abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 2 mei 2006 @ 21:47:38 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37495958
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 21:44 schreef Frank-NL het volgende:
Vind het alleen jammer dat er nu al vaststaat dat de filmindustrie het zwaar heeft door downloaden *en* dat ze daardoor inkomsten mislopen.
Hoe bedoel je? NOVA heeft blijkbaar cijfers.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_37496054
Ja, gekregen van de industrie zelf zeker

Nee even de uitzending afwachten uiteraard, maar je wordt van alle kanten al doodgegooid met eenzijdige verhalen over downloaden en de gevolgen daarvan. Is heel makkelijk roepen, ben benieuwd welke andere oorzaken er nog meer aan bod komen.
pi_37497165
Pfff eenzijdig standaardverhaaltje over downloaden zonder feitenkennis. Erg jammer.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:30:34 #54
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37497221
vervelende corpsballen over coke
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_37497397
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 21:51 schreef Frank-NL het volgende:
Ja, gekregen van de industrie zelf zeker

Nee even de uitzending afwachten uiteraard, maar je wordt van alle kanten al doodgegooid met eenzijdige verhalen over downloaden en de gevolgen daarvan. Is heel makkelijk roepen, ben benieuwd welke andere oorzaken er nog meer aan bod komen.
Goh, ik wist niet dat mensen geld over hebben voor Nederlandse baggerproducties .
pi_37497447
Altijd die grote bedragen roepen zonder enige onderbouwing. Altijd alles afschuiven op downloaden maar nooit op home cinema / dvd, economie, prijzen etc. Walgelijk. Jammer dat ze niet even een ander verhaal laten horen.
pi_37497475
Gelukkig kan je wel blowen in de auto
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:50:32 #58
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37497821
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:38 schreef Frank-NL het volgende:
Gelukkig kan je wel blowen in de auto
Daar was ik eigenlijk ook wel blij mee
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:40:13 #59
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37527130
uitvaartfilmpjes, altijd een gezellig thema. Er valt weer eens geld te verdienen in de begrafenisbranche..
pi_37527221
Goh, als je het niet kan betalen ben je zeker een minderwaardig mens .
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:46:11 #61
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37527369
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:42 schreef pberends het volgende:
Goh, als je het niet kan betalen ben je zeker een minderwaardig mens .
Niks dan goed over de levenden
  Moderator donderdag 4 mei 2006 @ 09:15:47 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37535497
Leuke uitzending gisteren. Met name het item over de banlieus vond ik interessant. Goed dat dat probleem eens aangepakt wordt, op een positieve manier!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_37551527
Bos versus Witteman vanavond :
quote:
100 Jaar Duindigt

Het Haagse Duindigt toonde tijdens de Tweede Wereldoorlog verschillende gezichten. Zo bleef de renbaan tijdens de oorlog gewoon open en in vol bedrijf. Sterker nog: omdat de Duitsers een jarenlang gokverbod hadden opgeheven konden er enorme winsten worden gemaakt. Ook stonden er de op Londen gerichte V1 en V2 raketten opgesteld. Tegelijkertijd was Duindigt de plek waar de geallieerden voedselpakketten dropten. Het staat allemaal in een nieuw boek van Kees Kooman over 100 jaar Duindigt.

Marcel van Dam: Wouter Bos misleidt de kiezer
PvdA-leider Wouter Bos misleidt de kiezer en dat blijkt nog te werken ook. Dat schrijft oud-PvdA-minister Marcel van Dam vandaag in zijn column in de Volkskrant. Als reactie op de column zegt Tweede-Kamerlid Ferd Crone dat Van Dam "knoeit met cijfers" als hij beweert dat de PvdA met haar nieuwe AOW-plannen ouderen benadeelt. Van Dam legt het bij NOVA allemaal nog eens uit. In de studio reageert PvdA-fractieleider Wouter Bos.

Presentatie: Paul Witteman
pi_37589332
Die stadsnomade weer in NOVA :
quote:
De strijd van stadsnomade Abbie
Stadsnomade Abbie van der Louw voert al jaren een gevecht met de overheid. Hij weigert zijn leerplichtige kinderen naar school te sturen. Eind vorig jaar wordt er ingegrepen; zijn twee oudste kinderen worden uit huis geplaatst en voor een half jaar ondergebracht bij een Nederlands opvanggezin in Duitsland. Maar dan gaat het in april fout. De kinderen, die te horen hebben gekregen dat ze naar een ander gastgezin in Frankrijk moeten verhuizen, verdwijnen. Justitie onderzoekt of Abbie ze heeft ontvoerd. In NOVA het verhaal van een vader die voor z'n kinderen vecht én van een machtsstrijd tussen opvangouders en jeugdzorg.

Manipulaties in Parijs
Laster, leugens en manipulaties beheersen momenteel de Franse politiek. Basis van het gekrakeel, dat inmiddels bekend staat als de affaire-Clearstream, is een geheim onderzoek van de inlichtingendiensten naar zwart-geldrekeningen bij de Luxemburgse bank Clearstream. Uitgelekt is dat de naam van Nicolas Sarkozy, de minister van Binnenlandse Zaken, uit het onderzoek naar voren komt. Vragen zijn nu: zit premier Domique de Villepin achter de zaak én wat wist de president.

Presentatie: Jeroen Pauw
En hopelijk de politieke barometer weer.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:27:20 #65
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37589449
Mijn God, die Fransen zijn nog lager bezig dan ooit voor kon stellen (of eigenlijk stiekem toch wel).
pi_37589696
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:23 schreef pberends het volgende:
Die stadsnomade weer in NOVA :
[..]

En hopelijk de politieke barometer weer.
Zal ik de uitslag van de barometer alvast verklappen? De VVD wint ten koste van Wilders.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 23:02:09 #67
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37590514
pi_37609057
Halve uitzending NOVA over Fortuyn om 22.09, ned3:
quote:
Nederland vier jaar na Fortuyn
De moord op Pim Fortuyn, vier jaar geleden, is vandaag bescheiden herdacht. Maar zijn storm-achtige optreden in de Nederlandse politiek ligt iedereen nog vers in het geheugen. Sinds Fortuyns dood treedt een bonte stoet politici in zijn voet-sporen. Allemaal geven ze af op de Haagse kaas-stolp en de oude politiek en doen ze verwoede pogingen zich 'Pims Gedachtengoed' eigen te maken en electoraal te verzilveren. De laatste in de rij is VVD-minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk.

Oorlogsverleden van renbaan Duindigt
Verschillende gezichten toonde het Haagse Duindigt tijdens de Tweede Wereldoorlog. Zo bleef de ren-baan tijdens de oorlog gewoon open. Omdat de Duitsers een jarenlang gokverbod hadden opge-heven konden er enorme winsten worden ge-maakt. Op het volop gebruikte terrein van de ren-baan stonden intussen op Londen gerichte V1- en V2-raketten gereed. Later was het ook weer Duindigt waar de geallieerden voedselpakketten dropten. Het staat allemaal in een boek van Kees Kooman over 100 jaar Duindigt.

Presentatie: Jeroen Pauw
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:54:38 #69
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_41073178
vanavond voor de vijfde keer op rij joost karhof

oja, en de volgende onderwerpen
* De beuk erin: lelijkste plek van columnist Martin Bril
* De onzekere toekomst van de papieren krant
* Kruistocht van muzikant Michael Franti tegen George Bush
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:32:28 #70
2661 KWAKje
pi_41099779
vanavond voor de vijfde zesde keer op rij joost karhof

oja, en de volgende onderwerpen
* De beuk erin: de lelijkste plek van Wim T. Schippers
* Geen nieuwe UMTSmasten in Spijkenisse
* Oorzaak wiegendood in twijfel getrokken

[ Bericht 3% gewijzigd door KWAKje op 23-08-2006 17:34:51 (RRRRRrrrrrrr) ]
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 19:57:48 #71
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41104344
Haha, Joost fan? Hij doet het goed vind ik
pi_41341601
Twan Huys is er nu weer
pi_41341857
Geen Jeroen Pauw en Clairy is eigenlijk een verademing. Wat een vervelende chaggies bij elkaar zijn dat toch eigenlijk. Huys en Karhof zijn veel neutraler en plezieriger om aan te horen.
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:30:50 #74
2661 KWAKje
pi_41393556
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:57 schreef MaJo het volgende:
Haha, Joost fan? Hij doet het goed vind ik
valt het op?

ik heb gisteravond weer ouderwets genoten!
het duet van de heren bos en karhof, met het duale intermezzo mingelen en marijnissen. ik zat af en toe hardop te grijnzen naar mn tv.
en natuurlijk de spannende finale van "de beuk erin". man-o-man, wat een spanning. en wat een bruisende ontknoping.

ik vind wel dat er draaibare stoelen mogen staan als er meermaals geschakeld wordt. gisteravond leidde dat gezeul met die stoel maar af.

en omdat ik vandaag nog niet gepompomd heb: joost
pi_41395594
Viel mij ook op ja. Bos werd voor de verandering scherp ondervraagd.

Volgens de LR website:
1 september, is Marco Pastors te zien bij Nova op Nederland 3. Hij geeft een reactie op het verkiezingsprogramma van de VVD.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')