quote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zolang je maar foto's hebt van wie nog niet geweest isHet is immers FOT hier.
quote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zolang je maar foto's hebt van wie nog niet geweest isHet is immers FOT hier.
Laat eens horen!quote:Op maandag 10 april 2006 23:40 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb de hardcore lingo muziek gevondennu zit ik heel vrolijk te bouncen op m'n stoel hahaha.
Wat een k***e-smoes zeg...quote:Op maandag 10 april 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Laat eens horen!Maar geen linkjes plakken hier, ik voeg je wel even toe op MSN.
van wie niet geweest is kan ik ook geen foto hebben he mr geniusquote:Zolang je maar foto's hebt van wie nog niet geweest is Het is immers FOT hier.
Hoezo je hebt ze niet in de voorraadkamer opgesloten?quote:Op maandag 10 april 2006 23:42 schreef prupke het volgende:
[..]
van wie niet geweest is kan ik ook geen foto hebben he mr genius
Alweer mijn bier wat doe je?quote:
Op je MSN? Ik ben toch veuls te oud voor je!quote:
Je kan dan wel veuls oud zijn maar als je jezelf maar jong voeltquote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op je MSN? Ik ben toch veuls te oud voor je!
Wil je ook hyper worden van Lingo... die oudere mannen met die rare interpretaties ook altijdquote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op je MSN? Ik ben toch veuls te oud voor je!
Dan moet je je hand uit je broek halen...toch?quote:Op maandag 10 april 2006 23:47 schreef prupke het volgende:
[..]
Je kan dan wel veuls oud zijn maar als je jezelf maar voelt![]()
Nouja, toen Nance het nog deed...quote:Op maandag 10 april 2006 23:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je ook hyper worden van Lingo... die oudere mannen met die rare interpretaties ook altijd![]()
![]()
Voorbeeldfunctie!quote:Op maandag 10 april 2006 23:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dan moet je je hand uit je broek halen...toch?
Ohnee, dat was als je je klote voelde.Of in de vrouwelijke variant.
Met nance heeft mauro vroegah nog mee gevunst heb ik gehoordquote:Op maandag 10 april 2006 23:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Met Nance mag hij best het goede voorbeeld geven hoor
Ja maar, ik ben graag stout!quote:Op maandag 10 april 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Lieve kinders, jullie mogen niet met je hand in de broek hoor, want dat is stout!
Dat je je niet aan mijn goede voorbeeld houdt is niet mijn probleem, ik heb het goede voorbeeld in elk geval gegeven!quote:
ut zou pas heel stout zijn als ik met mijn hand in jouw broek zou zittenquote:Op maandag 10 april 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Lieve kinders, jullie mogen niet met je hand in de broek hoor, want dat is stout!
Weet ook niet of ik daar gauw toestemming voor zou geven aan jou!quote:Op maandag 10 april 2006 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
ut zou pas heel stout zijn als ik met mijn hand in jouw broek zou zitten![]()
Hoezo geven??quote:Op maandag 10 april 2006 23:57 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Weet ook niet of ik daar gauw toestemming voor zou geven aan jou!
Dat heet dan weer aanranden!quote:Op maandag 10 april 2006 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoezo geven??
Dat is dan gewoon "leiding" nemen![]()
+3 loodgieterquote:Op maandag 10 april 2006 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoezo geven??
Dat is dan gewoon "leiding" nemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |