Het is overigens kangoeroequote:Op dinsdag 11 april 2006 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik wil bier. Al ramt ze een kangaroe neer en jat zijn bier uit de buidel, het maakt mij niet uit waar het vandaan komt
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:54 schreef Dickies het volgende:
Klein cadeautje voor vriending gekocht.
Dat wordt neuken.
Verdovend middelquote:
Je zou van de produkten wel bloedsoep en bloedworst kunnen maken met een behoorlijk authentieke geur!quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:38 schreef Ynske het volgende:
ruiken wanneer meisjes ongesteld zijn
hoe triest ben je dan?
Als voorgerecht voor de humaandel?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:56 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Je zou van de produkten wel bloedsoep en bloedworst kunnen maken met een behoorlijk authentieke geur!
En dan blankenvla als nagerecht!quote:
Soort van kaarsjes met een hart-vorm erinquote:
Een ring!quote:
Heeft ze al gehadquote:
How romantic!quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:58 schreef Dickies het volgende:
[..]
Soort van kaarsjes met een hart-vorm erin![]()
Kostte me nog geen 3 euroquote:
Perfect voorbeeld van hoe de kosten in het niet vallen bij de nog te incasseren baten!quote:
cockring?quote:
Nope, zo'n ring voor om d'r enkel met een ketting d'r aan zodat ze niet meer uit de keuken kan komen...quote:
Ah, daarom zien we vibri niet meerquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, zo'n ring voor om d'r enkel met een ketting d'r aan zodat ze niet meer uit de keuken kan komen...
quote:
Dank je.... Geheel gratisquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef Pheno het volgende:
Morgen vrij en jullie hebben jullie rust ook hier
Wanneer is jullie housewarming trouwens?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef Pheno het volgende:
ga je klussen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef Pheno het volgende:
Maar jij bent dan ook slet voor je plezier.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Toch best duur. Voor neuken dan. Ik doe het over het algemeen gewoon voor nop!
Oftewel: een pretslet!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar jij bent dan ook slet voor je plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |