Heb ik iets gemist wat betreft Melismay en jou?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:37 schreef Litpho het volgende:
melismay.
sorry dat ik zo druk ben de laatste twee dagen, ik maak binnenkort weer meer tijd voor je
Zie je dat Arual het wel wildequote:Op dinsdag 11 april 2006 19:38 schreef Pheno het volgende:
FISTFUCKING!!!!11111!11!~~
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist wat betreft Melismay en jou?![]()
Nou, dat dus nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:38 schreef Pheno het volgende:
FISTFUCKING!!!!11111!11!~~
Ze neuken elkaarquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist wat betreft Melismay en jou?![]()
Ik betwijfel of Pheno op mijn vraag reageerde.quote:
Mooi...quote:
Ja jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:37schreef Litpho het volgende:
melismay.
sorry dat ik zo druk ben de laatste twee dagen, ik maak binnenkort weer meer tijd voor je
Wat doe je hier dan nog lamlul? Ben je nu bezig met zo'n pompje om enige indruk te maken ?quote:
Dat fietst moeilijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog lamlul? Ben je nu bezig met zo'n pompje om enige indruk te maken ?
Heb je wel een herenfietsquote:
Je bent 1.77m en 70 KG Je kàn niet eens iemand serieus nemenquote:
Je vriendin zei wat anders.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent 1.77m en 70 KG Je kàn niet eens iemand serieus nemen
Ja ik denk ook echt dat mn vriendin met een broekie zou gaan...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
Je vriendin zei wat anders.
En ja, zelfs het poepertje.
Welke pret?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:56 schreef Sjowhan het volgende:
Goedenavond!
Weer druk op 't werk geweest, ben behoorlijk brak maar dat mag de pret niet drukken
Ook zo'n zin om die maastrichtse sletjes te neuken?quote:
Ik vermoed niet dat ik een gevaar voor de Maastrichtse sletjes ga vormen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ook zo'n zin om die maastrichtse sletjes te neuken?
Ik zit er overigens 27 April en half mei weer![]()
Was jij niet al met 3 masters bezig?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat ik een gevaar voor de Maastrichtse sletjes ga vormen.![]()
Ik ga er trouwens ook half mei even naartoe, ik moet een toelatingstest voor die Master doen.
Ik sta op het punt om twee masters af te ronden. Hoezo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Was jij niet al met 3 masters bezig?
Das was ik toch nog wel in de buurt met m'n 3quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om twee masters af te ronden. Hoezo?![]()
Ja, die derde master ga ik alleen doen als ik niet direct werk vind wat me bevalt. maar in principe kan het ook naast het werk, zo veel tijd zal het nu immers ook weer niet kosten. Meer dan tien uur per week kost een studie me doorgaans niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Das was ik toch nog wel in de buurt met m'n 3Jij bent een eeuwige student of heb je ook nog wel het plan ooit alles in praktijk te gaan brengen?
Hoe hoog was jouw IQ ook al weer?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, die derde master ga ik alleen doen als ik niet direct werk vind wat me bevalt. maar in principe kan het ook naast het werk, zo veel tijd zal het nu immers ook weer niet kosten. Meer dan tien uur per week kost een studie me doorgaans niet.
Aanzienlijk hoger dan zijn EQquote:
Dat is volgens mij ook bewezen, dat hoog intelligente mensen sociaal minder bedreven zijn....quote:
Klopt. Ik ben hoog intelligentquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook bewezen, dat hoog intelligente mensen sociaal minder bedreven zijn....
Dat kan zo zijn en dat is bij mij in zekere zin ook weer zo. Alleen klinkt dat net alsof ik een soort van whizzkid met puistenkop en dikke bril ben en zo extreem is het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook bewezen, dat hoog intelligente mensen sociaal minder bedreven zijn....
Hij is werkschuwquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Das was ik toch nog wel in de buurt met m'n 3Jij bent een eeuwige student of heb je ook nog wel het plan ooit alles in praktijk te gaan brengen?
Ik werkquote:
Vast wel ooitquote:
Nee, je hebt een baan, dat is niet per definitie hetzelfde.quote:
Zoiets vermoedde ik al jaquote:
Zo bedoelde ik het dan weer nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn en dat is bij mij in zekere zin ook weer zo. Alleen klinkt dat net alsof ik een soort van whizzkid met puistenkop en dikke bril ben en zo extreem is het nu ook weer niet.![]()
Mijn moderator droom wat doe jequote:
Het zal me aan mijn reet roesten wat jullie denken hoe ik werk. Ik vind het wel grappig hoe er gedacht wordt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je hebt een baan, dat is niet per definitie hetzelfde.![]()
Damnit, ik moet ook een studie gaan doen ipv een opleiding.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, die derde master ga ik alleen doen als ik niet direct werk vind wat me bevalt. maar in principe kan het ook naast het werk, zo veel tijd zal het nu immers ook weer niet kosten. Meer dan tien uur per week kost een studie me doorgaans niet.
Je hoeft geen wizzkid met puisten en een bril te zijn om sociaal gezien "achter" te liggen... jij maakt er meteen een plaatje bij die ik niet bedoeld hadquote:
Daarom doe ik er twee, ben ik er twintig uur per week mee bezig.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Damnit, ik moet ook een studie gaan doen ipv een opleiding.![]()
10 uur per week!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Damnit, ik moet ook een studie gaan doen ipv een opleiding.![]()
10 uur per week!![]()
![]()
Nee, toch niet. Ik heb de skills niet om moderator te worden. Ik ben te aardig en bijna nooit onlinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |