Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef Rudi-Carrell het volgende:
want dan hoef je de bips niet af te vegen omdat je een minuut later onder de douche springt.
Ja hij kan op zijn handen lopen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:29 schreef AlohaXa het volgende:
Bah je bibs niet afvegen en direct onder de douche
Ik veeg als ik ga douchen nooit en nimmer.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Waarom kun je 's ochtends zo moeilijk schijten?
Net na het opstaan lekker een drukje doen is ideaal, want dan hoef je de bips niet af te vegen omdat je een minuut later onder de douche springt. Maar het is altijd zo lastig om er iets uit te persen op zo'n on-Christelijk tijdstip.
Heeft iemand tips? Zou het helpen om jezelf keihard op je onderbuik te slaan om de peristaltische beweging in gang te zetten? Misschien een laxeerpilleke vlak voor het slapen gaan?
Ik ben tamelijk radeloos.
Als je een lekkere dikke klonterpartij had blijft er vaak veel kleven ja! In de douche valt dat er wel af, maar in ons putje blijven soms stukjes achter.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:34 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik veeg als ik ga douchen nooit en nimmer.
De harde stukken die kunnen vallen onderweg wel!!
Scheelt je weer een rauwe aars.
Omdat je dat niet kent; het fenomeen poepen; de overwegingen die wij mannen moeten doen vanwege een dom natuurlijk proces.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:53 schreef noekje het volgende:
Waarom open ik dit topic dan ook? Nog erger, waarom moet ik hier als net meisje om lachen?
OMG!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:55 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Omdat je dat niet kent; het fenomeen poepen; de overwegingen die wij mannen moeten doen vanwege een dom natuurlijk proces.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Net na het opstaan lekker een drukje doen is ideaal, want dan hoef je de bips niet af te vegen omdat je een minuut later onder de douche springt.
Misschien omdat je dan nog niet hoeft te schijten?? Ik kan 's ochtends na het opstaan ook nooit schijten, maar dat komt omdat ik dan ook nog niet hoef te schijten. Iedereen heeft ze eigen schijtritme en blijkbaar is jou ritme niet 's ochtends.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Maar het is altijd zo lastig om er iets uit te persen op zo'n on-Christelijk tijdstip.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |