Nee joh, die past never nooit in een prinsessenjurkje van Leiaquote:
En ik een badeendje.quote:
Die bikini past ie vast welquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh, die past never nooit in een prinsessenjurkje van Leia
van de andere kant hij heeft er wel het haar voor![]()
Die verkoop ik. Devil Duckies en Dead Duckies.quote:
Zowel het bad als badeendje zijn hier voorradigquote:
Mag badeendje ook wel eens uit logeren?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zowel het bad als badeendje zijn hier voorradig
en als jullie de sleutel weer netjes terug leggen onder de deurmat mag je morgenmiddag wel badderen als ik hard aan het werk ben op kantoor
met of zonder batterij?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die verkoop ik. Devil Duckies en Dead Duckies.![]()
Ik heb een MetMichiel badeend overquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag badeendje ook wel eens uit logeren?.
Die van mij heeft de naam van het bedrijf erop staan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die verkoop ik. Devil Duckies en Dead Duckies.![]()
Ik weet niet waar Michiel's badeendje allemaal gezeten heeft.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb een MetMichiel badeend over![]()
Zonder voor zover ik weet.quote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag badeendje ook wel eens uit logeren?.
In een kartonnen doos, een tas en op een bureau. That's it.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Michiel's badeendje allemaal gezeten heeft..
Rechts. En Fahr is de zielnaam, hij heet gewoon Hemelwijs (ofwel Skywise).quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
en Fahr staat links of rechts?.
Zwem Eendje!! Zwem!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoor
kan hem komend weekend wel in de maas gooien, maar weet niet of hij sterk genoeg is om tegen de stroom in te zwemmen
Daan, Sem, Thomas, Tim, Lucas, Lars, Thijs, Milan, Jesse, Bram, Max, Stijn, Niels, Ruben, Luuk, Sven, Nick, Jasper, Daniël, Tom.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe heet de jouwe?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:59 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Daan, Sem, Thomas, Tim, Lucas, Lars, Thijs, Milan, Jesse, Bram, Max, Stijn, Niels, Ruben, Luuk, Sven, Nick, Jasper, Daniël, Tom.....
ah, een schizofreen eendje.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:59 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Daan, Sem, Thomas, Tim, Lucas, Lars, Thijs, Milan, Jesse, Bram, Max, Stijn, Niels, Ruben, Luuk, Sven, Nick, Jasper, Daniël, Tom.....
Maar als hij dan halverwege moe wordt dan drijft hij af richting Rotterdam en moet Vlarp hem er wel weer even uithalen hoorquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:59 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Zo, ff filterenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:59 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dan ga je als ernie zo bij staan juichen langs de maas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |