quote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zolang je maar foto's hebt van wie nog niet geweest isHet is immers FOT hier.
quote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zolang je maar foto's hebt van wie nog niet geweest isHet is immers FOT hier.
Laat eens horen!quote:Op maandag 10 april 2006 23:40 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb de hardcore lingo muziek gevondennu zit ik heel vrolijk te bouncen op m'n stoel hahaha.
Wat een k***e-smoes zeg...quote:Op maandag 10 april 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Laat eens horen!Maar geen linkjes plakken hier, ik voeg je wel even toe op MSN.
van wie niet geweest is kan ik ook geen foto hebben he mr geniusquote:Zolang je maar foto's hebt van wie nog niet geweest is Het is immers FOT hier.
Hoezo je hebt ze niet in de voorraadkamer opgesloten?quote:Op maandag 10 april 2006 23:42 schreef prupke het volgende:
[..]
van wie niet geweest is kan ik ook geen foto hebben he mr genius
Alweer mijn bier wat doe je?quote:
Op je MSN? Ik ben toch veuls te oud voor je!quote:
Je kan dan wel veuls oud zijn maar als je jezelf maar jong voeltquote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op je MSN? Ik ben toch veuls te oud voor je!
Wil je ook hyper worden van Lingo... die oudere mannen met die rare interpretaties ook altijdquote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op je MSN? Ik ben toch veuls te oud voor je!
Dan moet je je hand uit je broek halen...toch?quote:Op maandag 10 april 2006 23:47 schreef prupke het volgende:
[..]
Je kan dan wel veuls oud zijn maar als je jezelf maar voelt![]()
Nouja, toen Nance het nog deed...quote:Op maandag 10 april 2006 23:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je ook hyper worden van Lingo... die oudere mannen met die rare interpretaties ook altijd![]()
![]()
Voorbeeldfunctie!quote:Op maandag 10 april 2006 23:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dan moet je je hand uit je broek halen...toch?
Ohnee, dat was als je je klote voelde.Of in de vrouwelijke variant.
Met nance heeft mauro vroegah nog mee gevunst heb ik gehoordquote:Op maandag 10 april 2006 23:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Met Nance mag hij best het goede voorbeeld geven hoor
Ja maar, ik ben graag stout!quote:Op maandag 10 april 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Lieve kinders, jullie mogen niet met je hand in de broek hoor, want dat is stout!
Dat je je niet aan mijn goede voorbeeld houdt is niet mijn probleem, ik heb het goede voorbeeld in elk geval gegeven!quote:
ut zou pas heel stout zijn als ik met mijn hand in jouw broek zou zittenquote:Op maandag 10 april 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Lieve kinders, jullie mogen niet met je hand in de broek hoor, want dat is stout!
Weet ook niet of ik daar gauw toestemming voor zou geven aan jou!quote:Op maandag 10 april 2006 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
ut zou pas heel stout zijn als ik met mijn hand in jouw broek zou zitten![]()
Hoezo geven??quote:Op maandag 10 april 2006 23:57 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Weet ook niet of ik daar gauw toestemming voor zou geven aan jou!
Dat heet dan weer aanranden!quote:Op maandag 10 april 2006 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoezo geven??
Dat is dan gewoon "leiding" nemen![]()
+3 loodgieterquote:Op maandag 10 april 2006 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoezo geven??
zeg... mental image enzo...quote:Op maandag 10 april 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Sub, even de riem los. Pas op! Ik neem nu jouw leiding in mijn hand!quote:Op maandag 10 april 2006 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoezo geven??
We stuiteren overal langs met op de achtergrond Hardcore Lingoquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
--> SEX? --> KEL?
waar gaat deze SC heen?
Naar de 300 posts en dan gaat ie naar het grote fokarchiefquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
--> SEX? --> KEL?
waar gaat deze SC heen?
Eej....quote:Op maandag 10 april 2006 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Met nance heeft mauro vroegah nog mee gevunst heb ik gehoord![]()
Wat zijn jullie toch allemaal van plan met mijn leiding?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sub, even de riem los. Pas op! Ik neem nu jouw leiding in mijn hand!
Zoiets?
* Emme-r-tje las fok-kerkhof.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef prupke het volgende:
[..]
Naar de 300 posts en dan gaat ie naar het grote fokarchief
Ja, dat mag ook!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
* Emme-r-tje las fok-kerkhof.....![]()
gemiddeld 5 per dag.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch allemaal van plan met mijn leiding?Zo had ik hem nog nooit genoemd eigenlijk.
Trouwens, dit is mijn 5000e post!
heb je ff tijd op msn? ff klein vraagiequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Eej....
Dat heb ik in vertrouwen gezegd.![]()
mep maar hoor...misschien dat ik mijn duim dan niet meer zo goed voelquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Eej....
Dat heb ik in vertrouwen gezegd.![]()
En dat zelfs zonder Kleintje...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
--> SEX? --> KEL?
waar gaat deze SC heen?
Niet aan FOK! nee.......quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:05 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Betekent dat ik niet verslaafd ben!
* Emme-r-tje checkt zijn eigen post-aantal.... Hmm, heb nog wel ff te gaan...quote:
Dat doen we dan weer nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En dat zelfs zonder Kleintje...
Nu alleen nog stoute Debsterr die een foto van haar stout zijn post dan zijn we ook nog in Userfoto's Sexy en Gewaagd geweest.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:05 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Betekent dat ik niet verslaafd ben!
5000quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch allemaal van plan met mijn leiding?Zo had ik hem nog nooit genoemd eigenlijk.
Trouwens, dit is mijn 5000e post!
Studeren, werken, dingen organiseren, besturen, etc. etc. etc. Allemaal belangrijke dingen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:07 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
het betekend dat je er nooit bent dacht ik eerder.
![]()
maar wat doe je dan in alle tijd dat je niet hier zit?
foto's maken?
......drinken?
![]()
willen we dat wetenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Deze wil ik jullie even niet onthoudenmijn vriendin
hier zit een heel verhaal achter, al zou je het niet zeggen
Al Bundy drinkt geen theequote:
Doe je voorzichtig voor je vingers...?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:10 schreef Re het volgende:
[..]
jah hoor, breakfast wel he, uit het pannetje
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig voor je vingers...?
Haha, je schreef twee keer Re!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar niet begint over gedeelte van Re die te "heet" worden door voor Debsterr
vertel vertel vertel Bertquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar niet begint over gedeelte van Re die te "heet" worden door voor Debsterr
Ok ok ik geef toe.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, je schreef twee keer Re!![]()
en ja, ik quote te laat
Nee, wie welquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ok ok ik geef toe.
@Re: Jij mag daar helemaal niet om vragen jij mocht niet stout zijn van RonaldV
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ok ok ik geef toe.
@Re: Jij mag daar helemaal niet om vragen jij mocht niet stout zijn van RonaldV
Paar uurtjesquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:21 schreef Mauro het volgende:
Zo, weer een post van een gameverslaafde
Nog ff een paar uurtjes World of Warcraft doen
Wat denk je zelfquote:
uhmmmmmquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Re de oproep was niet aan jou om foto's te posten in S&G maar aan Debsterr
ja dooie mus enzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat denk je zelfalsof ik dat jullie ga vertellen
Ze heeft veel problemen maar dat zie je niet aan haarquote:
Ja, maar ja, als ik het niet doe... dan laat ik de eer aan Re overquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Re de oproep was niet aan jou om foto's te posten in S&G maar aan Debsterr
welke eer?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar ja, als ik het niet doe... dan laat ik de eer aan Re over![]()
neuh we don't want no dead squirrels :pquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:26 schreef CocaColaLight het volgende:
Kheb wel een dooie eekhoorn maar dat telt niet waarschijnlijk
* CocaColaLight is dan maar richting bed. Nog "even" Monday night poker kijken.quote:
Trusten!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
* CocaColaLight is dan maar richting bed. Nog "even" Monday night poker kijken.
Truste
ja mafze enzo, en poker-zequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
* CocaColaLight is dan maar richting bed. Nog "even" Monday night poker kijken.
Truste
neequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag ik van jou, de Re-onzin-post nummer 3?
kruipt in een hoekjequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:49 schreef Re het volgende:
[..]
nee
die heb ik niet, kaart pakken als straf![]()
pssst is nep boos hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
kruipt in een hoekje
Niet zo boos!!!
Ja, ik stop er hier mee.. kijken of ik nu eindelijk naar bed toe ga hahaquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:54 schreef Re het volgende:
kijken hoeveel er over blijft in de ochtend, Subje is toch begonnen he dus wie weet
vastquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik stop er hier mee.. kijken of ik nu eindelijk naar bed toe ga haha.
Dit is de slowchat lieverdquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:04 schreef Subhuman het volgende:
Voor zulke chatgesprekken heb je MSN, zonde om daar hele topics voor te vervuilen.
En ik ga slapen nu.
Jouw ava mag er trouwens ook wel wezen.quote:
Tijd voor een meet denk ikquote:
Jij was in de SC op zoek naar inhoudelijkheid?quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
zit ik een uur SC door te worstelen om alleen maar een hoop 19 letterige woorden en kwartetjes en dode eekhoorns tegen te komen
nouja,
goedemorgen![]()
Had je daar een uur voor nodig??quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
zit ik een uur SC door te worstelen om alleen maar een hoop 19 letterige woorden en kwartetjes en dode eekhoorns tegen te komen
nouja,
goedemorgen
Lekker Re![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij was in de SC op zoek naar inhoudelijkheid?
Nou ja goed
Ik zal de klanten vragen me niet voor 10 uur te bellenquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Had je daar een uur voor nodig??10 minuten hoogstens..
![]()
Goemogh Puckzzzie
dat nog niet eens 2 min, ff scannen, is onzin, doorgaanquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Had je daar een uur voor nodig??10 minuten hoogstens..
![]()
Goemogh Puckzzzie
Geld besparen is altijd goedquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:16 schreef Puckzzz het volgende:
we gaan dus maar even wat wijzigen en geld besparen
boete is iets van 3000 euro en die is al meeberekend, en dan nog gaan we er zo'n 200 / 250 op vooruit per maandquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geld besparen is altijd goedVergeet overigens ook niet de boeterente af te trekken dit jaar
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:29 schreef IJzercookie het volgende:
Ik kreeg vanochtend een telefoontje van mijn moeder, ik sta zomaar in eens in het AD! (welliswaar het lokale gedeelte)
[afbeelding]
ow... moet weer resizen
leg dat "af en toe" eens uit anders?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:29 schreef IJzercookie het volgende:
Ik kreeg vanochtend een telefoontje van mijn moeder, ik sta zomaar in eens in het AD! (welliswaar het lokale gedeelte)
[afbeelding]
ow... moet weer resizen
fris en fruitigquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:26 schreef Debsterr het volgende:
Ja goeiemorgenweer fris en fruitig wakker na een avond die helemaal nergens over ging
. Heeft er soms iemand thee klaar staan? Anders zet ik m zelf wel..
Wees nou maar blij dat je ze niet alle 8 hoeft te notulerenquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:32 schreef Re het volgende:
[..]
fris en fruitig![]()
ik heb koffie voor je
meeting 2 in ...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:32 schreef Re het volgende:
[..]
fris en fruitig![]()
ik heb koffie voor je
meeting 2 in ...
Stoer!quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:29 schreef IJzercookie het volgende:
[afbeelding]
ow... moet weer resizen
Marjo.. je signature is een beetje verouderdquote:
Lui dingquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:38 schreef IJzercookie het volgende:
@ Fles: af en toe, zo vaak poseer ik nu ook weer niet
Enneh.. dat ik twee keer bij Erwin Olaf ben geweest wil niet zeggen dat ik tot zijn intimi behoor
Maar mocht er een volgende keer zijn dan zal ik het vragen
Ik was luiquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Marjo.. je signature is een beetje verouderd.
Zoiets zoek ik ook...quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef Ynske het volgende:
Heeft iemand een doosje met geniale lulkracht voor in een sollbrief liggen?
mag ik dat even 'lenen' ?
Geen doosje, sorryquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:41 schreef Ynske het volgende:
Heeft iemand een doosje met geniale lulkracht voor in een sollbrief liggen?
mag ik dat even 'lenen' ?
hahaha dat zou hij best een coole email vinden volgens mijquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
"Yo Erwin gozert
Je kan aardige kiekjes schieten zag ik. Kom ook eens mee naar onze meet, daar kan je nog een hoop van ons leren! Tot dan!
Mazzel, Fles"
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
"Yo Erwin gozert
Je kan aardige kiekjes schieten zag ik. Kom ook eens mee naar onze meet, daar kan je nog een hoop van ons leren! Tot dan!
Mazzel, Fles"
hij werktquote:
je zou je de **** schrikken als ie ook nog op kwam dagen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
"Yo Erwin gozert
Mazzel, Fles"
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
je zou je de **** schrikken als ie ook nog op kwam dagen.![]()
Dr. Re says: "The Darkroom solves all your problemsquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:32 schreef Re het volgende:
lunch
en nee Ynske, bed in donkere kamer en slapen jij
of we komen je vastbindenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:18 schreef Vliegvrager het volgende:
en de volgende keer als het 'wel weer gaat' blijf jij nog minimaal twee dagen thuis
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dr. Re says: "The Darkroom solves all your problems"
LOLquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WOEIIIIquote:
eyquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
WOEIIII
@ V.V. ik voel die dingen....ik zie een grooooote roze wolk boven jullie
*rondkijkt*quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eyik zit best wel dicht bij jou nu trouwens, Brabo
*uit raam hangt
IN Den Boschquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*rondkijkt*
waar zit je dan? Ik zie je niet
Dat had mijn ma ook. Toen heb ik haar een andere monitor laten kopen, en zie, alle problemen verdwenen als sneeuw voor de zon.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:52 schreef Puckzzz het volgende:
Es een keer goed uitrusten en van een PC wegblijven lijkt me wel handig als je last hebt van migraine. Ik krijg zo al koppijn van een hele dag achter de PC.
ik heb een TFT van mijn baas staan, thuis heb ik er met mijn CRT minder last van.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat had mijn ma ook. Toen heb ik haar een andere monitor laten kopen, en zie, alle problemen verdwenen als sneeuw voor de zon.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
Owwwww
*even wat verder uit het raam gaat hangen*![]()
not just the dark room itselfquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is het misschien 1 van de volgende zaken:quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:57 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb een TFT van mijn baas staan, thuis heb ik er met mijn CRT minder last van.
Mond-op-mondbeademingetje m'vrouw?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is het misschien 1 van de volgende zaken:
Houding (stoel, bureau, ondersteuning armen etc.
Stand monitor
Achtergrond monitor (meer inspanning verrichten als jij je monitor met tegenlicht moet bekijken)
Slechte ventilatie: Als je niet volfoende zuurstof krijgt wil je hoofd nog wel eens protesteren met pijn.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mond-op-mondbeademingetje m'vrouw?![]()
* Dr_Flash is toch in de buurt
ja soms moet er gewerkt worden hequote:Op dinsdag 11 april 2006 17:41 schreef Esto het volgende:
Nu is het hier wéér stilhaha
Heb net lekker geshopt en foto's gemaakt in DordrechtZo maar even kijken of er wat toonbaars tussen zit!
pizzzzaaaaaaaquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:05 schreef Xilantof het volgende:
zow, ben ook weer thuis.
Eens zien hoe laat we eten
Ow lekkerrrrrrr!!quote:
capsicumquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:44 schreef CocaColaLight het volgende:
Als je het mij zou vragen zou ik zeggen dat is een logisch gevolg van het bakken. Dit verschijnsel is relatief simpel op te lossen door een periode te wachten
lekkerquote:
Goudvisquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:25 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz vliegt even snel door de SC....haaaaaai!!en doeeeeeiiiiiiiii!!!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:13 schreef CocaColaLight het volgende:
Je zou haast gaan denken dat iedereen druk is met foto's maken.
Jah lekker een ijsjequote:
Je krijgt spontaan zin in paardenvoer?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:41 schreef blackbully het volgende:
hey hey
krijg honger van dat gelul over paarden
nee in het vlees.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jah lekker een ijsje
[..]
Je krijgt spontaan zin in paardenvoer?
Even kijken in de agenda...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef Xilantof het volgende:
Sub wanneerben je nou in den haag?
Das de dag dat ik een tussenpeiling heb van mijn afstudeerprojectquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Even kijken in de agenda...
Op 26 april.
Nee joh, met mijn positief aura en vrolijke instelling ga ik juist de mening van je afstudeerbegeleiders positief beïnvloeden!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das de dag dat ik een tussenpeiling heb van mijn afstudeerproject
Dit is toch geen (slecht) voorteken hé?
je bedoelt dat je ze dronken voertquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee joh, met mijn positief aura en vrolijke instelling ga ik juist de mening van je afstudeerbegeleiders positief beīnvloeden!
Top!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:17 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee joh, met mijn positief aura en vrolijke instelling ga ik juist de mening van je afstudeerbegeleiders positief beīnvloeden!
als mijn begeleiders lusten wel een biertje jaquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]Sorry!
Even opnieuw.
Dat was best grappig, Re.
je zou toch vreemd staan te kijken dan hequote:Op woensdag 12 april 2006 00:23 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga kijken of mijn bed z'n plekje nog steeds niet beu is en niet heeft besloten ergens anders heen te lopen.
Trusten!
Ik hoop voor je dat het dan nog terug kunt vindenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:23 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga kijken of mijn bed z'n plekje nog steeds niet beu is en niet heeft besloten ergens anders heen te lopen.
Trusten!
HUHquote:
ooh?? idd er zitten flink aantal buien boven Nederland, vooral in Zuid Friesland kans op onweer en hagel! Voor de rest is het met 5.1 graden hier momenteel veel te koud, maar geef de moed niet op, de 20 graden zit er voor de volgende week of die week daarop wel inquote:Op woensdag 12 april 2006 07:25 schreef Puckzzz het volgende:
Nou zeer goede morgen wil ik niet zeggen hoor.... het is vies koud smerig weer en ik moet werken vandaag.....
neh, voor mij alleen even een: Mogguh!
Meen je dat?? krijgen we een lekker Paasweekendquote:Op woensdag 12 april 2006 07:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
ooh?? idd er zitten flink aantal buien boven Nederland, vooral in Zuid Friesland kans op onweer en hagel! Voor de rest is het met 5.1 graden hier momenteel veel te koud, maar geef de moed niet op, de 20 graden zit er voor de volgende week of die week daarop wel in
Vandaag heeft Xil het echt druk...quote:Op woensdag 12 april 2006 07:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HUH
meestal ben jij van de:
ik heb klote geslapen en voel me brak vandaag, maarja moet naar school enzo...
Zelfs boven de 20 als alles mee zitquote:Op woensdag 12 april 2006 07:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Meen je dat?? krijgen we een lekker Paasweekend
je maakt mijn dag weer een beetje goed
pardon?quote:Op woensdag 12 april 2006 07:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HUH
meestal ben jij van de:
ik heb klote geslapen en voel me brak vandaag, maarja moet naar school enzo...
Plaatje is te grootquote:Op woensdag 12 april 2006 08:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelfs boven de 20 als alles mee zit
Bij droog weer, mogelijk veel zon en weinig wind dan zou je echt al zonder trui naar buiten kunnen gaanvolgende week dus prima fotografie weer
[afbeelding]
quote:
Jeweeelllllllllll...je bent verleifd en druk aan de studie en het gaat goed enzoquote:Op woensdag 12 april 2006 08:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
pardon?
heb je echt de afgelopen weken niet op zitten letten ofzo?
Goedzo!quote:Op woensdag 12 april 2006 09:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jeweeelllllllllll...je bent verleifd en druk aan de studie en het gaat goed enzo![]()
lekker! Dankjequote:
heb nog wel een pakje achterham voor je.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
lekker! Dankje
toevallig iemand nog wat beleg voor mij?
* Puckzzz komt er net achter dat haar beleg op is, dat worden droge crakers vandaag
ik heb nog een onthoofde chocolade paashaas hier op mijn buro...quote:Op woensdag 12 april 2006 10:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
lekker! Dankje
toevallig iemand nog wat beleg voor mij?
* Puckzzz komt er net achter dat haar beleg op is, dat worden droge crakers vandaag
Chocolaaaaaquote:Op woensdag 12 april 2006 10:12 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb nog een onthoofde chocolade paashaas hier op mijn buro...
edit
kriebels wat een typ warboel
ff tempo opvoeren dan...?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
Dit geeft de term SLOW chat wel erg goed weer niet?
Iedereen druk enzo?
Ik heb ook knopjes hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
We zijn modloos dusseh...baggeren?
Werkenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:48 schreef Re het volgende:
nog leuke plannen met pasen een ieder?
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:15 schreef Ynske het volgende:
pasen... paaszondag voor janjoker lopen op de trein
en paasmaandag? kweet niet
dat kun je de 30e ook nog doenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]t is dat ik moet studeren als een malle
Anders was ik wel ff een rondje met je mee komen boemelen
Jij gaat dus zo rond lopen in de trein?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:15 schreef Ynske het volgende:
pasen... paaszondag voor janjoker lopen op de trein
en paasmaandag? kweet niet
nee zoquote:Op woensdag 12 april 2006 13:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jij gaat dus zo rond lopen in de trein?
[afbeelding]
nee op die stoomtreinquote:Op woensdag 12 april 2006 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:wel op een normale trein mag ik hopen?
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:29 schreef CocaColaLight het volgende:
Ah, jouw dienstregeling komt niet hier in de buurt
Sleutelen aan mijn afstudeeropdracht, lekker kokenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:48 schreef Re het volgende:
ik ook maar niet als janjokerquote:Op woensdag 12 april 2006 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja, maar daar ben ik de 6e ook al
Tweede paasdag boekenmarkt in de Grote Kerk in Alkmaar. Ga ik effe snuffelen...quote:Op woensdag 12 april 2006 12:48 schreef Re het volgende:
Hier ook het laatste... Al probeer ik af en toe wel wat te lezen en of te posten.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:49 schreef CocaColaLight het volgende:
Is iedereen bang dat ze een nieuw topic moeten openen omdat er in dit topic nog maar een paar posts gaan?
Of is men daadwerkellijk aan het werk?
hehe ik hou me idd weleens bewust in als ik zoiets zie aankomenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:49 schreef CocaColaLight het volgende:
Is iedereen bang dat ze een nieuw topic moeten openen omdat er in dit topic nog maar een paar posts gaan?
checkquote:Op woensdag 12 april 2006 14:51 schreef An24 het volgende:
euhhhhh, hierzo.......ut laatste....daarom hou ik de slowchat zo slecht bij.....kan je kilometers terug lezen omdat je 40 uur aan de bak bent!
laat ik nu altijd om 8 uur present moeten zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 14:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Kijk dat is het verschil ik heb maar 36 uur per week officieel.
Enige probleem vandaag is dat ik mijn zin vergeten ben vanmorgen. Moeten ze me maar niet midden in de nacht laten opstaan.... Om 8 uur aanwezig zijn is echt niet goed voor een mens. En dan kijkt mijn sjef me nog vreemd aan ook als ik om de ploegentoeslag vraag.
Ja kijk, daar zeg je wel wat bij natuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 14:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Kijk dat is het verschil ik heb maar 36 uur per week officieel.
Het is me al een paar keer gelukt dit jaar om er niet overheen te komenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kijk, daar zeg je wel wat bij natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |