Op 1 punt na: ik ben geen pinguin in het echtquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dus jij bent hier op Fok gewoon helemaal jezelf?
Niet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op 1 punt na: ik ben geen pinguin in het echt
Pinguins hebben over het algemeen een behoorlijke vetlaag met bijbehorend pak veren. Die kunnen wel tegen een stootje.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:56 schreef Copycat het volgende:
au ...
Nee, sorryquote:
Dat is nou kut, ik zeg net dat ik geen pinguin benquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Pinguins hebben over het algemeen een behoorlijke vetlaag met bijbehorend pak veren. Die kunnen wel tegen een stootje.
Maar dan nog kan ik wel tegen een stootje, ik weet welke pretslet het zegtquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Pinguins hebben over het algemeen een behoorlijke vetlaag met bijbehorend pak veren. Die kunnen wel tegen een stootje.
Wat ben je goed heh!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:01 schreef Pheno het volgende:
weer kwartet?
Hoi, nietsvermoedende passant.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat ben je goed heh!
Want moeilijk is het!
Sorry... I'm lost.quote:
Ik denk dat ik het wel kan accepteren op den duur. Tijd heelt alle wonden, so they say.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, sorryIk dacht , ik dacht...snif...
Als je er veel problemen mee hebt mag je van Cc wel een topic openen![]()
Dus jij bent die steengoede serie?quote:
Nee dat is mijn collega 24quote:
Kim Bauerquote:
Elisha Cuthburthquote:
Veel te jong voor jequote:
Jammer dat je al getrouwd bent, en ik me tegenwoordig netjes gedraag...quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:00 schreef Pheno het volgende:
Maar dan nog kan ik wel tegen een stootje, ik weet welke pretslet het zegt
Geilig verhaalquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jammer dat je al getrouwd bent, en ik me tegenwoordig netjes gedraag...
"De pinguin en de pretslet" had anders best een geinig verhaal kunnen worden!
Weblogwaardig vermoed ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jammer dat je al getrouwd bent, en ik me tegenwoordig netjes gedraag...
"De pinguin en de pretslet" had anders best een geinig verhaal kunnen worden!
Rekt het niet....quote:
Wit is de zomermode 2006quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |