Ze moet natuurlijk nog aansterken voor de zware nacht.quote:Op maandag 10 april 2006 23:29 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hebben allemaal de groeten, maar eerst gaat ze eten
Zal ik je wakker bellen als het eerste Pluimje geworpen isquote:Op maandag 10 april 2006 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ja jemig... ik speciaal de wekker zetten om nog even te komen checken hier... nog niks...
Anatomisch ben ik zeer goed onderlegd, en ja, ik weet het zekerquote:Op maandag 10 april 2006 23:31 schreef zhe-devilll het volgende:
Spannend, normaal eten ze juist minder voor een bevalling begint
weet je zeker dat er een vliesje uit poes haar poes kwam?![]()
SMS <PLUIM AAN> naar...quote:Op maandag 10 april 2006 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik je wakker bellen als het eerste Pluimje geworpen is
Ga rustig slapen; als Pluim het bevallen net zo snel doet als het zwangeren, ben je ruim op tijd als je donderdag de wekker vroeg zet
Ohquote:Op maandag 10 april 2006 23:29 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hebben allemaal de groeten, maar eerst gaat ze eten
Psiesquote:Op maandag 10 april 2006 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
SMS <PLUIM AAN> naar...
Het flupje wordt groter. Maar verder nog nixquote:Op maandag 10 april 2006 23:36 schreef Vava het volgende:
Nog geen vorderingen?
Ik vind van wel...quote:Op maandag 10 april 2006 23:39 schreef Nilasha het volgende:
En ze is ook nog actief?
het zou heel typisch zijnquote:Op maandag 10 april 2006 23:45 schreef Vava het volgende:
Straks komen die poesjes pas over 5 dagen ofzozitten wij hier nu met z'n allen
quote:Op maandag 10 april 2006 22:56 schreef Miss_B het volgende:
Grrr..... Stomme Casema... Net op het spannendste moment kapt me internet ermee. En komt met vlagen terug!
Pluimm.... schiet ff op
enne buuf gezellig he zo elkaar op de hoogte houden ook met internet verbinding enzo hihi
Ik ookquote:Op maandag 10 april 2006 23:55 schreef sleepflower het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, ben benieuwd of ze er morgen al zijn.
Ow, da's liev van Bloezzzquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:15 schreef Xenaatje het volgende:
Ik mag ook wat langer opblijven van bluezz
[afbeelding]
Yeps, kan je op wachtenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil naar bed
Maar ik wil niet alle spanning en sensatie missen en de wet van Murphy zegt natuurlijk dat die ogenblikkelijk begint zodra je de pc afsluit![]()
Ja er hangt iets roze uit haar bips.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
zijn er al weetjes?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja er hangt iets roze uit haar bips.
Weetje van de dag.
Doe eens zeggen tegen Pluimpoes dat het nu leuk is geweest en ze moet gaan werpenquote:
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:29 schreef PrintScreen het volgende:
Doe eens zeggen tegen Pluimpoes dat het nu leuk is geweest en ze moet gaan werpen
Ik wacht namelijk
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ojee, is het zo ver?
O god! Elisa! Je weet toch wel hoe het moet? Met gekookt water en handdoeken en dan moet je daar iets mee doen geen idee wat, en puffen en dan moet je de navelstreng afbinden! Elisa? dat weet je toch wel?? Je moet er steriel water overheen gooien en dan deppen met die handdoek denk ikMaar wanneer weet ik niet? O jee, als dit maar goed gaat... Je moet wél de weeën timen hè??? Doe je dat wel? Ik heb geen idee, maar als de tussentijd korter wordt dan eh... ja dan moet je inknippen geloof ik? Ik weet niet wat, ik gok de navelstreng. Dus bij snelle weeën: DE NAVELSTRENG INKNIPPEN!!! En dan gaat ze persen. Of is het een Europese korthaar? Dan gaat ze europesekortharen. Maar niet te snel en je moet wel haar hoofd deppen... Of kwam hier nou die navelstreng aan de orde? Nee dit was de hielprik! De hielprik! Elisa vergeet de hielprik niet!!!! ojee, o god...
Ik zou sterven van de zenuwen![]()
ben je expres de rugprik vergeten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ojee, is het zo ver?
O god! Elisa! Je weet toch wel hoe het moet? Met gekookt water en handdoeken en dan moet je daar iets mee doen geen idee wat, en puffen en dan moet je de navelstreng afbinden! Elisa? dat weet je toch wel?? Je moet er steriel water overheen gooien en dan deppen met die handdoek denk ikMaar wanneer weet ik niet? O jee, als dit maar goed gaat... Je moet wél de weeën timen hè??? Doe je dat wel? Ik heb geen idee, maar als de tussentijd korter wordt dan eh... ja dan moet je inknippen geloof ik? Ik weet niet wat, ik gok de navelstreng. Dus bij snelle weeën: DE NAVELSTRENG INKNIPPEN!!! En dan gaat ze persen. Of is het een Europese korthaar? Dan gaat ze europesekortharen. Maar niet te snel en je moet wel haar hoofd deppen... Of kwam hier nou die navelstreng aan de orde? Nee dit was de hielprik! De hielprik! Elisa vergeet de hielprik niet!!!! ojee, o god...
Sterven, dát was ik vergetenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ojee, is het zo ver?
Och jezus, o jee, als het nou maar niet te laat is... de rugprik. Elisa! DE RUGPRIK!!! zoalshetis zegt dat je een rugprik moet hebben! O echt weer wat voor mij dat ik daar niet op komquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben je expres de rugprik vergeten?
quote:
Alle gekheid op een eierstokje (whehehe): succes joh! Ik hoop dat er morgen mooie Pluimpjes zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:51 schreef ElisaB het volgende:
Maar als ik alleen was, dan zou ik ook een beetje over de zeik gaan denk ik
Maar gelukkig heb ik Pokkehontas nog (en die ligt te slapen als een roos)
Thnx dear; ik hoop het ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Alle gekheid op een eierstokje (whehehe): succes joh! Ik hoop dat er morgen mooie Pluimpjes zijn![]()
Helpt het al?quote:
Dank je wel en slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:56 schreef frontignan het volgende:
nou elisa ik ga ok naar mn bed mn wekker gaat om zes uur dus...
veel succses en als ik om 4 uur thuis kom van mn werk kijk ik hier gelijk![]()
een knuffel aan pluim en succes met meepuffen![]()
groetjes carla
quote:
Ja iets met kratten onder het bed heb ik wel eens gehoord.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]!
Ontsluitertijd; check
Ben wel vergeten kraammatrasjes te kopen... Heb je daar nog een alternatief voor?
Dat heb je verkeerd begrepen, dat waren sigaren. Voor na de bevallingquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja iets met kratten onder het bed heb ik wel eens gehoord.
Maar dat kan net zo goed heel wat anders zijn![]()
Ik bedoel: bier drinken tijdens het bevallen. Daar moet je alleen maar steeds van plassen me dunkt.
quote:Op maandag 10 april 2006 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het flupje wordt groter. Maar verder nog nix
Ik weet niet of je je nou zorgen moet maken maar de DA er ff over bellen als er verder niks gebeurt, lijkt mij een heel goed idee.quote:... er hangt iets uit
Het is roze, ongeveer een halve centimeter groot. Zou het de slijmprop zijn, of moeten we ons zorgen maken
quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:32 schreef Klonk het volgende:
en dan kom je thuis, 400 kittens in je woonkamer en pluim uitermate tevreden kijkend
Hoop dat dat goedkomt, weet niet of keizersnee bij katten altijd succesvol is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:47 schreef ElisaB het volgende:
Guess what...
.... Pluimpje is onder het mes while we speak. Mijn beeb is zojuist met haar heen gegaan. Alles is goed, maar het leek de DA beter haar nu toch maar van de kleintjes te verlossen.
En ik... had het even gemist, maar ik ga er nú heen![]()
Ik heb ook geen idee, maar ik hoop er maar op dat het voor Pluim succesvoller is dan een gewone bevallingquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:50 schreef Kaap het volgende:
Hoop dat dat goedkomt, weet niet of keizersnee bij katten altijd succesvol is.
Meestal gaat dat prima hoor, maar het zogen is niet altijd een succes daarnaquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:50 schreef Kaap het volgende:
[..]
Hoop dat dat goedkomt, weet niet of keizersnee bij katten altijd succesvol is.
Waren ze hier niet zo weg van...quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:13 schreef zoalshetis het volgende:
beschuit met echte gestampte muisjes?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waren ze hier niet zo weg van...![]()
Oftewel, is al gepost...![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:13 schreef zoalshetis het volgende:
beschuit met echte gestampte muisjes?
ow ja, dan kan die mooi op zondag avond 6 kleintjes krijgenquote:
en die van zhe-devill, hoe die ook mag hetenquote:
Ik zal wel ff door de muur gillen... Bella nu mag jij!!quote:
Klundertquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:05 schreef zoeperzazke het volgende:
GEFELICITEERD!!!!! Waar woon je eik als Zevenbergen dichtbij is?
Ooooooooooooo ik zit dit weekend om de hoek!!!quote:
Die heet Tara!quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en die van zhe-devill, hoe die ook mag heten
Pluim kan van alles, maar is het voorlopig niet van plan. Ze is bloody pissed! Op aanraden van de dierenarts gaan we de komende uren om de zoveel tijd kijken of ze ze al liev vindt. En zo niet, dan gaan we in ploegendienst met de hand voerenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Moet Pluim trouwens nog erg herstellen of kan ze de ukkies wel gewoon voeden enzo?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:32 schreef ElisaB het volgende:
Kleuren... Hmmm... twee panters en een koe
Twee bruin / zwarte cypertjes (maar dan meer met stippen dan met strepen) en een witte met hier en daar een vlekje. Ik laat het wetenschappelijk omschrijven van deze fenotypen graag over aan de deskunidge die zelf voorspelde dat dit het ongeveer moest worden (denk ik).
Ow, heb ik al gezegd dat Pluim zo'n stoere lieve meid is en dat haar kindjes zo mooi zijn en zo hard piepen
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:33 schreef zhe-devilll het volgende:
ik denk niet dat ze nog een keer jongen mag of wel?
Gegarandeerd is een familie katten in 1 huis heel erg leuk. Als ik jou was zou ik ze gewoon alle 3 houden, dan kunnen ze samen met moeders opgroeien.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]Ze is vanmorgen direct gesteriliseerd, dus dat wordt 'm niet meer...
Sowieso was geen of één nestje genoeg hoor. En het is mooi zo!
Ik heb geen idee waar ze uiteindelijk groot zullen worden. Beeb en ik hebben bedacht dat we ze gerust willen weggeven (alleen als we er een erg goed gevoel bij hebben; geen zorgen), en als dat op een of andere manier niet kan (of wil, of lukt, weet je veel), dan blijven ze lekker bij ons wonen.
We moeten maar even zien
Aaaaawwwwww die snoetjes!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Daar zijn ze dan
[afbeelding]
Van links naar rechts (de werktitel): Pjèr, Herman en Dirkje
Aaahw!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Daar zijn ze dan
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Daar zijn ze dan
[afbeelding]
Het was waarschijnlijk toch niet die rode kater !quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef ElisaB het volgende:
Pluim is echt nog een beetje sneu. Ze hobbelt wat rond en ziet er absoluut uit alsof ze het leven niet leuk vindt. Ik hoop dat het snel bijtrekt
[afbeelding]
Durf eens te zeggen dat ze niet kjoet zijn
[afbeelding]
En dan nog twee ruggetjes:
[afbeelding]
Kijk, een echt voetballertje
[afbeelding]
Aaaaaaaahquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Daar zijn ze dan
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Daar zijn ze dan
[afbeelding]
Gefeliciteerd met het grut ! Mijn gok van drie was nog goed uitgepakt. Is Dirkje nu een meisje of niet ? Als het een zij is zonder ook maar 1 rood vlekje (ik weet niet hoe goed je dat kunt zien bij zulke kleintjes) dan is "Beertje" niet de papa. Ze hebben inderdaad een hoop haar, zouden ze extra "af" zijn omdat ze zo lang in de buik van Pluim hebben gezeten ? Papa was in ieder geval een tabby, aan herman te zien waarschijnlijk ook met wit. Allemaal blacktabby met wit zo te zien. (en als er een dame met een rood vlekje bij zit 1 torbie met wit)quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Daar zijn ze dan
[afbeelding]
Ooooooow wat een prachtige schatjes... *slik*quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Daar zijn ze dan
[afbeelding]
De moeder van onze Flynn ging hen pas na een paar dagen verzorgen, en toen kwam ook haar melk onverwachts nog op gang. Gelukkig waren die kittens in de tussentijd verzorgd door een andere zogende poes.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:16 schreef CartWOman het volgende:
Ik las vanmorgen via Google een verhaal van een keizersnede waarna de moederpoes pas na 7 uren bij de kittens ging liggen, dus houd hoop!
Dat is zo'n zak met water van de DA (even in de magnetron en je hebt heerlijk warme kruikjes). De kraamdoos staat op de convectorput, dus een luxe uitvoering (met vloerverwarming).quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:16 schreef CartWOman het volgende:
Heb je opvulplastic op ze liggen, voor de warmte? Slim.![]()
Tis dus een poesje ?quote:
Ik geloof dat we vergeten zijn het te vragen vanmorgen. Maar zeker weten doe ik het niet; ik was er namelijk niet bij. Ben alleen even naar daar gereden om ze te gaan halen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Tis dus een poesje ?Ik vind dat Pluim ze maar gewoon moet gaan voeren, anders lijkt me dat ook maar pijnlijk worden met die melk al in haar borst enzo. Ik hoor wel eens dat men de kittens insmeert met iets lekkers, dan vindt de moeder ze vaak ineens veel liever en krijgt ze ook makkelijker door hoe ze hen moet ontlasten enzo.
edit: ik dacht nog; wat makkelijk dat je dan toch bij de DA was, want die heeft vast de geslachten al verteld.
Mooie gewichtenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:34 schreef ElisaB het volgende:
Pjèr: 110 gram
Dirkje: 96 gram
Herman: 106 gram
Wow!quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geloof dat we vergeten zijn het te vragen vanmorgen. Maar zeker weten doe ik het niet; ik was er namelijk niet bij. Ben alleen even naar daar gereden om ze te gaan halen.
Ik ga even wegen
Pjèr: 110 gram
Dirkje: 96 gram
Herman: 106 gram
Wij kwasi houden van voetbal. En mn beeb is fan van Dirk Kuyt, omdat ie van die leuke Groningse Hollandse bloemkool-oren heeft (ik dacht tenminste dat het daarom was). En we vinden Pierre van Hooijdonk leuk, omdat ie zo'n geinig gebit heeft. En omdat een van onze miniatuurtjes hem eens Pie-re noemde (dus niet Pjèr, maar uitgesproken zo je het schrijft). En eigenlijk vanaf dat duidelijk was dat Pluim weer redelijk gezond was, zeiden we tegen haar: "Toe, ga eens naar buiten om Pjèr en Dirkjes te maken." En Herman kwam vanmorgen op. Beeb zei: "Die ander lijkt wel een beetje op een koe.... alleen dan anders; Herman dus."quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:57 schreef Nilasha het volgende:
Pjer.. zucht..
Hoe kom je aan de namen Elisa? Speciale reden?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:07 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Ik ben verliefd!
stinkie vraagt wanneer we er eentje kunnen komen halen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
. En eigenlijk vanaf dat duidelijk was dat Pluim weer redelijk gezond was, zeiden we tegen haar: "Toe, ga eens naar buiten om Pjèr en Dirkjes te maken."
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik hoor wel eens dat men de kittens insmeert met iets lekkers, dan vindt de moeder ze vaak ineens veel liever en krijgt ze ook makkelijker door hoe ze hen moet ontlasten enzo.
40 gram ??? En je schrijft ook nog dat het een kaal kittentje was, dat klinkt echt als een prematuurtje, wat mooi dat dat goed afgelopen is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:06 schreef ennuik het volgende:
[..]
Wow!Onze Oja was met 4 dagen pas 40 gr... Deze poesjes zien er zoveel mooier uit!
Deze poes heeft een historie, vandaar de hysterie zhiquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:10 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben zo geneigd om in de auto te springen en ff te kijken of er bij het asiel wat kittens zijn die geknuffeld willen worden.
Pluim ligt nu lekker op bed een beetje bij te komen. Ze raakt helemaal overstuur als we haar de kleintjes laten zien, en de kleintjes slapen nu. We hebben net besloten het maar even zo te laten. Het moet op een of andere manier, maar Pluim zo van streek in deze toestand, kan ook de bedoeling niet zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:14 schreef Nilasha het volgende:
Hoe gaat het nu met Plumeau? Zoekt ze al wat toenadering bij d'r kitjes?
Pluim moet eerst weer tot rust komen en zich weer wat beter voelen. Zo'n operatie en de narcose dat is niet niks. Je doet er heel verstandig aan om haar nu niet lastig te vallen met wat ze nog niet aan kan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pluim ligt nu lekker op bed een beetje bij te komen. Ze raakt helemaal overstuur als we haar de kleintjes laten zien, en de kleintjes slapen nu. We hebben net besloten het maar even zo te laten. Het moet op een of andere manier, maar Pluim zo van streek in deze toestand, kan ook de bedoeling niet zijn.
De DA heeft vást een goed idee
owwww die vlekjes op het koppiequote:Op dinsdag 11 april 2006 15:28 schreef ElisaB het volgende:
Herman zou ook nog van een panda kunnen zijn
[afbeelding]
als ie plotseling een ongezonde hang naar bamboe krijgt zou ik me zorgen gaan makenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:28 schreef ElisaB het volgende:
[afbeelding]
Ja, was een rare zwangerschap (moeder had een soort keelontsteking, kittens hadden bijna met keizersnee moeten komen) en de 5 poesjes waren veuls te klein! Vier van de vijf hebben het ook niet gehaald, alleen Oja was een vechter. Misschien dat ze daarom zo bitchy is?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:20 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
40 gram ??? En je schrijft ook nog dat het een kaal kittentje was, dat klinkt echt als een prematuurtje, wat mooi dat dat goed afgelopen is.
Ik als Feijenoordsupporter ben er trots op dat je 2 kittens vernoemt naar rotterdamse heldenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij kwasi houden van voetbal. En mn beeb is fan van Dirk Kuyt, omdat ie van die leuke Groningse bloemkool-oren heeft (ik dacht tenminste dat het daarom was). En we vinden Pierre van Hooijdonk leuk, omdat ie zo'n geinig gebit heeft. En omdat een van onze miniatuurtjes hem eens Pie-re noemde (dus niet Pjèr, maar uitgesproken zo je het schrijft). En eigenlijk vanaf dat duidelijk was dat Pluim weer redelijk gezond was, zeiden we tegen haar: "Toe, ga eens naar buiten om Pjèr en Dirkjes te maken." En Herman kwam vanmorgen op. Beeb zei: "Die ander lijkt wel een beetje op een koe.... alleen dan anders; Herman dus."
*mine*mine*mine*quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:28 schreef ElisaB het volgende:
[afbeelding]
Wat een schatjes!!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Daar zijn ze dan
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben erg nieuwsgierig naar wat de DA heeft gezegd.
Mij ook, ze is helemaal van slag af. Het is ontzettend sneu dat het zo gelopen is......quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Arme Pluimke, ik hoop zo dat de natuur z'n gang gaat bij haar... dat ze zo bozig en schrikachtig is baart me best wel zorgen.![]()
bella is 16 april uitgerekend maar het kan eerder of laterquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:11 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zijn ElisaB en Beeb nu samen heel hard in de weer met flesjes enzo.
Het blijft zo stil vanuit daar!
En hoe is het met Bella dan?
Ja mij dus ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Arme Pluimke, ik hoop zo dat de natuur z'n gang gaat bij haar... dat ze zo bozig en schrikachtig is baart me best wel zorgen.![]()
Aan de andere kant.... ze heeft de afgelopen nacht ook wel erg weinig geslapen. Die ligt wss voor pampus in de stoel. Gelukkig maar uitgeput.quote:
Dat lieve Pluimpje moet gauw weer beter worden en weer lol in het leven krijgenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef ElisaB het volgende:
Pluim is echt nog een beetje sneu. Ze hobbelt wat rond en ziet er absoluut uit alsof ze het leven niet leuk vindt. Ik hoop dat het snel bijtrekt
[afbeelding]
Baat het niet dan schaadt het niet he? Ik zit me hier ook al de hele dag zorgen te maken maar toch te hopen dat alles in orde komt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:43 schreef nokwanda het volgende:
Zou een beetje positief denken helpen?
Nope. DA Marian was er snel klaar mee: "Pluim heeft er geen zin in en die moet in elk geval even rust en tijd krijgen om op te klooien. Niet teveel aandringen, want als ze er zo van overstuur raakt, dan wordt niemand daar beter van." Daar hou ik van: spijkers met koppen slaan en knopen doorhakken. Ze heeft samen met ons de drie poesjes middels een sonde gevoederd en daarna was het aan ons.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ahh, dus de beebietjes zogen nog niet bij moederlief?
dan loont het zeker de moeite te proberen wat van pluim haar geur over te brengen op de kleintjes...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:22 schreef ElisaB het volgende:
Wat ons zonet te binnenschoot: toen de broer van Pluim twee weken geleden bij de DA was geweest voor zijn gebit, heeft Pluim ook daar anderhalve dag tegen lopen blazen. Het zou zomaar kunnen dat ze de kleintjes teveel naar DA vindt ruiken en dat haar dat bang maakt (ze is erg bang van de dierenarts... en daar kunnen de DA's niets aan doen; ik ken geen lievere DA's dan de onze).
Dat wilde ik net gaan typenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Als het de DA-lucht is waar Pluim een hekel aan heeft, leg de kleintjes dan een poos op een gedragen shirt van een van jullie en wrijf ze er een beetje mee in. Dan ruiken ze vertrouwd
*smelt*quote:Op woensdag 12 april 2006 00:07 schreef ElisaB het volgende:
Pluim gaat even checken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geef ze eens ongelijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:13 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal morgen eens proberen een foto te maken als de beeb er een het speentje geeft. Dat is ook zo zoet. Het duurt even voor ze 'm beethebben, maar dan laten ze ook niet meer los
We wilden er eerst een tong80 noemen, maar dat ging wat te verquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We wilden er eerst een tong80 noemen, maar dat ging wat te ver
Hij lijkt best op tong80, of niet soms? Maar tong80 bekt niet zo lekker: "Tong80, binnenkomen, ééétennnn...." Da's nix hequote:
Dat snap ik wel, maar poezen willen liever het doosje op een rustig en donker plekje hebben!quote:Op woensdag 12 april 2006 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
Volgens mij is die lamp om de kittens warm te houden.
Als Pluim zelf de zorg op zich neemt zal die lamp niet meer nodig zijn.
De doos stond daar omdat het op de convectorput het warmst is in het hele huis. Doos (kleiner formaat; we hadden vele keuzes voor Pluim) staat inmiddels in mijn opgewarmde kantoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Dat snap ik wel, maar poezen willen liever het doosje op een rustig en donker plekje hebben!
Sorry, niet mijn ervaring.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar poezen willen liever het doosje op een rustig en donker plekje hebben!
Ik zou ook het liefst in het donker zitten, maar ze schijnen zo hard af te koelen, dat kruikjes alleen niet voldoende is. So be it... Zal over een poosje ook wel weer anders zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
Sorry, niet mijn ervaring.
Mijn poezebeesten zijn het liefst dicht bij ons, met of zonder kittens
Ik bedoel te zeggen, dat ze misschien dan iets sneller bij haar jongen gaat liggen misschien als de lamp even uit is, dus het is bedoeld als tipquote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst in het donker zitten, maar ze schijnen zo hard af te koelen, dat kruikjes alleen niet voldoende is. So be it... Zal over een poosje ook wel weer anders zijn.
De tijd zal leren wat voor Pluim en de kittens het prettigste is.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst in het donker zitten, maar ze schijnen zo hard af te koelen, dat kruikjes alleen niet voldoende is. So be it... Zal over een poosje ook wel weer anders zijn.
Bij de boerenbond een *biggenlamp* halen, die schijnt rood en heb ik vroeger met mijn puppies ook gebruikt. Ik weet niet waar dat ding gebleven is anders mocht je hem best van me hebben.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen, dat ze misschien dan iets sneller bij haar jongen gaat liggen misschien als de lamp even uit is, dus het is bedoeld als tip
Hey, Pluim is geinteresseerd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |