Hoeft niet perse. Een associatie die de 2e vraagsteller heeft, hoeft niet algemeen te zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Het probleem met vervolgvragen is soms (niet altijd, hangt er van af) dat de eerste vragensteller het antwoord op de vervolgvraag ook weet en je dus snel een 1-2 krijgt. Dat gaat nu niet op omdat je eerst een top 40 vraag en daarna een biografie vraag over dezelfde artiest krijgt, maar bij 2 biografie of discografie vragen over dezelfde band dus wel.
Schot in de roos...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:38 schreef pyl het volgende:
Q65?
quote:„Ik weet eigenlijk weinig van pop, maar ik denk dat die muziek nog in de primitieve fase zit. Zoals je in de biologie hoog ontwikkelde en minder ontwikkelde diersoorten hebt, zo is de klassieke muziek op een eindpunt gekomen, terwijl de popmuziek nog maar aan het begin zit. Wat nu gecomponeerd wordt door klassieke componisten is meestal niet om aan te horen, zo moeilijk en ontoegankelijk als het is. Bij popmuziek gaat het om eenvoudige liedjes, simpele harmonieën. Misschien kan het nog wat worden.“
In één keer goed! Je zult mij niet meer horen over die moderne jeugd!!quote:
Ja, alwéérquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:07 schreef pyl het volgende:
Toch niet wéér Charles Mingus hč?
Nee. Mevrouw bespeelde, net als Tina, wel een snaarinstrument. Ze werd vijf jaar eerder geboren ... en is nu alweer bijna twintig jaar geleden overleden ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:29 schreef MadMaster het volgende:
Tina Weymouth ?
Nee, niet Nico.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:39 schreef bukgeit het volgende:
Nico?
Een blaasinstrument, dacht ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:43 schreef bukgeit het volgende:
Nee, een toetsinstrument. Ik wist niets beters.
Zo'n RTL4 ware woensdagavondfilm?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Een blaasinstrument, dacht ik.
Nog maar een hintje: mevrouw overleed aan de gevolgen van multiple sclerose. Haar leven - en dat van haar zus - is verfilmd.
quote:
een paar ernstige ziektes, aan drugs verslaafde en vermiste dochters en je bent er.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:03 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Nee, nee een échte film. De actrice die mevrouw speelde werd dat jaar (1998) genomineerd voor een Oscar - net zoals de actrice die haar zus speelde, trouwens.
Maar mevrouws leven was tragisch, ja. Ze moest op de top van haar beroemdheid en kunnen stoppen met spelen ... Een leven geknipt voor een ware woensdagavondfilm, zou je haast zeggen.
Maak je geen zorgen. GLO, Scrutinizer, Z - en er zijn vast nog meer kandidaten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag me hardop af of iemand dit hier gaat raden...
Niet opgezocht maar ik denk dat dit voor mij ook zou gelden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:15 schreef Berkery het volgende:
Ik heb 't ook opgezocht en geloof ik wel eens van die naam gehoord. Maar had 'm nooit geraden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |