"Char" op Talpa, kind van 8 dood. En ze was zo spontaan en levenslustig en vrolijk enquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:30 schreef HuubTuub het volgende:
Is er trouwens weer zo'n zielig gezin op de televies?
Sweet Dreams Vlarpquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:32 schreef Vlarp het volgende:
Ik weet niet wat er op is.. en het boeit me ook niet
Ik kruip in bed
Is al enige tijd geleden gebeurd.quote:
Nog niet, maar komt wel.quote:Asje!
Lijstje al ingevuld om je voor te stellen?
Sarina, ook de mental coach van Idolsquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:35 schreef wonderer het volgende:
Nou, het is Char niet, maar wel zo'n medium programma ding.
Ja Sabrina... Serrina... wat dan ook. Ze was deze week ook bij Life & Cocksucking. Zij wilt het helemaal anders aanpakken dan Char, whateverquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:35 schreef wonderer het volgende:
Nou, het is Char niet, maar wel zo'n medium programma ding.
Dat je dingen aanvoelt en daarop inspeelt?quote:
kuttelikkertjesquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:37 schreef wonderer het volgende:
Wat voor doggies?
nee dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat je dingen aanvoelt en daarop inspeelt?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:37 schreef wonderer het volgende:
Wat voor doggies?
Enlighten me.quote:
Mini-hondjes, hoe practisch.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:39 schreef HuubTuub het volgende:
[afbeelding]
Bella en Polly zit eronder...
jij wilt mij gewoon alleen maar verkeerd begrijpenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:41 schreef HuubTuub het volgende:
Die lik ik niet, vuil ranzig individu dat je bent (en dat bedoel ik op een positieve manier natuurlijk... euhm...)
gewoon lenzen thuis laten danquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:44 schreef Ang3l het volgende:
O god.... ik heb vrijdag een blind-date
What did I let them get me into?!
Oh maar zo blind is het dan ook weer niet, ze brengen gewoon iemand mee die je nog niet kendquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Maar hij schijnt heel leuk te zijn... maar goed, dat zeggen alle meiden die hun homo-vriend aanprijzen natuurlijkBen al lang blij dat die 2 meiden van dansles erbij zijn, die "ken" ik tenminste
En die "toevallig" ook homo is en waarvan ze vindt dat ie erg goed bij me past en waartegen ze gezegd heeft "Ik ken toch zo'n leuke jongen van dansen! En homo, echt leuk!"quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh maar zo blind is het dan ook weer niet, ze brengen gewoon iemand mee die je nog niet kend![]()
en die ze graag aan je voorstellen
ja en in hun ogen moeten ze dan het geluk maar een handje helpenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die "toevallig" ook homo is en waarvan ze vindt dat ie erg goed bij me past en waartegen ze gezegd heeft "Ik ken toch zo'n leuke jongen van dansen! En homo, echt leuk!"
Daily Routine.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:00 schreef petre86 het volgende:
wie heeft het wel eens?
dat je om 13:30u moet werken
en dat je om 13:10 uit bed komt
.
.
.
.
.
.
en dan ook nog optijd aan de slag gaat?
Nopequote:Op dinsdag 11 april 2006 23:00 schreef petre86 het volgende:
wie heeft het wel eens?
dat je om 13:30u moet werken
en dat je om 13:10 uit bed komt
en dan ook nog optijd aan de slag gaat?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:07 schreef Fahr.SkyWise het volgende:
mm, HoiIk ben Tom, en moest maar eens hier wat komen posten van jullie gekke nederlandse punk. [afbeelding]
Dus bij deze mn eerste post: "Veel geluk met je blind date Angel"
.
Dat komt allemaal door die stomme deur.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nope
tussen ontwaken en de deur dichtmaken heb ik toch echt minimaal een half uur nodig hoor![]()
neuh gewoon een lang en uitgebreid ochtendritueelquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:08 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Dat komt allemaal door die stomme deur.
Het binnen te korte tijd ergens moeten zijnquote:
Ja dan worden we gewoon samen vroeg wakkerquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:10 schreef wonderer het volgende:
Ben je wel op tijd wakker zaterdag dan, Angel?
Oooh.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het binnen te korte tijd ergens moeten zijn
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
Unfinished Sympathy, volume een paar teentjes luider zet.... zalig!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:07 schreef Fahr.SkyWise het volgende:
mm, HoiIk ben Tom, en moest maar eens hier wat komen posten van jullie gekke nederlandse punk. [afbeelding]
Dus bij deze mn eerste post: "Veel geluk met je blind date Angel"
.
Sweet Dreams voor zometeen HuutTuubquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:15 schreef HuubTuub het volgende:
En nu ga ik slapen. Morgen begint de dag weer met een fijne vergadering... ik kannie wachten.
Dag vriendjes en vriendi... vriendjes eigenlijk alleen maar hier.![]()
Ik sta om tien uur op de stoep hoor!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan worden we gewoon samen vroeg wakker
Owh.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neuh gewoon een lang en uitgebreid ochtendritueel
en nee dan had ik bepaalde sexuele handelingen nog niet meegeteld, want daar heb ik s morgens geen tijd voor![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemorgen heaumeautjes.
Miss me?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |