3 wekkers. Still not working.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
uhuh...
dat bed ligt ook zooo lekker.. ookal zet ik de wekker nog een half uur eerder
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:22 schreef Fahr.SkyWise het volgende:
[Wat is de betekenis van je nickname?
Het zijn twee namen vandezelfde character uit een verhaal.
Da's een eind fietsenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:22 schreef Fahr.SkyWise het volgende:
Waar woon je (ongeveer)?
Nu tilburg. Straks Leeuwarden.
Wonderererdererdinges!quote:
en Fahr staat links of rechts?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
(geen tekening van mevrouw Pini, wel een mooie van Fahr)
Succes morgenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:30 schreef Timmah het volgende:
* Timmah rolt ook weer eens het topic in..
H-hoe weet jij dat!quote:
Jajaquote:
nu.nlquote:
Ah. Phew. Dungeon.quote:
quote:
Waar heb je eigenlijk uitgehangen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wonderererdererdinges!.
nog steeds alive and kicking (nou ja, sort of).
ver weg zetten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
3 wekkers. Still not working.
cute!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
(geen tekening van mevrouw Pini, wel een mooie van Fahr)
Ah op die fiets .quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ah. Phew. Dungeon..
Ik hoef morgen niet te werken helaas. Heb wel tentamen..
Bedankt voor de overschattingquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:32 schreef Timmah het volgende:
Bedankt voor die hartverzakking trouwens. No offence. Ik vond je even erg alwetend.
Maar heb jij dan ook nog wel een vast avond badderritueel??quote:
Nou euhm... niet hierquote:
*checkt fotoboekquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:31 schreef Fahr.SkyWise het volgende:
[..]
Jajamaar wel stukken mooier dan tilburg
![]()
Je kan maar beter uitkijken met SeeDeePeej. Je weet nooit wat voor contacten ie waar heeft rondlopen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:32 schreef Timmah het volgende:
Bedankt voor die hartverzakking trouwens. No offence. Ik vond je even erg alwetend.
eh, nee. geen emoquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
*checkt fotoboek
Hey, j e bent een emo!(Toch?
)
BB gaat slapen, doeg![]()
Neej pcies. Waren het mn vrienden... Iemand van mn studie? Toch niet mn familie!? Maar gelukkig...quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan maar beter uitkijken met SeeDeePeej. Je weet nooit wat voor contacten ie waar heeft rondlopen..
Sweet Dreams BB_Koningquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
*checkt fotoboek
Hey, j e bent een emo!(Toch?
)
BB gaat slapen, doeg![]()
Jij was t hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
en weer deaud. Heel goed Timmeuj..
Ik kan het nog steeds.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
en weer deaud. Heel goed Timmeuj..
Normaal gesproken zou je gelijk hebben ja.quote:
you fast learner, young grasshopper.quote:
quote:
whehehequote:
Ja trusten Skywalkerdingesquote:
'quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we hem voor het gemak dan maar Luke gaan noemen ?
Na mijn werk geniet ik nu eenmaal van een warm bad, het doet mij deugd, sporadisch kan het wel eens gebeuren dat ik niet alleen in het bad lig.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar heb jij dan ook nog wel een vast avond badderritueel??
want je heb nu al 2 avonden achter elkaar na je werk in bad zitten dobberen![]()
lijkt me wel verstandig ja. Want die naam krijg ik never nooit niet m'n toetsenbord uit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we hem voor het gemak dan maar Luke gaan noemen ?
Hoe heet de jouwe?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:51 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Na mijn werk geniet ik nu eenmaal van een warm bad, het doet mij deugd, sporadisch kan het wel eens gebeuren dat ik niet alleen in het bad lig.![]()
Voor die rol moeten we volgens mij op de volgende meet maar eens audities gaan houdenquote:
BB natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voor die rol moeten we volgens mij op de volgende meet maar eens audities gaan houden
wie zou dat kapsel van haar het beste staan ?
en dan met olie of met schuim ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:51 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Na mijn werk geniet ik nu eenmaal van een warm bad, het doet mij deugd, sporadisch kan het wel eens gebeuren dat ik niet alleen in het bad lig.![]()
heeft ie dan ook van die koffiebroodjes op z'n oren?quote:
Ik wou vroeger een zusje met zulke schotelontvangersquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
heeft ie dan ook van die koffiebroodjes op z'n oren?.
Nee joh, die past never nooit in een prinsessenjurkje van Leiaquote:
En ik een badeendje.quote:
Die bikini past ie vast welquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh, die past never nooit in een prinsessenjurkje van Leia
van de andere kant hij heeft er wel het haar voor![]()
Die verkoop ik. Devil Duckies en Dead Duckies.quote:
Zowel het bad als badeendje zijn hier voorradigquote:
Mag badeendje ook wel eens uit logeren?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zowel het bad als badeendje zijn hier voorradig
en als jullie de sleutel weer netjes terug leggen onder de deurmat mag je morgenmiddag wel badderen als ik hard aan het werk ben op kantoor
met of zonder batterij?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die verkoop ik. Devil Duckies en Dead Duckies.![]()
Ik heb een MetMichiel badeend overquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag badeendje ook wel eens uit logeren?.
Die van mij heeft de naam van het bedrijf erop staan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die verkoop ik. Devil Duckies en Dead Duckies.![]()
Ik weet niet waar Michiel's badeendje allemaal gezeten heeft.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb een MetMichiel badeend over![]()
Zonder voor zover ik weet.quote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag badeendje ook wel eens uit logeren?.
In een kartonnen doos, een tas en op een bureau. That's it.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Michiel's badeendje allemaal gezeten heeft..
Rechts. En Fahr is de zielnaam, hij heet gewoon Hemelwijs (ofwel Skywise).quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
en Fahr staat links of rechts?.
Zwem Eendje!! Zwem!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoor
kan hem komend weekend wel in de maas gooien, maar weet niet of hij sterk genoeg is om tegen de stroom in te zwemmen
Daan, Sem, Thomas, Tim, Lucas, Lars, Thijs, Milan, Jesse, Bram, Max, Stijn, Niels, Ruben, Luuk, Sven, Nick, Jasper, Daniël, Tom.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe heet de jouwe?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:59 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Daan, Sem, Thomas, Tim, Lucas, Lars, Thijs, Milan, Jesse, Bram, Max, Stijn, Niels, Ruben, Luuk, Sven, Nick, Jasper, Daniël, Tom.....
ah, een schizofreen eendje.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:59 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Daan, Sem, Thomas, Tim, Lucas, Lars, Thijs, Milan, Jesse, Bram, Max, Stijn, Niels, Ruben, Luuk, Sven, Nick, Jasper, Daniël, Tom.....
Maar als hij dan halverwege moe wordt dan drijft hij af richting Rotterdam en moet Vlarp hem er wel weer even uithalen hoorquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:59 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Zo, ff filterenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:59 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dan ga je als ernie zo bij staan juichen langs de maas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |