er zijn wel meer dingen die je kunt ruiken... maar dat jij het in deze context op FOK zet zegt toch wel een hoop over je hoor dudequote:Op zaterdag 8 april 2006 03:25 schreef JoPiDo het volgende:
Ik heb al meerdere malen geroken dat een meisje ongesteld was. Vroeger op de middelbare school rook ik het continu en waren het inderdaad meisjes die verdacht vaak naar de wc gingen. Net was er een chickie op bezoek hier, waar ik hetzelfde rook. Later ging ze inderdaad met haar weekendtas (!) naar de wc
hebben meer mensen dat?
of als ze een lichte hersenbeschadiging hebbenquote:Op zaterdag 8 april 2006 08:13 schreef D.Rose het volgende:
ik denk dat ze altijd ruiken, tenzij ze verkouden zijn
Neem aan dat ze kleren aanhebbenquote:Op zaterdag 8 april 2006 09:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap niet wat hier zo bijzonder aan is.
Als ze geen tampons gebruiken maar maandverband is het logisch dat je wat ruikt.
Bloed dat blootgesteld wordt aan de open lucht ruikt nu eenmaal.
Kleren zijn nou niet bepaald de meest luchtdichte artikelen die er zijn.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Na Char is er nu dus de menstruatie-snuffelaar!!!!
quote:Op zaterdag 8 april 2006 08:03 schreef ORAD het volgende:
Hannibal Lecter: Now then, tell me. What did Miggs say to you? Multiple Miggs in the next cell. He hissed at you. What did he say?
Clarice Starling: He said, "I can smell your cunt."
Hannibal Lecter: I see. I myself cannot. You use Evian skin cream, and sometimes you wear L'Air du Temps, but not today.
Als je er met je neus boven gaat hangen wel, ja.quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap niet wat hier zo bijzonder aan is.
Als ze geen tampons gebruiken maar maandverband is het logisch dat je wat ruikt.
Bloed dat blootgesteld wordt aan de open lucht ruikt nu eenmaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |