"Char" op Talpa, kind van 8 dood. En ze was zo spontaan en levenslustig en vrolijk enquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:30 schreef HuubTuub het volgende:
Is er trouwens weer zo'n zielig gezin op de televies?
Sweet Dreams Vlarpquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:32 schreef Vlarp het volgende:
Ik weet niet wat er op is.. en het boeit me ook niet
Ik kruip in bed
Is al enige tijd geleden gebeurd.quote:
Nog niet, maar komt wel.quote:Asje!
Lijstje al ingevuld om je voor te stellen?
Sarina, ook de mental coach van Idolsquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:35 schreef wonderer het volgende:
Nou, het is Char niet, maar wel zo'n medium programma ding.
Ja Sabrina... Serrina... wat dan ook. Ze was deze week ook bij Life & Cocksucking. Zij wilt het helemaal anders aanpakken dan Char, whateverquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:35 schreef wonderer het volgende:
Nou, het is Char niet, maar wel zo'n medium programma ding.
Dat je dingen aanvoelt en daarop inspeelt?quote:
kuttelikkertjesquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:37 schreef wonderer het volgende:
Wat voor doggies?
nee dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat je dingen aanvoelt en daarop inspeelt?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:37 schreef wonderer het volgende:
Wat voor doggies?
Enlighten me.quote:
Mini-hondjes, hoe practisch.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:39 schreef HuubTuub het volgende:
[afbeelding]
Bella en Polly zit eronder...
jij wilt mij gewoon alleen maar verkeerd begrijpenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:41 schreef HuubTuub het volgende:
Die lik ik niet, vuil ranzig individu dat je bent (en dat bedoel ik op een positieve manier natuurlijk... euhm...)
gewoon lenzen thuis laten danquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:44 schreef Ang3l het volgende:
O god.... ik heb vrijdag een blind-date
What did I let them get me into?!
Oh maar zo blind is het dan ook weer niet, ze brengen gewoon iemand mee die je nog niet kendquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Maar hij schijnt heel leuk te zijn... maar goed, dat zeggen alle meiden die hun homo-vriend aanprijzen natuurlijkBen al lang blij dat die 2 meiden van dansles erbij zijn, die "ken" ik tenminste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |