En extra uren schrijvenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:20 schreef Pheno het volgende:
150km file....waarvan een paar bij Hoevelaken. Ik ga nog maar even fokken
Geen gips ook deze zomerquote:
Hoevelaken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:20 schreef Pheno het volgende:
150km file....waarvan een paar bij Hoevelaken. Ik ga nog maar even fokken
Nah, deze doe ik op eigen kosten. Ik geloof ook niet dat ik een projectcode fok heb gezienquote:
Ik ga daar rechtdoor, niet linksafquote:
Nee... anders zou ik die graag horenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, deze doe ik op eigen kosten. Ik geloof ook niet dat ik een projectcode fok heb gezien
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer laat je dat moedervlekje verwijderen?
Ik lust geen bierquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:21 schreef Q. het volgende:
Bier is ook hip.
Hallo Jackson,quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:21 schreef jackson het volgende:
Hallo Pheno,
Is het al half 6?
Groetjes,
Jackson Claxon.
Argh.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hallo Jackson,
Neen.
Groetjes terug,
Pheno MahnaMahna
Sorry, maar over 5 minuten kan je naar huis!quote:
Ook die gaat niet linksafquote:
Ach... ik ben ook niet iemand die stipt om half naar huis gaat... maar heb et nu goed gehadquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, maar over 5 minuten kan je naar huis!
Chicanequote:
Ach, of ik nu even stil sta of hier stil zit. Het maakt op zich niet zoveel uit. En ik maak er geen gewoonte vanquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... ik ben ook niet iemand die stipt om half naar huis gaat... maar heb et nu goed gehad
Ik ken het idee file.... tijden elke dag last van gehadquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, of ik nu even stil sta of hier stil zit. Het maakt op zich niet zoveel uit. En ik maak er geen gewoonte van
Als ik op een doordeweekse, niet vrije dag hier post om half 6 dan weet je dat er een file ergens mij in de weg staatquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ken het idee file.... tijden elke dag last van gehad
Ik bleef ook vaak wat langer
Jahquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik op een doordeweekse, niet vrije dag hier post om half 6 dan weet je dat er een file ergens mij in de weg staat
Ik begin hier vanaf kwart over 9, al hoor ik er wel half 9 te zijn....soms lukt dat niet, eigenlijk nooit, maar dat ligt meer aan mijn vertrektijdquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah!
Ik begin pas om 9uur.... dus ik zit ook tot wat later. Was bij Philips wel anders
Whehehe.... ik ga maar eens afsluiten hier.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik begin hier vanaf kwart over 9, al hoor ik er wel half 9 te zijn....soms lukt dat niet, eigenlijk nooit, maar dat ligt meer aan mijn vertrektijd
The same to youquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehehe.... ik ga maar eens afsluiten hier.
Fijne avond allemaal nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |