quote:
Op zaterdag 8 april 2006 03:25 schreef JoPiDo het volgende:Ik heb al meerdere malen geroken dat een meisje ongesteld was. Vroeger op de middelbare school rook ik het continu en waren het inderdaad meisjes die verdacht vaak naar de wc gingen. Net was er een chickie op bezoek hier, waar ik hetzelfde rook. Later ging ze inderdaad met haar weekendtas (!) naar de wc
![]()
hebben meer mensen dat?
LOL
En jij dacht uit het feit dat bepaalde dames vaak op het toilet verkeren af te leiden dat ze ongesteld zijn...Vrouwen gaan sowieso vaker naar de wc dan de gemiddelde man.
Sommige dames gaan gewoon vaak, misschien gaan ze een paar keer hun make-up bijwerken (en die zit wellicht in de grote tas). Of als je veel thee gedronken hebt, moet je ook de hele tijd naar het toilet.
Natuurlijk ruiken vrouwen anders tijdens de menstruatie, maar het lijkt me sterk dat iedereen dat kan waarnemen. Of je moet wel een zeer onverzorgd chickie getroffen hebben!
En wat zou volgens jou dan daar de biologische verklaring voor zijn...? Mannetje denkt: 'Ik ruik een vrouw en dat bevalt me vanuit reproductie-technische overwegingen niet. Ik denk dat ik vandaag maar een ander zoek om me mee terug te trekken in de bezemkast...'
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?