Weet je het nu?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, want omdat ik - o toeval - dat topic van a tot z zat te lezen heb ik jouw vraag gemist...![]()
![]()
Ik heb sowieso m'n dag niet geloof ik. Als ik weg ben komt de ene na de andere inkopper voorbij (vooral inkoppers die niemand zo gauw weet), maar zodra zit ik hier of het regent succesvolle onbekenden...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een Duitser, z'n echte naam is Mustafa Gündogdu en hij had een enorme hit in 1998.
quote:
Ik zal het je nog sterker vertellen: ik was Proofs cd 'Searching For Jerry Garcia' aan het draaien, toen ik in het MUZ-overzicht het topic over zijn dood zag staan...quote:
Jouw muziekleven hangt echt aan elkaar van toevallighedenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen: ik was Proofs cd 'Searching For Jerry Garcia' aan het draaien, toen ik in het MUZ-overzicht het topic over zijn dood zag staan...![]()
Voor mij ookquote:Op woensdag 12 april 2006 00:40 schreef bigshadow het volgende:
En deze vraag had ik niet geweten scrut, het was wel een verrassing
Ja, ook zoiets. Hoewel dat natuurlijk net iets minder toevallig was, maar toch...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:46 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Jouw muziekleven hangt echt aan elkaar van toevalligheden
Zeg! Ben ik net met het 666-crossword van TSE bezig...!quote:Is de duivel in je gevaren![]()
Ja, ook van moiquote:Truste bs
quote:The postage takes so long
So I got to sing this song
To let you know how I feel
What's the deal baby
I can't wait for you
And the things you make me do
My heart is ringing so I'm singing
This song for you
Idd, 't is bijna eng. We kunnen het ook synchroniciteit noemen, dat klinkt wat geruststellender...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:59 schreef bukgeit het volgende:
En wij hadden nog akkefietjes met Solo, Trio en Mennen
Mijn god, wat een literair vernuft...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Een stukkie tekst uit die hit dan maar:
[..]
Ach ja, dance hè?quote:
Parkeren dan maar?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:17 schreef GLO het volgende:
Tja. 't Zal wel uitdraaien op een Aha-Erlebnis, maar er daagt me werkelijk niks
Lijkt me 'n fijn plan. Dan ga ik ook een tukkie doenquote:
Horny Horny Hornyquote:Op woensdag 12 april 2006 09:18 schreef Neleos het volgende:
Mousse T
Marioquote:Op woensdag 12 april 2006 10:38 schreef bukgeit het volgende:
02 Let Me Love You van .... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |