Als de vloerverwarming weer aan magquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer is jullie housewarming trouwens?
Wanneer laat je dat moedervlekje verwijderen?quote:
Zij wel...quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:41 schreef Mokster het volgende:
Vanavond hoge balkans!
We horen wel wanneer dat heuglijke feit precies plaatsvindt!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:40 schreef Pheno het volgende:
Als de vloerverwarming weer aan mag
Veel plezier en zo!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:41 schreef Mokster het volgende:
Vanavond hoge balkans!
Neequote:Op dinsdag 11 april 2006 16:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
We horen wel wanneer dat heuglijke feit precies plaatsvindt!
Dan wil ik ook nooit meer 'ik val overal buiten' posts van jouw hand zien...quote:
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:47 schreef AirwiN het volgende:
Dan wil ik ook nooit meer 'ik val overal buiten' posts van jouw hand zien...![]()
Je zou alleen voor de drank komenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wil ik ook nooit meer 'ik val overal buiten' posts van jouw hand zien...![]()
En Arual natuurlijk!quote:
En ik voel me dan weer buitengeslotenquote:
In het kader van jullie gemeenschap van goederen val jij onder haar bezit. En dat maakt dat ik ook interesse heb in jou!quote:
Niemand heeft interesse in me. Buiten _arual_ dan, natuurlijk. Ik zal wel een heel irritant persoon zijn in het echt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het kader van jullie gemeenschap van goederen val jij onder haar bezit. En dat maakt dat ik ook interesse heb in jou!
Gelukkig geef je ons ook geen enkele kans om ons ongelijk te bewijzen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand heeft interesse in me. Buiten _arual_ dan, natuurlijk. Ik zal wel een heel irritant persoon zijn in het echt.
Dus jij bent hier op Fok gewoon helemaal jezelf?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:53 schreef Pheno het volgende:
Niemand heeft interesse in me. Buiten _arual_ dan, natuurlijk. Ik zal wel een heel irritant persoon zijn in het echt.
au ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:54 schreef Mokster het volgende:
Dus jij bent hier op Fok gewoon helemaal jezelf?
Die heb ik gegevenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig geef je ons ook geen enkele kans om ons ongelijk te bewijzen...![]()
Altijd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Op 1 punt na: ik ben geen pinguin in het echtquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op 1 punt na: ik ben geen pinguin in het echt
Pinguins hebben over het algemeen een behoorlijke vetlaag met bijbehorend pak veren. Die kunnen wel tegen een stootje.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:56 schreef Copycat het volgende:
au ...
Nee, sorryquote:
Dat is nou kut, ik zeg net dat ik geen pinguin benquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Pinguins hebben over het algemeen een behoorlijke vetlaag met bijbehorend pak veren. Die kunnen wel tegen een stootje.
Maar dan nog kan ik wel tegen een stootje, ik weet welke pretslet het zegtquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Pinguins hebben over het algemeen een behoorlijke vetlaag met bijbehorend pak veren. Die kunnen wel tegen een stootje.
Wat ben je goed heh!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:01 schreef Pheno het volgende:
weer kwartet?
Hoi, nietsvermoedende passant.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat ben je goed heh!
Want moeilijk is het!
Sorry... I'm lost.quote:
Ik denk dat ik het wel kan accepteren op den duur. Tijd heelt alle wonden, so they say.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, sorryIk dacht , ik dacht...snif...
Als je er veel problemen mee hebt mag je van Cc wel een topic openen![]()
Dus jij bent die steengoede serie?quote:
Nee dat is mijn collega 24quote:
Kim Bauerquote:
Elisha Cuthburthquote:
Veel te jong voor jequote:
Jammer dat je al getrouwd bent, en ik me tegenwoordig netjes gedraag...quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:00 schreef Pheno het volgende:
Maar dan nog kan ik wel tegen een stootje, ik weet welke pretslet het zegt
Geilig verhaalquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jammer dat je al getrouwd bent, en ik me tegenwoordig netjes gedraag...
"De pinguin en de pretslet" had anders best een geinig verhaal kunnen worden!
Weblogwaardig vermoed ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jammer dat je al getrouwd bent, en ik me tegenwoordig netjes gedraag...
"De pinguin en de pretslet" had anders best een geinig verhaal kunnen worden!
Rekt het niet....quote:
Wit is de zomermode 2006quote:
En extra uren schrijvenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:20 schreef Pheno het volgende:
150km file....waarvan een paar bij Hoevelaken. Ik ga nog maar even fokken
Geen gips ook deze zomerquote:
Hoevelaken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:20 schreef Pheno het volgende:
150km file....waarvan een paar bij Hoevelaken. Ik ga nog maar even fokken
Nah, deze doe ik op eigen kosten. Ik geloof ook niet dat ik een projectcode fok heb gezienquote:
Ik ga daar rechtdoor, niet linksafquote:
Nee... anders zou ik die graag horenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, deze doe ik op eigen kosten. Ik geloof ook niet dat ik een projectcode fok heb gezien
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer laat je dat moedervlekje verwijderen?
Ik lust geen bierquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:21 schreef Q. het volgende:
Bier is ook hip.
Hallo Jackson,quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:21 schreef jackson het volgende:
Hallo Pheno,
Is het al half 6?
Groetjes,
Jackson Claxon.
Argh.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hallo Jackson,
Neen.
Groetjes terug,
Pheno MahnaMahna
Sorry, maar over 5 minuten kan je naar huis!quote:
Ook die gaat niet linksafquote:
Ach... ik ben ook niet iemand die stipt om half naar huis gaat... maar heb et nu goed gehadquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, maar over 5 minuten kan je naar huis!
Chicanequote:
Ach, of ik nu even stil sta of hier stil zit. Het maakt op zich niet zoveel uit. En ik maak er geen gewoonte vanquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... ik ben ook niet iemand die stipt om half naar huis gaat... maar heb et nu goed gehad
Ik ken het idee file.... tijden elke dag last van gehadquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, of ik nu even stil sta of hier stil zit. Het maakt op zich niet zoveel uit. En ik maak er geen gewoonte van
Als ik op een doordeweekse, niet vrije dag hier post om half 6 dan weet je dat er een file ergens mij in de weg staatquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ken het idee file.... tijden elke dag last van gehad
Ik bleef ook vaak wat langer
Jahquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik op een doordeweekse, niet vrije dag hier post om half 6 dan weet je dat er een file ergens mij in de weg staat
Ik begin hier vanaf kwart over 9, al hoor ik er wel half 9 te zijn....soms lukt dat niet, eigenlijk nooit, maar dat ligt meer aan mijn vertrektijdquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah!
Ik begin pas om 9uur.... dus ik zit ook tot wat later. Was bij Philips wel anders
Whehehe.... ik ga maar eens afsluiten hier.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik begin hier vanaf kwart over 9, al hoor ik er wel half 9 te zijn....soms lukt dat niet, eigenlijk nooit, maar dat ligt meer aan mijn vertrektijd
The same to youquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehehe.... ik ga maar eens afsluiten hier.
Fijne avond allemaal nog
Ga op je vriendin liggen ofzoquote:
Vanavondquote:
Maar gaat het kontneuken er dan ook van komen ?quote:
In dat opzicht heb ik het beter voor elkaar dan onze vriend joey.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Maar gaat het kontneuken er dan ook van komen ?
Zijn er dan ook opzichten waarin je het minder goed voor elkaar hebt dan joeyquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:41 schreef Dickies het volgende:
[..]
In dat opzicht heb ik het beter voor elkaar dan onze vriend joey.
Vraag maar aan BttDquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Zijn er dan ook opzichten waarin je het minder goed voor elkaar hebt dan joey
Die is even verminderd beschikbaarquote:
nee ik wil ook nergens heen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
juist...komende 50 minuten voorlopig nergens heen..![]()
ah, dus je komt er fijn bij hangen, hier?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik wil ook nergens heen...
lekker rondhangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |