quote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zolang je maar foto's hebt van wie nog niet geweest isHet is immers FOT hier.
quote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zolang je maar foto's hebt van wie nog niet geweest isHet is immers FOT hier.
Laat eens horen!quote:Op maandag 10 april 2006 23:40 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb de hardcore lingo muziek gevondennu zit ik heel vrolijk te bouncen op m'n stoel hahaha.
Wat een k***e-smoes zeg...quote:Op maandag 10 april 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Laat eens horen!Maar geen linkjes plakken hier, ik voeg je wel even toe op MSN.
van wie niet geweest is kan ik ook geen foto hebben he mr geniusquote:Zolang je maar foto's hebt van wie nog niet geweest is Het is immers FOT hier.
Hoezo je hebt ze niet in de voorraadkamer opgesloten?quote:Op maandag 10 april 2006 23:42 schreef prupke het volgende:
[..]
van wie niet geweest is kan ik ook geen foto hebben he mr genius
Alweer mijn bier wat doe je?quote:
Op je MSN? Ik ben toch veuls te oud voor je!quote:
Je kan dan wel veuls oud zijn maar als je jezelf maar jong voeltquote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op je MSN? Ik ben toch veuls te oud voor je!
Wil je ook hyper worden van Lingo... die oudere mannen met die rare interpretaties ook altijdquote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op je MSN? Ik ben toch veuls te oud voor je!
Dan moet je je hand uit je broek halen...toch?quote:Op maandag 10 april 2006 23:47 schreef prupke het volgende:
[..]
Je kan dan wel veuls oud zijn maar als je jezelf maar voelt![]()
Nouja, toen Nance het nog deed...quote:Op maandag 10 april 2006 23:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je ook hyper worden van Lingo... die oudere mannen met die rare interpretaties ook altijd![]()
![]()
Voorbeeldfunctie!quote:Op maandag 10 april 2006 23:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dan moet je je hand uit je broek halen...toch?
Ohnee, dat was als je je klote voelde.Of in de vrouwelijke variant.
Met nance heeft mauro vroegah nog mee gevunst heb ik gehoordquote:Op maandag 10 april 2006 23:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Met Nance mag hij best het goede voorbeeld geven hoor
Ja maar, ik ben graag stout!quote:Op maandag 10 april 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Lieve kinders, jullie mogen niet met je hand in de broek hoor, want dat is stout!
Dat je je niet aan mijn goede voorbeeld houdt is niet mijn probleem, ik heb het goede voorbeeld in elk geval gegeven!quote:
ut zou pas heel stout zijn als ik met mijn hand in jouw broek zou zittenquote:Op maandag 10 april 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Lieve kinders, jullie mogen niet met je hand in de broek hoor, want dat is stout!
Weet ook niet of ik daar gauw toestemming voor zou geven aan jou!quote:Op maandag 10 april 2006 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
ut zou pas heel stout zijn als ik met mijn hand in jouw broek zou zitten![]()
Hoezo geven??quote:Op maandag 10 april 2006 23:57 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Weet ook niet of ik daar gauw toestemming voor zou geven aan jou!
Dat heet dan weer aanranden!quote:Op maandag 10 april 2006 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoezo geven??
Dat is dan gewoon "leiding" nemen![]()
+3 loodgieterquote:Op maandag 10 april 2006 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoezo geven??
zeg... mental image enzo...quote:Op maandag 10 april 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Sub, even de riem los. Pas op! Ik neem nu jouw leiding in mijn hand!quote:Op maandag 10 april 2006 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoezo geven??
We stuiteren overal langs met op de achtergrond Hardcore Lingoquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
--> SEX? --> KEL?
waar gaat deze SC heen?
Naar de 300 posts en dan gaat ie naar het grote fokarchiefquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
--> SEX? --> KEL?
waar gaat deze SC heen?
Eej....quote:Op maandag 10 april 2006 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Met nance heeft mauro vroegah nog mee gevunst heb ik gehoord![]()
Wat zijn jullie toch allemaal van plan met mijn leiding?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sub, even de riem los. Pas op! Ik neem nu jouw leiding in mijn hand!
Zoiets?
* Emme-r-tje las fok-kerkhof.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef prupke het volgende:
[..]
Naar de 300 posts en dan gaat ie naar het grote fokarchief
Ja, dat mag ook!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
* Emme-r-tje las fok-kerkhof.....![]()
gemiddeld 5 per dag.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch allemaal van plan met mijn leiding?Zo had ik hem nog nooit genoemd eigenlijk.
Trouwens, dit is mijn 5000e post!
heb je ff tijd op msn? ff klein vraagiequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Eej....
Dat heb ik in vertrouwen gezegd.![]()
mep maar hoor...misschien dat ik mijn duim dan niet meer zo goed voelquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Eej....
Dat heb ik in vertrouwen gezegd.![]()
En dat zelfs zonder Kleintje...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
--> SEX? --> KEL?
waar gaat deze SC heen?
Niet aan FOK! nee.......quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:05 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Betekent dat ik niet verslaafd ben!
* Emme-r-tje checkt zijn eigen post-aantal.... Hmm, heb nog wel ff te gaan...quote:
Dat doen we dan weer nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:05 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En dat zelfs zonder Kleintje...
Nu alleen nog stoute Debsterr die een foto van haar stout zijn post dan zijn we ook nog in Userfoto's Sexy en Gewaagd geweest.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:05 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Betekent dat ik niet verslaafd ben!
5000quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch allemaal van plan met mijn leiding?Zo had ik hem nog nooit genoemd eigenlijk.
Trouwens, dit is mijn 5000e post!
Studeren, werken, dingen organiseren, besturen, etc. etc. etc. Allemaal belangrijke dingen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:07 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
het betekend dat je er nooit bent dacht ik eerder.
![]()
maar wat doe je dan in alle tijd dat je niet hier zit?
foto's maken?
......drinken?
![]()
willen we dat wetenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Deze wil ik jullie even niet onthoudenmijn vriendin
hier zit een heel verhaal achter, al zou je het niet zeggen
Al Bundy drinkt geen theequote:
Doe je voorzichtig voor je vingers...?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:10 schreef Re het volgende:
[..]
jah hoor, breakfast wel he, uit het pannetje
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig voor je vingers...?
Haha, je schreef twee keer Re!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar niet begint over gedeelte van Re die te "heet" worden door voor Debsterr
vertel vertel vertel Bertquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar niet begint over gedeelte van Re die te "heet" worden door voor Debsterr
Ok ok ik geef toe.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, je schreef twee keer Re!![]()
en ja, ik quote te laat
Nee, wie welquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ok ok ik geef toe.
@Re: Jij mag daar helemaal niet om vragen jij mocht niet stout zijn van RonaldV
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ok ok ik geef toe.
@Re: Jij mag daar helemaal niet om vragen jij mocht niet stout zijn van RonaldV
Paar uurtjesquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:21 schreef Mauro het volgende:
Zo, weer een post van een gameverslaafde
Nog ff een paar uurtjes World of Warcraft doen
Wat denk je zelfquote:
uhmmmmmquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Re de oproep was niet aan jou om foto's te posten in S&G maar aan Debsterr
ja dooie mus enzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat denk je zelfalsof ik dat jullie ga vertellen
Ze heeft veel problemen maar dat zie je niet aan haarquote:
Ja, maar ja, als ik het niet doe... dan laat ik de eer aan Re overquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Re de oproep was niet aan jou om foto's te posten in S&G maar aan Debsterr
welke eer?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar ja, als ik het niet doe... dan laat ik de eer aan Re over![]()
neuh we don't want no dead squirrels :pquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:26 schreef CocaColaLight het volgende:
Kheb wel een dooie eekhoorn maar dat telt niet waarschijnlijk
* CocaColaLight is dan maar richting bed. Nog "even" Monday night poker kijken.quote:
Trusten!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
* CocaColaLight is dan maar richting bed. Nog "even" Monday night poker kijken.
Truste
ja mafze enzo, en poker-zequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
* CocaColaLight is dan maar richting bed. Nog "even" Monday night poker kijken.
Truste
neequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag ik van jou, de Re-onzin-post nummer 3?
kruipt in een hoekjequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:49 schreef Re het volgende:
[..]
nee
die heb ik niet, kaart pakken als straf![]()
pssst is nep boos hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
kruipt in een hoekje
Niet zo boos!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |