quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Damnit, ik moet ook een studie gaan doen ipv een opleiding.![]()
10 uur per week!![]()
![]()
Nee, toch niet. Ik heb de skills niet om moderator te worden. Ik ben te aardig en bijna nooit onlinequote:
Je hebt zelf totaal geen invloed gehad op de gedachten over 'Pheno en werk, HAHAHA'.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn reet roesten wat jullie denken hoe ik werk. Ik vind het wel grappig hoe er gedacht wordt.
Weet ik, daarom deed ik het ook. Overigens moet je dat sociaal achterliggen ook weer niet overdrijven, maar daarom zet je het waarschijnlijk al tussen aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Je hoeft geen wizzkid met puisten en een bril te zijn om sociaal gezien "achter" te liggen... jij maakt er meteen een plaatje bij die ik niet bedoeld had
Nopequote:Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je hebt zelf totaal geen invloed gehad op de gedachten over 'Pheno en werk, HAHAHA'.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je post dus je hebt een account aangemaakt![]()
Nog bizar weinig.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom doe ik er twee, ben ik er twintig uur per week mee bezig.![]()
Dat hield mij ook al tegen, jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, toch niet. Ik heb de skills niet om moderator te worden. Ik ben te aardig en bijna nooit online
Ik denk niet dat die citaat de tand des tijds gaat doorstaanquote:
Ik heb een bankaccount, maar heb ik dan automatisch geld?quote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die citaat de tand des tijds gaat doorstaan
Geen idee, ik rol er eigenlijk met twee vingers in de neus doorheen. Kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nog bizar weinig.![]()
Durf ik te vragen hoe je dat doet?
Nee, maar zonder account kon er ook geen geld op gestort worden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een bankaccount, maar heb ik dan automatisch geld?
Arme jij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen idee, ik rol er eigenlijk met twee vingers in de neus doorheen. Kan er ook niets aan doen.![]()
Maar je moet toch even het laatste woord hebben?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet ik, daarom deed ik het ook. Overigens moet je dat sociaal achterliggen ook weer niet overdrijven, maar daarom zet je het waarschijnlijk al tussen aanhalingstekens.![]()
In nederland noemen we dat gewoon een bankrekeningquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar zonder account kon er ook geen geld op gestort worden.
Ja, ik heb het er erg moeilijk mee.quote:
Ja, vandaar deze reactie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar je moet toch even het laatste woord hebben?
Uit observatie blijkt dat een heel sociale bezigheid te zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij nu toch ook. Laat die jongen toch gewoon lekker sociaal gestoord zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:29 schreef melismay het volgende:
[..]
's Ochtends schijten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik verveel me!
Dat dat genoeg is.. ik kan/kon het nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom doe ik er twee, ben ik er twintig uur per week mee bezig.![]()
Hyperintelligent die Plato, dat ziet een kind.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen idee, ik rol er eigenlijk met twee vingers in de neus doorheen. Kan er ook niets aan doen.![]()
Ja, je mag tegenwoordig niet eens meer in alle vrijheid de autist uithangen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij nu toch ook. Laat die jongen toch gewoon lekker sociaal gestoord zijn.![]()
Ik ben blij dat je het eindelijk erkent.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Hyperintelligent die Plato, dat ziet een kind.![]()
Tot het irritante toe somsquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uit observatie blijkt dat een heel sociale bezigheid te zijn.
Toch nog iets mis dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Hyperintelligent die Plato, dat ziet een kind.![]()
Ik steun je hoor! Van een veilige afstand natuurlijk. Met autisten weet je maar nooit of ze je ineens op je bek gaan slaan. Daar sta je dan, met je goede gedrag.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, je mag tegenwoordig niet eens meer in alle vrijheid de autist uithangen.![]()
En ook al deed je dat nietquote:
Natuurlijk, ik heb immers een spoor van vernielingen en mishandelingen op mijn levensweg achtergelaten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik steun je hoor! Van een veilige afstand natuurlijk. Met autisten weet je maar nooit of ze je ineens op je bek gaan slaan. Daar sta je dan, met je goede gedrag.
Bewijs 1: http://forum.fok.nl/user/history/9741quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:36 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb een hoog IQ maar ben niet sociaal gestoord, wat is er mis met me?
Door die uitzonderingspositie ben je per definitie onaangepast aan je omgeving. Maar bekijk het positief, het ligt aan hun, niet aan jouquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:36 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb een hoog IQ maar ben niet sociaal gestoord, wat is er mis met me?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:36 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb een hoog IQ
Je neemt de scores van de BNN IQ test iets te serieus?quote:wat is er mis met me?
het is geen ochtend.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
's Ochtends schijten.
Dit iets om de tijd te doden?
Bij de originele mensa-test had ik hoger.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
Je neemt de scores van de BNN IQ test iets te serieus?
En ik heb geen moeite met schijtenquote:
Dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:37 schreef Litpho het volgende:
Door die uitzonderingspositie ben je per definitie onaangepast aan je omgeving. Maar bekijk het positief, het ligt aan hun, niet aan jou.
Die heb ik ooit ook eens gemaakt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij de originele mensa-test had ik hoger.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |