owja...quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:29 schreef bukgeit het volgende:
The Go! Team
Dus dat 'succes' was ook maar relatief...quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:54 schreef bukgeit het volgende:
MTV-hitje met een novelty-nummer, geen top 40-notering.
Hee, wat goed! Naam?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef ranja het volgende:
Oh, wacht, hij van The United States of Whatever?
Nou, het nummer was echt wel succesvol hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Dus dat 'succes' was ook maar relatief...![]()
Tja, als je geen hit al succes noemtquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nou, het nummer was echt wel succesvol hoor.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:29 schreef bukgeit het volgende:
The Go! Team
is dat niet van "the best song in the world" oid.. die band met jack black..quote:Op woensdag 12 april 2006 00:01 schreef bigshadow het volgende:
Ja, best een grote hit geweest toen.
Wie zien we en waar (welk nummer) maakte hij deze verschijning?
[afbeelding]
Oh, dat is mij ontgaan, doe ik een andere. Het nummer is idd tribute van Tenacious D, nummer1 deze week in de fok trivia group (geweldig tbh)quote:Op woensdag 12 april 2006 00:02 schreef bukgeit het volgende:
Die is laatst ook gevraagd - Dave Grohl. Andere?
quote:Rapper en producer Proof van, de rapformatie van
, is dinsdag doodgeschoten in een nachtclub in Detroit. Dat is bevestigd door een woordvoerder van platenmaatschappij Interscope Records. De 30-jarige Proof was een goede vriend van
.
Scrutinizer +1quote:Op woensdag 12 april 2006 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
D12 en Eminem
Nopequote:
Je hoort mij niet klagenquote:Ik zie nu dat er een heel groot topic loopt over de bovenstaande rapper, misschien moet ik iets langer nadenken over een vraag![]()
Ja, want omdat ik - o toeval - dat topic van a tot z zat te lezen heb ik jouw vraag gemist...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:20 schreef bigshadow het volgende:
Tarkan
Ik zie nu dat er een heel groot topic loopt over de bovenstaande rapper, misschien moet ik iets langer nadenken over een vraag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |