Je kan het hele jaar gratis en dan ga je zeuren over 1 dagquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:09 schreef ryan_atwood het volgende:
dat zou lekker debiel zijn want ik moet wel gewoon stage lopen, dus met de trein. pfff
waarom zou je dan ineens moeten betalen? het is niet eens een feestdagquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan het hele jaar gratis en dan ga je zeuren over 1 dag![]()
Hij heeft wel een puntquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ja daar staat 'feestdagen' pik ok ok je hebt gelijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:04 schreef Zwansen het volgende:
Kijk anders eens op je OV. Daar staat het op.
Ik doe m'n best.quote:
die leven naar zo'n dag toe! het hele jaarquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:02 schreef amarena het volgende:
Jaa elk jaar vergeet ik het weer.
Alleen buschauffeurs willen het nog wel eens vergeten. Treinconducteurs daarentegen....
Zodra ze hun palmtopje opstarten verschijnt het in beeld.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:02 schreef amarena het volgende:
Jaa elk jaar vergeet ik het weer.
Alleen buschauffeurs willen het nog wel eens vergeten. Treinconducteurs daarentegen....
that sucks..quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:09 schreef ryan_atwood het volgende:
dat zou lekker debiel zijn want ik moet wel gewoon stage lopen, dus met de trein. pfff
Sommigen van ons dan weer nietquote:Op woensdag 12 april 2006 14:24 schreef big_al het volgende:
Ik vind het maar een nep feestdag.. ov is niet geldig, maar er moet wel gewerkt worden![]()
En terecht jij gangster!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:49 schreef -Wolf- het volgende:
hier ben ik al eens ingetrapt. zat ik daar 's-ochtends om 9 uur brak in de trein na het uitgaan, kon ik bij gaan lappen.
OV-Studentenkaart is niet gratis.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
wanneer is voor jou de laatste keer dat je er eentje had.. Ik kreeg hem namelijk, net als de rest van nederland helemaal gratis bij mijn studie.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:34 schreef faculty het volgende:
[..]
wanneer is voor jou de laatste keer dat je er eentje had.. Ik kreeg hem namelijk, net als de rest van nederland helemaal gratis bij mijn studie.
Dit alles mits je HBO, WO doet of MBO en 18 jaar of ouder bent
Nou en? Dat moet ik elke dag als ik met het OV gaquote:
da's waar. En ik verdien later natuurlijk ook bergen geldquote:Op woensdag 12 april 2006 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en? Dat moet ik elke dag als ik met het OV ga.
bron: achterkant OV-studentenkaart 2006quote:-Vrij reizen: van maandag 4.00 uur tot zaterdag 4.00 uur (behalve van 16 juli 4.00 uur tot 16 augustus 4.00 uur en op feestadgen)
- Korting: van zaterdag 4.00 uur tot maandag 4.00 uur, van 16 juli 4.00 uur tot 16 augustus 4.00 uur en op feestdagen 4.00 uur tot 4.00 uur de volgende dag. Kijk voor meer informatie en vragen op www.ib-groep.nl of bel de IB-groep Infolijn: (050) 599 77 55.
Feestdagen zijn:
1 januari
14, 16, 17, 30 april
5, 25 mei
4, 5 juni
25, 26 december
dat heeft niks met domheid te maken...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elk jaar en elke vage feestdag komen er dit soort topics.
Domheid is zo hardnekkig als onkruid.
minstensquote:Op woensdag 12 april 2006 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elk jaar en elke vage feestdag komen er dit soort topics.
Domheid is zo hardnekkig als onkruid.
jawel hoor, onwil is een typisch geval van domheid...quote:
mooi, weet ik dat ook weer. Meteen een stukje minder domquote:Op woensdag 12 april 2006 16:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jawel hoor, onwil is een typisch geval van domheid...
Als iemand niet de moeite neemt op de áchterkant van dat ding te kijken, de folder te bewaren die je krijgt als je 'm afhaalt, of om op de site van de IBG te zoeken, dan vind ik dat toch wel redelijk dom.quote:
Wie zei dat Fok niet educatief was?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:52 schreef sXe het volgende:
[..]
mooi, weet ik dat ook weer. Meteen een stukje minder dom
pff, je moet toch wat hebben om te kunnen posten?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als iemand niet de moeite neemt op de áchterkant van dat ding te kijken, de folder te bewaren die je krijgt als je 'm afhaalt, of om op de site van de IBG te zoeken, dan vind ik dat toch wel redelijk dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |