, maar hoop dat het het waard zal blijken.
Dat zeg ik, ze zijn helemaal doorgeslagen naar de andere kant. Vroeger werd 'iedereen' zo'n beetje in de WAO gedonderd (heel makkelijk als je als multinational weer eens moest reorganiseren) en nu probeert men iedereen er weer rücksichtslos uit te mikken.quote:Maar het blijft een zooitje in NL. De herkeurings regels slaan nergens op. Zelf kanker patienten moeten weer aan het werk. En mensen die half verlamd zijn ook![]()
Het gaat echt nergens over....
En de psychische patienten blijven weer wel in de WAO.....
op zich vind ik de insteek wel uitstekend....kijken naar wat mensen nog wel kunnen ipv kijken wat ze niet meer kunnen.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:50 schreef lookinforyou het volgende:
Ach ik vertrouw erop dat het wel goed gaat komen. Heb een goede advocaat en die heeft al legio fouten gevonden in eht herkeuringsrapport.
Kost me veel geld, maar hoop dat het het waard zal blijken.
Ik solliciteer inderdaad op onmogelijke banen. Wil eerst de nieuwe herkeuring afwachten en dan serieus op zoek gaan.
Maar het blijft een zooitje in NL. De herkeurings regels slaan nergens op. Zelf kanker patienten moeten weer aan het werk. En mensen die half verlamd zijn ook![]()
Het gaat echt nergens over....
En de psychische patienten blijven weer wel in de WAO.....
En de ellende is gewoon, dat je erg weinig kans hebt op de arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heel slim, laat je vooral niet gek maken.
[..]
Dat zeg ik, ze zijn helemaal doorgeslagen naar de andere kant. Vroeger werd 'iedereen' zo'n beetje in de WAO gedonderd (heel makkelijk als je als multinational weer eens moest reorganiseren) en nu probeert men iedereen er weer rücksichtslos uit te mikken.
Een beetje beleid is ver te zoeken....
het een heeft toch niks met het ander te maken?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik was 80 tot 100% afgekeurd, en nu dus 100% goed gekeurd met een arbeids handicap.
Ik moet ook nog volledig gaan werken, terwijl ikeen allenstaande mama ben, met een zoontje van 4....
hoe bedoel je Just me?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:16 schreef just me het volgende:
[..]
het een heeft toch niks met het ander te maken?
het full-time en part-time verhaal misschien ?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:19 schreef just me het volgende:
Het feit dat je weer moet gaan werken heeft toch niks te maken met dat je een alleenstaande mama met kindje bent ?
Op zich niet, maar valt niet mee om volledig te werken met een kind.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:19 schreef just me het volgende:
Het feit dat je weer moet gaan werken heeft toch niks te maken met dat je een alleenstaande mama met kindje bent ?
en dat laatste is natuurlijk ook weer geen punt voor de overheid (en terecht!) want je kind zal wel meer dingen mee gaan maken in zijn leven waar hij niet aan gewend isquote:Op woensdag 12 april 2006 11:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Op zich niet, maar valt niet mee om volledig te werken met een kind.
Dat lijkt me toch duidelijk.
En daar kunnen ze ook niet naar kijken, maar ik zit er wel mee.
Betaal me dan scheel aan voor- en naschoolse opvang, en er komt bij dat mijn zoontje dat natuurlijk niet gewend is.
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:34 schreef rubbereend het volgende:oi
ai, lastige zaak lookinforyou. Heel veel succes!
eeh, ik heb nooit borstvoeding gegeven trouwens. Vond de fles een stuk makkelijker.....quote:Op woensdag 12 april 2006 11:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dat laatste is natuurlijk ook weer geen punt voor de overheid (en terecht!) want je kind zal wel meer dingen mee gaan maken in zijn leven waar hij niet aan gewend is
(hoop ik althans, of geef je nog steeds alleen maar borstvoeding)
hij zal binnenkort toch ook wel 5 dagen in de week naar school moeten/gaan ?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:41 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
eeh, ik heb nooit borstvoeding gegeven trouwens. Vond de fles een stuk makkelijker.....
Heb je ook wel gelijk in, maar er zijn gewoon niet veel alleenstaande moeders die volledig werken, met toch nog wel een redelijk klein kind.
Als het moet, moet het, makkelijk zat.
We zullen wel zien wat de toekomst brengt.
Hij is 3 middagen vrij.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij zal binnenkort toch ook wel 5 dagen in de week naar school moeten/gaan ?
dan kun je misschien wel wat meer uurtjes maken ?
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:44 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hij is 3 middagen vrij.
En da's ook neit het ergste hoor.
Ik zat niet voor niks in de wao. Heb voor van alles hulp, wat dan ook gaat vervallen.
Ach, ik wil jullie er verder niet mee vervelen hier.
het zit je dwars dus mag je dat hier toch vertellen?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:44 schreef lookinforyou het volgende:
Ach, ik wil jullie er verder niet mee vervelen hier.
Je hoeft ook niet met me eens te zijn hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:46 schreef just me het volgende:
Het is gewoon lastig om alleenstaand te zijn met een klein kind, ik hoor dat hier op school ook vaak zat. Misschien ben ik ondertussen erg hard geworden en denk ik dat dat bij de consquenties hoort van het alleen zijn.
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:47 schreef just me het volgende:
het zit je dwars dus mag je dat hier toch vertellen?
dank je, heb je gelijk in, maar lees vaak leukere onderwerpen hierquote:Op woensdag 12 april 2006 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
het zit je dwars dus mag je dat hier toch vertellen?
inderdaad en je vind het altijd veel steunquote:Op woensdag 12 april 2006 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Minder leuke onderwerpen horen er ook bij hoor. Je bent goed bezig lookinforyou, ga zo door!
Ik krijg in elk geval wat meer posts op mijn naamquote:Op woensdag 12 april 2006 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Minder leuke onderwerpen horen er ook bij hoor. Je bent goed bezig lookinforyou, ga zo door!
aaaahhhhhhhhh.....de modjes laten van zich horen ;:Pquote:Op woensdag 12 april 2006 11:52 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad en je vind het altijd veel steun
* rubbereend spreekt uit ervaring
voor nu en nog eens....geen probleem , sterktequote:Op woensdag 12 april 2006 11:53 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik krijg in elk geval wat meer posts op mijn naam![]()
Ik ga mijn zoontje ophalen.
Tot later.
Bedankt dat ik mijn gal mocht spuwen hier![]()
en bedanktquote:Op woensdag 12 april 2006 11:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat uitgerekend JustKlaagmuur je dat moet vertellen
![]()
Jij hebbe mailquote:Op woensdag 12 april 2006 11:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor nu en nog eens....geen probleem , sterkte![]()
ach joh...je weet toch wie het zegt....ik kan het beter zeggen dan iemand met z'n volle verstand !quote:Op woensdag 12 april 2006 11:58 schreef just me het volgende:
[..]
en bedankt![]()
fijne opmerking Bjoro, misschien niet zo bedoeld maar zo komt ie wel over.
ik ben er voorlopig weer weg van hier
quote:
No biggie.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:53 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik krijg in elk geval wat meer posts op mijn naam![]()
Ik ga mijn zoontje ophalen.
Tot later.
Bedankt dat ik mijn gal mocht spuwen hier![]()
je bent welkomquote:Op woensdag 12 april 2006 12:35 schreef just me het volgende:
daar krijg ik een rugverzakking van
en dan kom ik hier klagen
Heee DIGGERquote:
goede zaak dus...al vind ik (vinden wij) die meisjeskleiding persoonlijk niet zooooo.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:56 schreef DIGGER het volgende:
Ja prima, week alweer bijna door midden he na maandag vrij gehad te hebben.
Heb me in Italie de tering geshopt, 2 lege koffers en 2 halfvolle stuks handbagage mee, alles afgeladen vol terug, heb weer liters sambucca, spumante en pure alcohol mee, vele worsten, kaas, colomba's, pasta, eierpasta, boekjes voor Glenn en vooral heel veel kleding voor Kady mee, want Jongenskleding is daar net als hier, maar Meisjeskleding is zo veel vrouwelijker, en dus mooier in mijn ogen. Gehaakte truitjes, kanten kraagjes, etc.
je loopt wel weer te klagen zegquote:Op woensdag 12 april 2006 12:57 schreef DIGGER het volgende:
Owja, je helemaal tonnetje rond eten in een restaurant incl. een fles wijn voor 38 Euro totaal voor 2 personen is heel vervelend
En dan over een maand alweer vakantie
Ik ben 3 jaar getrouwdquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:26 schreef pascalheister het volgende:
rijke man? riep iemand mij
maar een klote situatie lookinforyou, nederland gaat nog een keer kapot aan de regeltjes...
Geld maakt niet gelukkigquote:Op woensdag 12 april 2006 13:05 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Middag
Heee Pascal, hoe rijk ben je dan![]()
Ik miSCH u wel hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:06 schreef SCH het volgende:
Houwe jullie nog fan me?
hee was een grapje hoor. En met onze gedeelde interesse gaat het wel heel erg goedquote:Op woensdag 12 april 2006 13:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkigJullie hebben in elk geval gedeelde interesses
Snappiktochquote:Op woensdag 12 april 2006 13:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
hee was een grapje hoor. En met onze gedeelde interesse gaat het wel heel erg goed![]()
*boekje geeftquote:Op woensdag 12 april 2006 13:06 schreef SCH het volgende:
Houwe jullie nog fan me?
Heel veel succes vanmiddag!!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:36 schreef DeTolk het volgende:
Alles voorbereid.
Vanmiddag sollicitatie
Vanavond 33e speelronde.
heeee Beschouwquote:Op woensdag 12 april 2006 13:43 schreef Beschouw het volgende:
Hallo allemaal
Dank je Golferquote:Op woensdag 12 april 2006 14:15 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Lookinforyou, jouw situatie komt mij erg bekend voor. Eerst maar eens de bezwaarprocedure afwachten, lijkt mij.
Sterkte ermee verder.
Een pak lijkt me ook niet nodig.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:17 schreef DeTolk het volgende:
Kan een donkere nette spijkerbroek voor een sollicitatie? Pak vind ik wat overdreven voor een functie als systeembeheerder
Wow....... goed man!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft al twee en een halve dag geen peuk aangeraakt.
Zijn jullie al trots?
Hoeveel ben je sindsdien al aangekomen?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn jullie al trots?
Dat maakt toch niet uit??quote:Op woensdag 12 april 2006 14:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoeveel ben je sindsdien al aangekomen?
laat ik het zo zeggen: wij zouden er geen probleem van makenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:17 schreef DeTolk het volgende:
Kan een donkere nette spijkerbroek voor een sollicitatie? Pak vind ik wat overdreven voor een functie als systeembeheerder
Gaat ook niet zooooo snel het aankomen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kom niet aan, hoe raar het ook klinkt... Zelfs al zuip ik me kapot, vreet ik me kapot dan nog geen grammetje...
nou en of !quote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn jullie al trots?
Volhoudenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn jullie al trots?
gek is dat, maar dat vind ik dan weer geen prestatiequote:Op woensdag 12 april 2006 14:35 schreef Againzender het volgende:
Volhouden
Ik heb al twee dagen geen alcohol op
Ik ook nietquote:Op woensdag 12 april 2006 14:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volhouden
Ik heb al twee dagen geen alcohol op
nee, gelukkig is dat een stuk makkelijker dan stoppen met rokenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gek is dat, maar dat vind ik dan weer geen prestatie
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn jullie al trots?
Dat wordt aftellen geblazen...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:53 schreef Bluezz het volgende:
Op donderdag 4 mei
om twee minuten en drie seconden na 1 uur smorgens, zal de tijd en datum alsvolgt zijn :
01: 02: 03 04-05-06
Dit zal nooit meer gebeuren
Dan zal ik daar maar verandering in brengen.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:13 schreef Againzender het volgende:
rustig....
Haiquote:Op woensdag 12 april 2006 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zal ik daar maar verandering in brengen.
Goedemiddag
Wedden dat als je heel hard bier roept dat de kroeg dan zo vol zitquote:Op woensdag 12 april 2006 16:13 schreef Againzender het volgende:
rustig....
Sorry,quote:Op woensdag 12 april 2006 16:22 schreef borisz het volgende:
doe is rustig ik wil ff een spelletje doen
ik heb last van mijn keel, maar ik probeer het eens:quote:Op woensdag 12 april 2006 16:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Wedden dat als je heel hard bier roept dat de kroeg dan zo vol zit![]()
lekkerquote:Op woensdag 12 april 2006 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry,![]()
Biertje om het goed te maken ?
En kijk eens aan het is al een stuk drukker dan een half uur geledenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb last van mijn keel, maar ik probeer het eens:
BIER !!!!1!111
Goed nieuwsquote:Op woensdag 12 april 2006 16:36 schreef golfer het volgende:
Zo, dat is alweer een tijd geleden dat een echte Headhunter mij benaderd heeft voor een mogelijk interessante functie.
Volgende week woensdag maar eens verder met hem babbelen daarover.
mooi manquote:Op woensdag 12 april 2006 16:36 schreef golfer het volgende:
Zo, dat is alweer een tijd geleden dat een echte Headhunter mij benaderd heeft voor een mogelijk interessante functie.
Da's mooi, Golferquote:Op woensdag 12 april 2006 16:36 schreef golfer het volgende:
Probeer dat eens in een echte kroeg.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Wedden dat als je heel hard gratis bier roept dat de kroeg dan zo vol zit![]()
Het is niet mijn zus, maar zo te horen wel een erg aardige en gezonde meid.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
En goed nieuws van golfer
Rondje op kosten trouwens van Boonen en De Jongh, wat een machtsvertoon.
Ik heb trouwens de zus van MM als huisgenote. Stipt om 12.00 uur gaat ze beneden lunchen, iedere dag weer. 's Avonds altijd om 17.15 naar beneden voor het avondeten, behalve als ze college heeft
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het is niet mijn zus, maar zo te horen wel een erg aardige en gezonde meid.
Om 17.15 etenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
En goed nieuws van golfer
Rondje op kosten trouwens van Boonen en De Jongh, wat een machtsvertoon.
Ik heb trouwens de zus van MM als huisgenote. Stipt om 12.00 uur gaat ze beneden lunchen, iedere dag weer. 's Avonds altijd om 17.15 naar beneden voor het avondeten, behalve als ze college heeft
smaakt het eten nu ook beter ?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, op het gemakje koken he... Om een uur of zes is er dan eens eten op tafel...
* Da_Sandman gaat dit keer wel achterlijk vroeg eten, dus
Dan krijg je een stomp voor je kopquote:Op woensdag 12 april 2006 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Probeer dat eens in een echte kroeg.
Nog geen verschilquote:
Hehehe nee niet gezienquote:Op woensdag 12 april 2006 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Morgenavond eens proberen.
Heb jij mijn subtiele edit wel gezien bij jouw quote?
ff volhouden....gaat zeker goedkomen !quote:
zag al een paar spaanders vallenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:05 schreef Gollemrulez het volgende:
* GR heeft het knoop doorgehakt.. opent een heerlijk koud biertje...
Het knoop?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:05 schreef Gollemrulez het volgende:
* GR heeft het knoop doorgehakt.. opent een heerlijk koud biertje...
hertog jan is trouwens in de aanbieding bij de deka en AHquote:Op woensdag 12 april 2006 17:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Omfg... nou ja dat biertje zal dan ook wel lekker vallen denk ik....
Dat komt goed uit, want mijn kratje is weer leeg.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:24 schreef borisz het volgende:
[..]
hertog jan is trouwens in de aanbieding bij de deka en AH![]()
Sterkte met het afkicken.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef SCH het volgende:
Ik gaat naar huis en aangezien de compu daar gestorven is, tot morgen
Heeee, hoe is het gegaan vanmiddag??quote:Op woensdag 12 april 2006 17:52 schreef DeTolk het volgende:
Mag ik een biertje, en zet er maar een borrel naast
doe maar 2.
Op zich wel ok, maar ik was erg zenuwachtig (en 15 minuten te vroeg)quote:Op woensdag 12 april 2006 17:54 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heeee, hoe is het gegaan vanmiddag??
Spannend dus.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Op zich wel ok, maar ik was erg zenuwachtig (en 15 minuten te vroeg)
Krijg vrijdag bericht of ik op mag voor 2e gesprek.
beter te vroeg dan te laatquote:Op woensdag 12 april 2006 17:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Op zich wel ok, maar ik was erg zenuwachtig (en 15 minuten te vroeg)
Krijg vrijdag bericht of ik op mag voor 2e gesprek.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
beter te vroeg dan te laat
succes met je evt. 2e gesprek
Veel plezierquote:Op woensdag 12 april 2006 18:37 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan zo naar de Euroborg. De rest ook veel plezier met zijn/haar wedstrijden
Wat blieft?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb last van mijn keel, maar ik probeer het eens:
BIER !!!!1!111
Jij Tong??quote:Op woensdag 12 april 2006 19:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanavond voetballen bij de BBC en ARD.
Plus Langs de lijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:25 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Jij Tong??
Dan heb je het wel erg druk
Leuke site is dat mensen!quote:Dear All
Today, as you may have noticed, the squads for the New Zealand league were uploaded to Football Squads. This addition was a real milestone for us as New Zealand has become the 50th country for which we have squads online. I just want to take this opportunity to thank all of our contributors who have done so much to make Football Squads the number one site of its kind on the web. Without you we would not have been able to achieve the kind of global coverage that we have on the site.
Rest assured that we hope to continue growing the site - we're hoping to add a number of additional leagues in the near future including Estonia, Morocco, Bosnia and Chile and are also keen to add more divisions in countries that we already cover where possible. And obviously we're always on the lookout for additional contributors to join the team so if you know of anybody who would be willing to help please let us know. We are also in the early stages of working on a database system that will ensure consistency of player data across the site and will add extra functionality, such as the ability to look at a player's entire career on one page.
Again thanks to all of you who have made an input to the site, past and present. For those of you actively involved at the moment, keep up the great work! And for those of you who we have lost touch with over the years, it would be great to see you back in the fold.
Best wishes
Russ
Russ Kelsall
Editor - Football Squads
http://www.footballsquads.com
http://www.footballsquads.co.uk
Dat is N. toch wel gewend van jou?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:42 schreef SCH het volgende:
hij doet het wel maar vraag niet hoe
En de Rai (Roma - Palermo) en de Roemeen (Rapid Bukarest - Dynamo Bukarest) en Eurosport (Calais - Nantes) en Sport Italia heeft dan nog PSV - Feyenoordquote:Op woensdag 12 april 2006 19:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanavond voetballen bij de BBC en ARD.
En fotogeniek ben je, of ben je niet: HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topicquote:Op woensdag 12 april 2006 19:45 schreef SCH het volgende:
Gevoel voor humor is niet aan te leren golfer
Je wordt toch niet zo'n enge vader die zijn kinderen bij een castingburo gaat inschrijven en in paniek raakt als zoonlief straks niet op voetbal wil?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En fotogeniek ben je, of ben je niet: HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic
Hij moet Nederlands praten van Rita! En voor de rest is het sociaal wenselijk gedrag.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:53 schreef DIGGER het volgende:
Zoonlief zegt als 1 van de 1e dingen als ik thuiskom: "Papa giocare di calcio" dus over dat laatste maak ik me geen enkele zorgen en ik zal m'n kinderen nooit van hun leven inschrijven bij een casting bureau.
Da's nog maar afwachten, er moet nog afgetrapt worden.....quote:
Kan ie ook, hij spreekt al 2 talen SCH, dus tegen Rita Nederlands, tegen mij en m'n schoonfamilie Italiaansquote:
Zolang ie niet bij de neusjes wil voetballen wel jaquote:En voor de rest is het sociaal wenselijk gedrag.
waar is Femke ?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:56 schreef rubbereend het volgende:
de lekkerste politica in een conducteurspakje
die had dr haren niet af moeten knippen. Nee Melaniquote:
Vitesse thuis....al een tijd niet verlorenquote:Op woensdag 12 april 2006 19:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Da's nog maar afwachten, er moet nog afgetrapt worden.....
moest ik te hard om Leonardo lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |