Wat hij zegt ik val in herhalingquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:50 schreef timbob het volgende:
Dave clarke?
en dat zijn dan de dave clarke 5
owja...quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:29 schreef bukgeit het volgende:
The Go! Team
Dus dat 'succes' was ook maar relatief...quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:54 schreef bukgeit het volgende:
MTV-hitje met een novelty-nummer, geen top 40-notering.
Hee, wat goed! Naam?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef ranja het volgende:
Oh, wacht, hij van The United States of Whatever?
Nou, het nummer was echt wel succesvol hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Dus dat 'succes' was ook maar relatief...![]()
Tja, als je geen hit al succes noemtquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nou, het nummer was echt wel succesvol hoor.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:29 schreef bukgeit het volgende:
The Go! Team
is dat niet van "the best song in the world" oid.. die band met jack black..quote:Op woensdag 12 april 2006 00:01 schreef bigshadow het volgende:
Ja, best een grote hit geweest toen.
Wie zien we en waar (welk nummer) maakte hij deze verschijning?
[afbeelding]
Oh, dat is mij ontgaan, doe ik een andere. Het nummer is idd tribute van Tenacious D, nummer1 deze week in de fok trivia group (geweldig tbh)quote:Op woensdag 12 april 2006 00:02 schreef bukgeit het volgende:
Die is laatst ook gevraagd - Dave Grohl. Andere?
quote:Rapper en producer Proof van, de rapformatie van
, is dinsdag doodgeschoten in een nachtclub in Detroit. Dat is bevestigd door een woordvoerder van platenmaatschappij Interscope Records. De 30-jarige Proof was een goede vriend van
.
Scrutinizer +1quote:Op woensdag 12 april 2006 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
D12 en Eminem
Nopequote:
Je hoort mij niet klagenquote:Ik zie nu dat er een heel groot topic loopt over de bovenstaande rapper, misschien moet ik iets langer nadenken over een vraag![]()
Ja, want omdat ik - o toeval - dat topic van a tot z zat te lezen heb ik jouw vraag gemist...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:20 schreef bigshadow het volgende:
Tarkan
Ik zie nu dat er een heel groot topic loopt over de bovenstaande rapper, misschien moet ik iets langer nadenken over een vraag![]()
Weet je het nu?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, want omdat ik - o toeval - dat topic van a tot z zat te lezen heb ik jouw vraag gemist...![]()
![]()
Ik heb sowieso m'n dag niet geloof ik. Als ik weg ben komt de ene na de andere inkopper voorbij (vooral inkoppers die niemand zo gauw weet), maar zodra zit ik hier of het regent succesvolle onbekenden...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een Duitser, z'n echte naam is Mustafa Gündogdu en hij had een enorme hit in 1998.
quote:
Ik zal het je nog sterker vertellen: ik was Proofs cd 'Searching For Jerry Garcia' aan het draaien, toen ik in het MUZ-overzicht het topic over zijn dood zag staan...quote:
Jouw muziekleven hangt echt aan elkaar van toevallighedenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen: ik was Proofs cd 'Searching For Jerry Garcia' aan het draaien, toen ik in het MUZ-overzicht het topic over zijn dood zag staan...![]()
Voor mij ookquote:Op woensdag 12 april 2006 00:40 schreef bigshadow het volgende:
En deze vraag had ik niet geweten scrut, het was wel een verrassing
Ja, ook zoiets. Hoewel dat natuurlijk net iets minder toevallig was, maar toch...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:46 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Jouw muziekleven hangt echt aan elkaar van toevalligheden
Zeg! Ben ik net met het 666-crossword van TSE bezig...!quote:Is de duivel in je gevaren![]()
Ja, ook van moiquote:Truste bs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |