Eigen schuld kneus, iedereen weet dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:21 schreef ShilkA het volgende:
Stel je voor;
Ik ga vanmorgen naar mijn stage, omdat ik redelijk ver van mijn stage afwoon ga ik met de auto naar het station en vandaar met de trein verder.
Ik stap in de auto en rijd naar het station, dat ging op zich nog wel, en stap in de trein. Ik zit dus half slapendin de trein en opeens.......
![]()
"goedemorgen uw vervoersbewijs alstublieft"
Dus ik half slapend OV pakken en ik laat hem zien, die aardige meneer zo van; "waar heb je je kaartje". Ik zo van die hou ik nu voor je. Hij weer: "ja maar het is een feestdag vandaag".
Uh?!? *slaap uit de ogen wrijvend* nou en![]()
Dan telt je OV niet!![]()
Kost het me dus 15 euro en de administratie kosten van 4 euro 50 erbij!!! had ik dus voor de helft van het geld met de auto kunnen gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Rot NS en rot IB groep![]()
Vrijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:22 schreef Spiller het volgende:
Vrij = feest.
Ik geloof wel in de kruisiging. Krijg ik dan tenminste 1 vrije dag?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:47 schreef Viking84 het volgende:
het is ook geen feestdag. Iedereen die niet gelooft in de kruisiging en opstanding van Jezus mag vandaag en maandag gewoon gaan werken van mij
Speciaal voor jou is voor deze mensen dit jaar de Hemelvaart vervallenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:47 schreef Viking84 het volgende:
het is ook geen feestdag. Iedereen die niet gelooft in de kruisiging en opstanding van Jezus mag vandaag en maandag gewoon gaan werken van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had niet iemand anders eerst kunnen wezen en een topic daarover kunnen openen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:28 schreef bierglas het volgende:
Wat een zak die conducteur
Ik heb geluk gehad vanmorgen, was het ook vergetenmaar niet gecontroleerd geworden
Goed dat ik dit topic nu zie, dadelijk maar ff een enkeltje kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |