3 wekkers. Still not working.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
uhuh...
dat bed ligt ook zooo lekker.. ookal zet ik de wekker nog een half uur eerder
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:22 schreef Fahr.SkyWise het volgende:
[Wat is de betekenis van je nickname?
Het zijn twee namen vandezelfde character uit een verhaal.
Da's een eind fietsenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:22 schreef Fahr.SkyWise het volgende:
Waar woon je (ongeveer)?
Nu tilburg. Straks Leeuwarden.
Wonderererdererdinges!quote:
en Fahr staat links of rechts?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
(geen tekening van mevrouw Pini, wel een mooie van Fahr)
Succes morgenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:30 schreef Timmah het volgende:
* Timmah rolt ook weer eens het topic in..
H-hoe weet jij dat!quote:
Jajaquote:
nu.nlquote:
Ah. Phew. Dungeon.quote:
quote:
Waar heb je eigenlijk uitgehangen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wonderererdererdinges!.
nog steeds alive and kicking (nou ja, sort of).
ver weg zetten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
3 wekkers. Still not working.
cute!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
(geen tekening van mevrouw Pini, wel een mooie van Fahr)
Ah op die fiets .quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ah. Phew. Dungeon..
Ik hoef morgen niet te werken helaas. Heb wel tentamen..
Bedankt voor de overschattingquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:32 schreef Timmah het volgende:
Bedankt voor die hartverzakking trouwens. No offence. Ik vond je even erg alwetend.
Maar heb jij dan ook nog wel een vast avond badderritueel??quote:
Nou euhm... niet hierquote:
*checkt fotoboekquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:31 schreef Fahr.SkyWise het volgende:
[..]
Jajamaar wel stukken mooier dan tilburg
![]()
Je kan maar beter uitkijken met SeeDeePeej. Je weet nooit wat voor contacten ie waar heeft rondlopen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:32 schreef Timmah het volgende:
Bedankt voor die hartverzakking trouwens. No offence. Ik vond je even erg alwetend.
eh, nee. geen emoquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
*checkt fotoboek
Hey, j e bent een emo!(Toch?
)
BB gaat slapen, doeg![]()
Neej pcies. Waren het mn vrienden... Iemand van mn studie? Toch niet mn familie!? Maar gelukkig...quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan maar beter uitkijken met SeeDeePeej. Je weet nooit wat voor contacten ie waar heeft rondlopen..
Sweet Dreams BB_Koningquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
*checkt fotoboek
Hey, j e bent een emo!(Toch?
)
BB gaat slapen, doeg![]()
Jij was t hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
en weer deaud. Heel goed Timmeuj..
Ik kan het nog steeds.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
en weer deaud. Heel goed Timmeuj..
Normaal gesproken zou je gelijk hebben ja.quote:
you fast learner, young grasshopper.quote:
quote:
whehehequote:
Ja trusten Skywalkerdingesquote:
'quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we hem voor het gemak dan maar Luke gaan noemen ?
Na mijn werk geniet ik nu eenmaal van een warm bad, het doet mij deugd, sporadisch kan het wel eens gebeuren dat ik niet alleen in het bad lig.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar heb jij dan ook nog wel een vast avond badderritueel??
want je heb nu al 2 avonden achter elkaar na je werk in bad zitten dobberen![]()
lijkt me wel verstandig ja. Want die naam krijg ik never nooit niet m'n toetsenbord uit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we hem voor het gemak dan maar Luke gaan noemen ?
Hoe heet de jouwe?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:51 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Na mijn werk geniet ik nu eenmaal van een warm bad, het doet mij deugd, sporadisch kan het wel eens gebeuren dat ik niet alleen in het bad lig.![]()
Voor die rol moeten we volgens mij op de volgende meet maar eens audities gaan houdenquote:
BB natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voor die rol moeten we volgens mij op de volgende meet maar eens audities gaan houden
wie zou dat kapsel van haar het beste staan ?
en dan met olie of met schuim ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:51 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Na mijn werk geniet ik nu eenmaal van een warm bad, het doet mij deugd, sporadisch kan het wel eens gebeuren dat ik niet alleen in het bad lig.![]()
heeft ie dan ook van die koffiebroodjes op z'n oren?quote:
Ik wou vroeger een zusje met zulke schotelontvangersquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
heeft ie dan ook van die koffiebroodjes op z'n oren?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |