abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36922192
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:56 schreef Ringo het volgende:

[..]

Geen extra voordeel. Normaal levert een feestdag je een dag vrij reizen op.
Ja precies.. Dus is dit alleen maar nadeel dunkt mij..
pi_36922201
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:53 schreef Mars het volgende:

[..]

Maar met een weekendOV wel.
Maar dan mag je toch al gratis met de trein op zaterdag.
  donderdag 13 april 2006 @ 14:58:12 #78
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_36922212
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:57 schreef Zweefvliegje het volgende:
Met een weekendOV kan je sowieso gratis reizen op feestdagen.
Aha! Dit wist ik niet!
pi_36922253
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:58 schreef Mars het volgende:

[..]

Aha! Dit wist ik niet!
En anders nog, als het ineens in een weekend valt heb je meer kans dat je dan ineens moet betalen, als dat je dan gratis kan.. Anders zou ik met week OV ook alles gratis kunnen als het op een doordeweekse dag viel
  donderdag 13 april 2006 @ 15:01:18 #80
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_36922282
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:57 schreef Thisbe het volgende:
De bestempeling van Goede vrijdag als "feestdag" is discutabel, er wordt immers iemand rücksichtlos aan het kruis genageld.
De een z'n dood, is de ander z'n paasbrood
pi_36922470
Iedereen die altijd maar denkt dat het reizen met een ov-studentenkaart gratis is

Je betaald er gewoon elke maand 75 euro voor hoor!
pi_36927832
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iedereen die altijd maar denkt dat het reizen met een ov-studentenkaart gratis is

Je betaald er gewoon elke maand 75 euro voor hoor!
Het is andersom. Als je je OV-kaart niet gebruikt krijg je er 75 euro voor terug. Dat is substantieel anders dan ervoor betalen: dat zou betekenen dat er elke maand 75 euro van je rekening af werd geschreven.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_36928841
gelukkig dat ik het hier ff lees, moet morgenochtend nog weer met de bus terug vanuit groningen, ga vanavond om 23.57 heen dus dat kan nog net
pi_36929585
Ik zou het niet doen!

Feestdag? helemaal geen feest!!!
Ik heb lekker geen plaatje.
pi_36931453
Ik heb lekker weekend-ov
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_36931583
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:59 schreef MutedFaith het volgende:
Het is helemaal geen feestdag.

Op de banken en gemeentehuizen na zijn alle bedrijven e.d. die ik ken gewoon open.
Wij hebben een verplichte ADV dag. Dus het bedrijf waar ik werk stage loop is helemaal dicht.
pi_36944554
quote:
Op donderdag 13 april 2006 17:40 schreef m021 het volgende:

[..]

Het is andersom. Als je je OV-kaart niet gebruikt krijg je er 75 euro voor terug. Dat is substantieel anders dan ervoor betalen: dat zou betekenen dat er elke maand 75 euro van je rekening af werd geschreven.
voorlopige lening OV-studentenkaart ¤ 544,73 incl. rente t/m 31-03-2006

Haal ik van ibgroep.nl van mijn gegevens, dus hoezo ik betaal er niet voor?!
pi_36949921
quote:
Op donderdag 13 april 2006 17:40 schreef m021 het volgende:

[..]

Het is andersom. Als je je OV-kaart niet gebruikt krijg je er 75 euro voor terug. Dat is substantieel anders dan ervoor betalen: dat zou betekenen dat er elke maand 75 euro van je rekening af werd geschreven.
Fout. Je krijgt GEEN geld terug als je je OV zou inleveren cq niet gebruiken.
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:31:06 #89
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_36950124
De OV-Taxi is in ieder geval (zoals gebruikelijk) een afrader.
Ik heb zelf een kantoorbaan in de contrijen aldaar, en kan je vertellen dat het altijd beredruk is op dagen als deze..
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_36950133
Als je naar het buitenland op stage gaat wel. Dan is het 75 euro, in Nederland krijg je niets terug.
Ik heb lekker geen plaatje.
pi_36950898
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:31 schreef ShilkA het volgende:
Als je naar het buitenland op stage gaat wel. Dan is het 75 euro, in Nederland krijg je niets terug.
Dat bedoelde ik idd.

Dus kiwitjuh (of hoe je die breezahnaam ook schrijft ), hoe kom je erbij dat jij ervoor betaalt?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_36952207
En wie is de gelukkige die de eerste boete oploopt vandaag?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:38:45 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36952280
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En wie is de gelukkige die de eerste boete oploopt vandaag?
Katholieke vrij dagen :{

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36952660
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef m021 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik idd.

Dus kiwitjuh (of hoe je die breezahnaam ook schrijft ), hoe kom je erbij dat jij ervoor betaalt?
Heb je last van de vrije dagen ofzo? Men sjagrie.

Staat gewoon bij mijn gegevens op ibgroep.nl
Ga maar eens kijken.
pi_36952840
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef m021 het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik idd.

Dus kiwitjuh (of hoe je die breezahnaam ook schrijft ), hoe kom je erbij dat jij ervoor betaalt?
hoe kom je erbij dat je geld krijgt als je je OV studentenkaart niet ophaalt? die regel geldt alleen als je in het buitenland studeert. Je hebt geen recht op compensatie als je vrijwillig afziet van het gebruik van de OV-kaart.
Stop rockin' the boat.
pi_36953044
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Heb je last van de vrije dagen ofzo? Men sjagrie.

Staat gewoon bij mijn gegevens op ibgroep.nl
Ga maar eens kijken.
"Men sjagrie"?

Misschien heb jij een fout gemaakt toen je je stufi aanvroeg ("ik wil graag betalen voor mijn gratis OV-studentenkaart" aangevinkt? ). Want bij mij staat er niks over 75 euro.
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:58 schreef bassieVL het volgende:

hoe kom je erbij dat je geld krijgt als je je OV studentenkaart niet ophaalt? die regel geldt alleen als je in het buitenland studeert. Je hebt geen recht op compensatie als je vrijwillig afziet van het gebruik van de OV-kaart.
O RLY? Was een vergissing, ik was al gecorrigeerd door Matel en ShilkA.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_36987809
wat een gezeik zeg
pi_36987892
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:38 schreef Gutnre het volgende:
wat een gezeik zeg
Bedankt voor deze nuttige bijdrage.
Uit voorzorg maar op slot. De vraag is al beantwoord en goede vrijdag is het al geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')