Die kan sowieso nog wel wat leren...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zich was het lurkwaardig, dat dan weer wel. JoeyT kan er nog wat van leren!
Het leuke was dat het helemaal niet taal technisch bedoeld was... maar ik gewoon als "grapje" zei van... mijn/zijn/quequote:Op dinsdag 11 april 2006 15:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in DE ijskast
wat dacht je van die van mij?
moet jij altijd overal mijn bij zetten?
ik zeg toch ook niet ik ga op mijn fiets boodschappen doen, je zegt toch op DE fiets...
naja
Je had toch lekkere Zweedse en Hongaarse op bezoek?quote:
Nee.... dat waren gastenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Je had toch lekkere Zweedse en Hongaarse op bezoek?![]()
Verandering van spijs doet etenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee.... dat waren gasten
En ik heb ook al een vriendin dus
miendobbelsteen ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat ik denk bij miendobbelsteen
Ach, misschien komt het nog van pas.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:38 schreef Ynske het volgende:
ruiken wanneer meisjes ongesteld zijn
hoe triest ben je dan?
mooi, het was namelijk vanuit mij gezien ook niet taal technisch bedoeldquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Het leuke was dat het helemaal niet taal technisch bedoeld was... maar ik gewoon als "grapje" zei van... mijn/zijn/que
Zovan... waar ligt het bier... dan kunnen we daar bier drinken ofzo.. om maar wat te noemen
Jij meteen panisch
Je kunt het ook gewoon vragen ipv te ruikenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:38 schreef Ynske het volgende:
hoe triest ben je dan?
Het is wel goedkoperquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik ga bier aanbieden vanuit de ijskast van de buren...
maar dan moet ik inbreken...quote:
nee niet om t bierquote:
Weet ik veel. Ik wil bier. Al ramt ze een kangaroe neer en jat zijn bier uit de buidel, het maakt mij niet uit waar het vandaan komtquote:
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik wil bier. Al ramt ze een kangaroe neer en jat zijn bier uit de buidel, het maakt mij niet uit waar het vandaan komt
nou uit de ijskast dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik wil bier. Al ramt ze een kangaroe neer en jat zijn bier uit de buidel, het maakt mij niet uit waar het vandaan komt
Het is overigens kangoeroequote:Op dinsdag 11 april 2006 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:54 schreef Dickies het volgende:
Klein cadeautje voor vriending gekocht.
Dat wordt neuken.
Verdovend middelquote:
Je zou van de produkten wel bloedsoep en bloedworst kunnen maken met een behoorlijk authentieke geur!quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:38 schreef Ynske het volgende:
hoe triest ben je dan?
Als voorgerecht voor de humaandel?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:56 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Je zou van de produkten wel bloedsoep en bloedworst kunnen maken met een behoorlijk authentieke geur!
En dan blankenvla als nagerecht!quote:
Soort van kaarsjes met een hart-vorm erinquote:
Een ring!quote:
Heeft ze al gehadquote:
How romantic!quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:58 schreef Dickies het volgende:
[..]
Soort van kaarsjes met een hart-vorm erin![]()
Kostte me nog geen 3 euroquote:
Perfect voorbeeld van hoe de kosten in het niet vallen bij de nog te incasseren baten!quote:
cockring?quote:
Nope, zo'n ring voor om d'r enkel met een ketting d'r aan zodat ze niet meer uit de keuken kan komen...quote:
Ah, daarom zien we vibri niet meerquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, zo'n ring voor om d'r enkel met een ketting d'r aan zodat ze niet meer uit de keuken kan komen...
quote:
Dank je.... Geheel gratisquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef Pheno het volgende:
Morgen vrij en jullie hebben jullie rust ook hier
Wanneer is jullie housewarming trouwens?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef Pheno het volgende:
ga je klussen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef Pheno het volgende:
Maar jij bent dan ook slet voor je plezier.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Toch best duur. Voor neuken dan. Ik doe het over het algemeen gewoon voor nop!
Oftewel: een pretslet!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar jij bent dan ook slet voor je plezier.
Als de vloerverwarming weer aan magquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer is jullie housewarming trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |