abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36758164
Ik heb al meerdere malen geroken dat een meisje ongesteld was. Vroeger op de middelbare school rook ik het continu en waren het inderdaad meisjes die verdacht vaak naar de wc gingen. Net was er een chickie op bezoek hier, waar ik hetzelfde rook. Later ging ze inderdaad met haar weekendtas (!) naar de wc

hebben meer mensen dat?
  zaterdag 8 april 2006 @ 03:28:29 #2
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_36758174
Maar verder functioneer je wél normaal?
  zaterdag 8 april 2006 @ 03:35:01 #3
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36758191
lol.
pi_36758196
Na Char is er nu dus de menstruatie-snuffelaar!!!!
Ook leeg
  zaterdag 8 april 2006 @ 03:37:27 #5
78918 SeLang
Black swans matter
pi_36758200
Ik ruik het altijd als meisjes ovuleren

Ovulerende meisjes
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  † In Memoriam † zaterdag 8 april 2006 @ 03:37:49 #6
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_36758201
Zoiets zou ik dus helemaal niet willen ruiken
oh en er zullen vast wel meer mensen het hebben hoor
pi_36758204
Inderdaad, zo gebeurt het meestal...
Je vermoedt iets, ziet alles als een bevestiging van je vermoeden, en voila, je hebt jezelf weer een waanidee aangepraat.
pi_36758209
Bij zo'n snuffelaar als TS zou ik ook m'n tas mee naar het toilet nemen, als ik een tas had...
  zaterdag 8 april 2006 @ 08:03:47 #9
4256 ORAD
I am your worst nightmare!
pi_36758631
Hannibal Lecter: Now then, tell me. What did Miggs say to you? Multiple Miggs in the next cell. He hissed at you. What did he say?
Clarice Starling: He said, "I can smell your cunt."
Hannibal Lecter: I see. I myself cannot. You use Evian skin cream, and sometimes you wear L'Air du Temps, but not today.
pi_36758649
Het is inderdaad te ruiken!
  zaterdag 8 april 2006 @ 08:10:10 #11
64781 bonke
pipo koeie
pi_36758656
nou laat ik dan de eerste zijn die het soms ook ruikt
fuck dementor
pies on joe toe
  Moderator zaterdag 8 april 2006 @ 08:13:38 #12
18653 crew  D.
pi_36758671
ik denk dat ze altijd ruiken, tenzij ze verkouden zijn
pi_36758700
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 03:25 schreef JoPiDo het volgende:
Ik heb al meerdere malen geroken dat een meisje ongesteld was. Vroeger op de middelbare school rook ik het continu en waren het inderdaad meisjes die verdacht vaak naar de wc gingen. Net was er een chickie op bezoek hier, waar ik hetzelfde rook. Later ging ze inderdaad met haar weekendtas (!) naar de wc

hebben meer mensen dat?
er zijn wel meer dingen die je kunt ruiken... maar dat jij het in deze context op FOK zet zegt toch wel een hoop over je hoor dude
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zaterdag 8 april 2006 @ 08:36:30 #14
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_36758773
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 08:13 schreef D.Rose het volgende:
ik denk dat ze altijd ruiken, tenzij ze verkouden zijn
of als ze een lichte hersenbeschadiging hebben
bv door een hersenschudding
pi_36758870
Ik heb ooit wel het idee gehad dat het te ruiken is, maar dat het nu is omdat ik het eerst wist, weet ik niet.
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 8 april 2006 @ 09:02:00 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_36758921
Ik snap niet wat hier zo bijzonder aan is.
Als ze geen tampons gebruiken maar maandverband is het logisch dat je wat ruikt.
Bloed dat blootgesteld wordt aan de open lucht ruikt nu eenmaal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_36759009
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 09:02 schreef Tinkepink het volgende:
Als ze geen tampons gebruiken maar maandverband is het logisch dat je wat ruikt.
Neem aan dat ze kleren aanhebben
JOHNNY HEITINGA
  zaterdag 8 april 2006 @ 09:28:13 #18
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_36759080
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 09:15 schreef Camplo het volgende:

[..]

Neem aan dat ze kleren aanhebben
Kleren zijn nou niet bepaald de meest luchtdichte artikelen die er zijn.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zaterdag 8 april 2006 @ 09:29:32 #19
52513 whosvegas
The Trickster
pi_36759092
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 03:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Na Char is er nu dus de menstruatie-snuffelaar!!!!
Are you nuts??
pi_36759198
*snif snif
pi_36759215
Ik kan het ook ruiken, dacht dat ik raar was
  zaterdag 8 april 2006 @ 09:44:33 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36759230
Waar zeuren jullie zo over? Het is inderdaad te ruiken ja. Ik ruik het van mezelf ook en dat is al erg genoeg. En ik denk dat het bij het gebruik van maandverband nog even een tikkeltje erger is dan bij tampons (ik gebruik meestal een combi).
Niet meer actief op Fok!
pi_36759233
Mijn zijn neus fier in de lucht liep hij snuivend op straat
  zaterdag 8 april 2006 @ 09:46:40 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36759251
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 08:03 schreef ORAD het volgende:
Hannibal Lecter: Now then, tell me. What did Miggs say to you? Multiple Miggs in the next cell. He hissed at you. What did he say?
Clarice Starling: He said, "I can smell your cunt."
Hannibal Lecter: I see. I myself cannot. You use Evian skin cream, and sometimes you wear L'Air du Temps, but not today.
Niet meer actief op Fok!
pi_36759253
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 09:02 schreef Tinkepink het volgende:
Als je er met je neus boven gaat hangen wel, ja.
Op tijd verschonen, dan is het voor je omgeving écht niet te ruiken.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_36759259
"eh eh, durf het bijna niet te vragen, maar eh.. mag ik effe...eh...ruiken"

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 8 april 2006 @ 09:51:58 #27
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_36759299
Ik ruik het ook
pi_36759301
Het is inderdaad bij vrouwen te ruiken wanneer ze in de maandelijkse periode zitten

En dan niet op een paar centimeter afstand, maar vanaf 2 meter is het soms al te ruiken
Tja, probeer maar eens origineel te zijn in je signature...
pi_36759322
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 09:47 schreef milagro het volgende:
"eh eh, durf het bijna niet te vragen, maar eh.. mag ik effe...eh...ruiken"

[afbeelding]
Je hoort het hem vragen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_36759327
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 09:53 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Je hoort het hem vragen.
Inderdaad
pi_36759335
ZIjn er trouwens al vrouwen die geshokkeerd zijn door deze openbaring van mannelijke zijde?
Tja, probeer maar eens origineel te zijn in je signature...
pi_36759375
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 09:55 schreef Skinnymike het volgende:
ZIjn er trouwens al vrouwen die geshokkeerd zijn door deze openbaring van mannelijke zijde?
Ik vraag me nu wel af of mannen er een neus voor hebben ( ) , net zoals bijv. krolse katers op afstand een loopse poes kunnen ruiken; een stukje natuur zeg maar.
Toch blijf ik erbij dat een goede hygiëne dit kan voorkomen.
pi_36759397
Ik denk dat sommige mannen dit best kunnen, vaak merk je wel al aan gedrag dat vrouwen loops zijn. Ik denk echter dat door de evolutie in de afgelopen eeuwen deze vaardigheid verloren is gegaan, omdat mating en reproductie via totaal andere wetmatigheden geschieden dan voor het oorspronkelijke soortbehoud, individubehoud.
pi_36759416
ik ruik alleen of ze vochtig zijn
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_36759479
Ik ruik het ook soms, als ik besluit om een gebruikte slipje van een vriendin uit haar was mand te lichten. Maar ik doe dit natuurlijk wel met mijn ogen dicht, want als je rode vloeistof op het slipje kan zien, dan speel je vals
  zaterdag 8 april 2006 @ 10:32:18 #36
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_36759792
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 10:00 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik vraag me nu wel af of mannen er een neus voor hebben ( ) , net zoals bijv. krolse katers op afstand een loopse poes kunnen ruiken; een stukje natuur zeg maar.
Would've made sense, maar menstrueren staat bepaald niet gelijk aan vruchtbaar zijn.
quote:
Toch blijf ik erbij dat een goede hygiëne dit kan voorkomen.
Absoluut
Gebruik zelf tampons en douche dan dagelijks, nergens last van.
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
pi_36760018
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 10:32 schreef ch0c0 het volgende:

[..]

Would've made sense, maar menstrueren staat bepaald niet gelijk aan vruchtbaar zijn.
[..]

Absoluut
Gebruik zelf tampons en douche dan dagelijks, nergens last van.
Nu gaan we weer wat dieper, maar hoe zit het met pheromonen rond die tijd van de maand?
  zaterdag 8 april 2006 @ 10:45:54 #38
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36760035
Ruik je het echt, of merk je het (al dan niet bewust) aan het gedrag, en hallucineer je een geur er bij?
  zaterdag 8 april 2006 @ 10:46:04 #39
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_36760041
Fok is soms zo grappig. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_36760503
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 08:36 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

of als ze een lichte permanente hersenbeschadiging hebben
bv door een hersenschudding
pi_36760726
meld zich
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:22:29 #42
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_36760777
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]
kan best tijdelijk zijn hoor
pi_36760806
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:22 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

kan best tijdelijk zijn hoor
in dit geval niet
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:47:34 #44
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36761441
Als de dame in kwestie tampons gebruikt en een gezonde persoonlijke hygiene er op na houd, is dit pertinent onmogelijk.

Ik werd onpasselijk van dit topic
pi_36761582
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:47 schreef SHE het volgende:
Als de dame in kwestie tampons gebruikt en een gezonde persoonlijke hygiene er op na houd, is dit pertinent onmogelijk.

Ik werd onpasselijk van dit topic
Sorry hoor, mannen zijn soms net beesten, met beestachtige gevoelens en instinkten.
En gezien sommige beesten nu eenmaal beter ruiken, (want ook je zweet gaat anders ruiken.) merken ze het.
Die kerels staan gewoon een trapje lager op de evolutieladder.

Of ze hebben gewoon een goede neus.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_36765241
quote:

hebben meer mensen dat?
LOL
En jij dacht uit het feit dat bepaalde dames vaak op het toilet verkeren af te leiden dat ze ongesteld zijn...Vrouwen gaan sowieso vaker naar de wc dan de gemiddelde man.
Sommige dames gaan gewoon vaak, misschien gaan ze een paar keer hun make-up bijwerken (en die zit wellicht in de grote tas). Of als je veel thee gedronken hebt, moet je ook de hele tijd naar het toilet.
Natuurlijk ruiken vrouwen anders tijdens de menstruatie, maar het lijkt me sterk dat iedereen dat kan waarnemen. Of je moet wel een zeer onverzorgd chickie getroffen hebben!

En wat zou volgens jou dan daar de biologische verklaring voor zijn...? Mannetje denkt: 'Ik ruik een vrouw en dat bevalt me vanuit reproductie-technische overwegingen niet. Ik denk dat ik vandaag maar een ander zoek om me mee terug te trekken in de bezemkast...'
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:18:12 #47
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_36765391
het is de geur van dood,
die hangt in slachthuizenen mortuaria
bloemen, daar hou ik van!
pi_36766006
De lichaamsgeur is toch ook iets anders tijdens de menstruatie, door hormonen enzo?
Misschien ruik je dat wel.
pi_36766226
Mijn kat ruikt het bij mij.
Zodra ik ongesteld word, is ie niet bij me weg te rammen en humpt ie me.

Het schijnt dat een vrouw andere feromonen verspreid als ze ongesteld is dan wanneer ze dat niet is.
Ook bij geilheid komen er weer andere feromonen vrij.
Sommige mensen hebben een gevoeligere 'neus' voor feromonen dan anderen.

TS, in mijn theorie zou jij het dus ook moeten 'ruiken' als een meisje sexueel opgewonden is.
Ruiken heb ik in quotes gezet, omdat het hier om onbewust ruiken gaat zeg maar.
pi_36766261
Pervert .
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:58:04 #51
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_36766358
Als je een beetje schoon van aard ben is het tegenwoordig niet te ruiken lijkt me. De tampons en het maandverband zijn van goede kwaliteit. Gewoon een kwestie van jezelf goed wassen (vaak douchen) vaak naar het toilet gaan en jezelf geregeld verschonen.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_36766442
Dat er verschillende geuren bij verschillende stadia van de maandelijkse cyclus horen is idd een feit. Daarnaast wordt je ook beinvloed door feromonen. Deze kan je niet ruiken , maar hebben wel invloed op je hersenen. Deze zorgen erbijvoorbeeld ook voor dat groepen vrouwen die veel bij elkaar zijn hun cyclus op elkaar afstemmen.

Maar of je dat nou echt bij iedereen maar ff kan ruiken lijkt me sterk... ikzelf iig niet, en ik ken ook niemand die dit heeft. Maar ja, maak er gebruik van
pi_36768984
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 03:39 schreef Doderok het volgende:
Bij zo'n snuffelaar als TS zou ik ook m'n tas mee naar het toilet nemen, als ik een tas had...

Ik vraag me wel af wat je dan precies ruikt, echt het ongesteld zijn, of meer dat de lichaamsgeur een beetje anders is dan normaal?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_36769061
Sommige vrouwen ruiken meer dan anderen. Dat het over het algemeen ruikt is een feit. Beuh, vieze wijven.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_36769072
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:18 schreef DOGMAN het volgende:
het is de geur van dood,
die hangt in slachthuizenen mortuaria
Ik kan je vertellen dat een slachthuis heel anders ruikt dan iemand die ongesteld is
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_36769136
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:56 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat een slachthuis heel anders ruikt dan iemand die ongesteld is
Dat merk je niet omdat je zelf een semi-slachthuis bent.
pi_36769228
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Sommige vrouwen ruiken meer dan anderen. Dat het over het algemeen ruikt is een feit. Beuh, vieze wijven.
Dat wat ruikt?

Ik kan me niet voorstellen dat ik anders ruikt wanneer ik ongesteld ben, hooguit door inderdaad de feromonen of iets in die richting. Ik heb er ook nooit iets over gehoord, van vriendjes/vrienden of wat dan ook.
pi_36769307
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:03 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik heb er ook nooit iets over gehoord, van vriendjes/vrienden of wat dan ook.
Dat zegt niets, de meeste mensen zeggen ook niets als iemand uit z'n smoel stinkt .
pi_36769426
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Dat zegt niets, de meeste mensen zeggen ook niets als iemand uit z'n smoel stinkt .
Uhuh. En wat dan nog? Het is niet zo dat we het leuk vinden, elke maand dat gedoe. En ik zorg toch echt wel voor goede hygiene, sowieso al en ook tijdens die periode van de maand.
Een beetje begrip voor de situatie (menstruatie) zou heel veel mannen niet misstaan (om nog maar niet te spreken over de kinderachtige afschuw die veel mannen er van lijken te hebben ).

Maar goed, dat is een ander onderwerp. Ik heb nog nooit iets geroken bij een andere vrouw, en hoor ook nooit vrouwen die het ooit geroken hebben of ruiken. Terwijl het toch volgens mij zo is dat vrouwen net ietsje beter ruiken dan mannen.
pi_36769729
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:03 schreef Elefes het volgende:

[..]

Dat wat ruikt?

Ik kan me niet voorstellen dat ik anders ruikt wanneer ik ongesteld ben, hooguit door inderdaad de feromonen of iets in die richting. Ik heb er ook nooit iets over gehoord, van vriendjes/vrienden of wat dan ook.
Toch ruikt idd niet iedereen, maar je kan het vaak wel ruiken, ondanks de hygiëne. Ongesteldheid dus. Muffig geurtje, weet je meteen wanneer je wel of niet aan seks mag denken.
pi_36770101
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:19 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Toch ruikt idd niet iedereen, maar je kan het vaak wel ruiken, ondanks de hygiëne. Ongesteldheid dus. Muffig geurtje, weet je meteen wanneer je wel of niet aan seks mag denken.
Nee want stel je voor, je kunt natuurlijk geen seks hebben wanneer zij ongesteld is .
pi_36770121
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:10 schreef Elefes het volgende:

[..]
Maar goed, dat is een ander onderwerp. Ik heb nog nooit iets geroken bij een andere vrouw, en hoor ook nooit vrouwen die het ooit geroken hebben of ruiken. Terwijl het toch volgens mij zo is dat vrouwen net ietsje beter ruiken dan mannen.
Ik kan het ook ruiken, echt heel ranzig. Het is onderdaad al erg genoeg dat je het van jezelf ruikt op de wc, maar om sommige vrouwens hangt een menstruatielucht. Ik heb het ook regelmatig dat ik een damestoilet inloop en dan hangt er ook zo'n lucht. Bah!
Mijn fysio had het ook zo erg. Ik kwam daar voor mijn nek dus ik moest op mijn buik op die tafel met mijn hoofd in het gat. Zij zat dan aan het hoofd van die tafel, ik was dus 15 centimeter verwijderd van haar meurende poes.....
Spoilers!
pi_36770261
Mooi topic dit

Het schijnt ook zo te zijn dat als je angstig bent, het te ruiken is,
wat er dus voor zou moeten zorgen dat iedereen alerter wordt.

na lichamelijke inspanning ook (wie wist dat niet? ), er komen dan dus feromonen vrij die ??aantrekkelijk?? voor de hersenen zijn. Iig beinvloed het de staat van bewustzijn.
pi_36770496
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 03:37 schreef SeLang het volgende:
Ik ruik het altijd als meisjes ovuleren

Ovulerende meisjes
-1 voorspelbaar
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:50:58 #65
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36770530
quote:

hebben meer mensen dat?
Jammer dat 'wedden dat' niet meer bestaat.... dat is alles wat ik hier op te zeggen heb.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36770913
Nou moet er niet aan denken dat men het kan ruiken bij me
Hygiene is zeker als je ongesteld bent noodzaak.
Salsa Española
pi_36771523
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:04 schreef Salsagirl het volgende:
Nou moet er niet aan denken dat men het kan ruiken bij me
Hygiene is zeker als je ongesteld bent noodzaak.
Dan ben jij dus hygienisch
JOHNNY HEITINGA
pi_36771582
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:28 schreef Camplo het volgende:

[..]

Dan ben jij dus hygienisch
kan je wel zeggen,ben daar sowieso erg op
Salsa Española
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:50:54 #69
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_36772188
quote:

hebben meer mensen dat?
Je bent toevallig geen familie van de herdershond?
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_36772230
Van walging naar grinniken en vice versa. Leuk topic.
pi_36775342
Wat grappig. Hier had ik het gisteren nog over met iemand... ik ben een vrouw en ik ruik het dus ook bij anderen. En of het nou vervelend/ranzig/ongeloofwaardig is... het is toch waar.

Ik heb zowieso een goed reukvermogen, en dat is best vervelend want er zijn meer dingen die stinken dan echt lekker ruiken. Ik WIL ook niet eens weten of mensen ongesteld zijn, maar kan er niets aan doen.
Ik zoek niet, ik vind.
pi_36776013
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:44 schreef Wakey het volgende:
Wat grappig. Hier had ik het gisteren nog over met iemand... ik ben een vrouw en ik ruik het dus ook bij anderen. En of het nou vervelend/ranzig/ongeloofwaardig is... het is toch waar.

Ik heb zowieso een goed reukvermogen, en dat is best vervelend want er zijn meer dingen die stinken dan echt lekker ruiken. Ik WIL ook niet eens weten of mensen ongesteld zijn, maar kan er niets aan doen.
Maar wat ruik je dan precies? Geur van bloed? Geur van ongewassen zijn?Putlucht?
Ik kan me niet voorstellen dat je bij mij een vieze geur ruikt als ik ongesteld ben.
Wel zou het kunnen dat mijn lichaamsgeur een iets andere samenstelling heeft dan normaal.
Ik merk dat zelf niet, maar iemand met een fijnere neus zou dat dan evt. kunnen ruiken.
pi_36776062
Ik ruik het alleen van mezelf als ik op de wc zit en die lucht is meestal vrij sterk, maar met kleren aan en schoon verband/tampon ruik ik niks van mezelf en ga ik er vanuit dat als mensen het al ruiken, het zeker geen indringende lucht zal zijn...
I had a signature once. It was awful.
pi_36783074
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:33 schreef Elefes het volgende:

[..]

Nee want stel je voor, je kunt natuurlijk geen seks hebben wanneer zij ongesteld is .
Een bloedend wijf neuken is niet mijn ultieme fantasie nee.
pi_36783150
ik kan het idd ook ruiken

ik dacht dat ik een van de weinige was
  zondag 9 april 2006 @ 13:53:00 #76
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_36790658
quote:
Op zondag 9 april 2006 01:28 schreef Pony-Lover het volgende:
ik kan het idd ook ruiken

ik dacht dat ik een van de weinige was
Maar ja, bij een paard ruikt dat nou eenmaal ook wat sterker he, dus zo gek is dat niet
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  zondag 9 april 2006 @ 14:49:10 #77
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_36792094
'Wat een goor topic
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  zondag 9 april 2006 @ 15:02:13 #78
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_36792535
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:49 schreef DR878 het volgende:
'Wat een goor topic
LOL

Minstens 1 x per dag onder de douche en goede hygiëne enzo. Verder zal 't mij een rooie rotzorg zijn..... Ik vind mannen op sommige momenten óók niet zo fris ruiken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 9 april 2006 @ 15:08:59 #79
142943 STAIRWARES
forrest-speeder
pi_36792725
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 03:38 schreef Doderok het volgende:
Inderdaad, zo gebeurt het meestal...
Je vermoedt iets, ziet alles als een bevestiging van je vermoeden, en voila, je hebt jezelf weer een waanidee aangepraat.
zo kun je alles wel doodpraten zeg. kan toch waar zijn?
gister een docu op dicovery gezien. Wetenschappers geloven niet dat dieren
grote aardschokken kunnen voelen aankomen. Gewoonweg omdat er geen harde
bewijzen voor zijn. Wat ben je dan voor gebrainwashde pauper als je niet verder kan kijken
dan wat de wetenschap je heeft opgelegt? En dan wil je vooruit komen?

Iemand zei ook iets van: De wetenschap heeft meestal een 'gekke wetenschapper' nodig die
mogelijke oorzaken aantoont met 'gek' onderzoek. Als er dan iets uitkomt, kan de wetenschap het weer wel gebruiken.
hoe wil je iets nieuws ontdekken als je niet verder kan kijken dan 'wat al bewezen is' ??? Dan kom je maar heel traag vooruit.

Hij kan toch gelijk hebben? Don't be a Slave to science!!!!!

[ Bericht 3% gewijzigd door STAIRWARES op 09-04-2006 23:55:28 ]
“While one person hesitates because he feels inferior, the other is busy making mistakes and becoming superior”
pi_36793458
ik ruik eerst de lucht en dan denk ik 'OHWJA' en dan worden mijn vermoedens bevestigd door de dames die vaak naar het toilet gaan

het is alleen de geur, niet de combinatie van alle die mij doen vermoeden dat de dame in kwestie ongesteld is
pi_36793515
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:10 schreef Elefes het volgende:

Een beetje begrip voor de situatie (menstruatie) zou heel veel mannen niet misstaan (om nog maar niet te spreken over de kinderachtige afschuw die veel mannen er van lijken te hebben ).
quote:
Op zondag 9 april 2006 01:23 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Een bloedend wijf neuken is niet mijn ultieme fantasie nee.
Duidelijk
pi_36793521
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

LOL

Minstens 1 x per dag onder de douche en goede hygiëne enzo. Verder zal 't mij een rooie rotzorg zijn..... Ik vind mannen op sommige momenten óók niet zo fris ruiken.
rooie rotzorg
  zondag 9 april 2006 @ 15:40:32 #83
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36793732
het is een ranzige lucht inderdaad.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36793753
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef Tafkahs het volgende:
het is een ranzige lucht inderdaad.
laat die koeien dan ook in de wei staan
pi_36793868
Op mijn middelbare school rook ik vaak aan de fietszadels en plakte een briefje op hun stuur met m'n analyse. 9 van de 10 keer had ik het goed.
pi_36793876
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:44 schreef MrBean het volgende:
Op mijn middelbare school rook ik vaak aan de fietszadels en plakte een briefje op hun stuur met m'n analyse. 9 van de 10 keer had ik het goed.
  zondag 9 april 2006 @ 16:06:15 #87
142943 STAIRWARES
forrest-speeder
pi_36794617
@TS.

Waar ruikt die ongesteldheid dan naar?

Een oude wijven lucht?
“While one person hesitates because he feels inferior, the other is busy making mistakes and becoming superior”
pi_36797971
Ik kan het ook ruiken. Beetje zweetvoetenachtig.
pi_36798205
Ik kan het ook ruiken inderdaad.. Vage geur is het in ieder geval.. Kan het niet precies thuisbrengen.
pi_36798447
ZIEJE het is gewoon zo waar als een klontje!
pi_36798528
Hier heb ik nog nooit van gehoord.

Wél weer wat om over te praten in de kroeg, volgende week!
pi_36799165
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:06 schreef Roellio het volgende:
Hier heb ik nog nooit van gehoord.

Wél weer wat om over te praten in de kroeg, volgende week!
Gezellig en volwassen.

pi_36799660
Gat in de markt; geparfumeerd(e) maandverband/tampons . Ah, ik zie nu dat dat al bestaat .

Wel gek trouwens dat je dat ruikt, ik heb 't zelf nog nooit geroken bij iemand (zélfs niet bij de meest ongewassen types).
La mode se démode, le style jamais.
pi_36799833
ik kan het niet ruiken, das wel jammer.. lijkt me wel geinig om dat te kunnen
pi_36800448
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:29 schreef Koewam het volgende:

[..]

Gezellig en volwassen.

Ik doe de hele week al volwassen en verantwoordelijk. In het weekend wil ik gewoon dom zuipen en kut roepen!
pi_36800590
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:49 schreef Seauphie het volgende:
Gat in de markt; geparfumeerd(e) maandverband/tampons . Ah, ik zie nu dat dat al bestaat .

Wel gek trouwens dat je dat ruikt, ik heb 't zelf nog nooit geroken bij iemand (zélfs niet bij de meest ongewassen types).
Hey, ik ken jou!

Even denken hoor ...

O ja, jij had die groene Batavus.
  zondag 9 april 2006 @ 19:24:22 #97
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_36800731
Laat ze maar lekker lullen TS! Ik ruik het ook!

Althans.. in het verleden is het wel eens voorgekomen. Om de hypothese te testen heb ik er wel eens naar gevraagd. Maar mijn detectie is zeker niet 100%, want dan zou ik het vaker meemaken.

Toen ik de topictitel las kwam de herinnering gelijk naar boven. Grappig dat geuren zo indringend in je geheugen kunnen blijven hangen.

Ik heb het overigens niet vaak, maar slechts bij sommige vrouwen gehad, waaronder een ex.

Het is een beetje een weëe(?) geur, een beetje muf. Het heeft wel iets weg van een sexgeurtje, wat enkelen hier wellicht wel kennen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_36800936
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:19 schreef MrBean het volgende:

[..]

Hey, ik ken jou!

Even denken hoor ...

O ja, jij had die groene Batavus.
Dus jíj bent dat ongure mannetje dat altijd aan de fietszadels stond te ruiken! Altijd als we je wilden bedanken voor je uitgebreide analyse scheurde je hard weg op je blauwe Loekie-fiets .
La mode se démode, le style jamais.
pi_36800995
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:24 schreef soylent het volgende:

Het is een beetje een weëe(?) geur, een beetje muf. Het heeft wel iets weg van een sexgeurtje, wat enkelen hier wellicht wel kennen.
pi_36801914
Maken de mensen die hier reageren tussen de echte menstruatielucht (wat ja als dame zelf wel 'ns ruikt op het toilet, zeg maar) en hormonen? Heb nl ooit een man ontmoet die beweerde dat ie t kon ruiken aan je kruin (mits je haar niet net gewassen was oid) en ik kan me voorstellen dat hormonen daar ruikbaar zijn ofzo. Dat mannen de 'echte mensturatielucht' kunnen ruiken lijkt me zwaar sterk, zo niet onmogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')