Ze moet natuurlijk nog aansterken voor de zware nacht.quote:Op maandag 10 april 2006 23:29 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hebben allemaal de groeten, maar eerst gaat ze eten
Zal ik je wakker bellen als het eerste Pluimje geworpen isquote:Op maandag 10 april 2006 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ja jemig... ik speciaal de wekker zetten om nog even te komen checken hier... nog niks...
Anatomisch ben ik zeer goed onderlegd, en ja, ik weet het zekerquote:Op maandag 10 april 2006 23:31 schreef zhe-devilll het volgende:
Spannend, normaal eten ze juist minder voor een bevalling begint
weet je zeker dat er een vliesje uit poes haar poes kwam?![]()
SMS <PLUIM AAN> naar...quote:Op maandag 10 april 2006 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik je wakker bellen als het eerste Pluimje geworpen is
Ga rustig slapen; als Pluim het bevallen net zo snel doet als het zwangeren, ben je ruim op tijd als je donderdag de wekker vroeg zet
Ohquote:Op maandag 10 april 2006 23:29 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hebben allemaal de groeten, maar eerst gaat ze eten
Psiesquote:Op maandag 10 april 2006 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
SMS <PLUIM AAN> naar...
Het flupje wordt groter. Maar verder nog nixquote:Op maandag 10 april 2006 23:36 schreef Vava het volgende:
Nog geen vorderingen?
Ik vind van wel...quote:Op maandag 10 april 2006 23:39 schreef Nilasha het volgende:
En ze is ook nog actief?
het zou heel typisch zijnquote:Op maandag 10 april 2006 23:45 schreef Vava het volgende:
Straks komen die poesjes pas over 5 dagen ofzozitten wij hier nu met z'n allen
quote:Op maandag 10 april 2006 22:56 schreef Miss_B het volgende:
Grrr..... Stomme Casema... Net op het spannendste moment kapt me internet ermee. En komt met vlagen terug!
Pluimm.... schiet ff op
enne buuf gezellig he zo elkaar op de hoogte houden ook met internet verbinding enzo hihi
Ik ookquote:Op maandag 10 april 2006 23:55 schreef sleepflower het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, ben benieuwd of ze er morgen al zijn.
Ow, da's liev van Bloezzzquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:15 schreef Xenaatje het volgende:
Ik mag ook wat langer opblijven van bluezz
[afbeelding]
Yeps, kan je op wachtenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil naar bed
Maar ik wil niet alle spanning en sensatie missen en de wet van Murphy zegt natuurlijk dat die ogenblikkelijk begint zodra je de pc afsluit![]()
Ja er hangt iets roze uit haar bips.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
zijn er al weetjes?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja er hangt iets roze uit haar bips.
Weetje van de dag.
Doe eens zeggen tegen Pluimpoes dat het nu leuk is geweest en ze moet gaan werpenquote:
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:29 schreef PrintScreen het volgende:
Doe eens zeggen tegen Pluimpoes dat het nu leuk is geweest en ze moet gaan werpen
Ik wacht namelijk
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ojee, is het zo ver?
O god! Elisa! Je weet toch wel hoe het moet? Met gekookt water en handdoeken en dan moet je daar iets mee doen geen idee wat, en puffen en dan moet je de navelstreng afbinden! Elisa? dat weet je toch wel?? Je moet er steriel water overheen gooien en dan deppen met die handdoek denk ikMaar wanneer weet ik niet? O jee, als dit maar goed gaat... Je moet wél de weeën timen hè??? Doe je dat wel? Ik heb geen idee, maar als de tussentijd korter wordt dan eh... ja dan moet je inknippen geloof ik? Ik weet niet wat, ik gok de navelstreng. Dus bij snelle weeën: DE NAVELSTRENG INKNIPPEN!!! En dan gaat ze persen. Of is het een Europese korthaar? Dan gaat ze europesekortharen. Maar niet te snel en je moet wel haar hoofd deppen... Of kwam hier nou die navelstreng aan de orde? Nee dit was de hielprik! De hielprik! Elisa vergeet de hielprik niet!!!! ojee, o god...
Ik zou sterven van de zenuwen![]()
ben je expres de rugprik vergeten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ojee, is het zo ver?
O god! Elisa! Je weet toch wel hoe het moet? Met gekookt water en handdoeken en dan moet je daar iets mee doen geen idee wat, en puffen en dan moet je de navelstreng afbinden! Elisa? dat weet je toch wel?? Je moet er steriel water overheen gooien en dan deppen met die handdoek denk ikMaar wanneer weet ik niet? O jee, als dit maar goed gaat... Je moet wél de weeën timen hè??? Doe je dat wel? Ik heb geen idee, maar als de tussentijd korter wordt dan eh... ja dan moet je inknippen geloof ik? Ik weet niet wat, ik gok de navelstreng. Dus bij snelle weeën: DE NAVELSTRENG INKNIPPEN!!! En dan gaat ze persen. Of is het een Europese korthaar? Dan gaat ze europesekortharen. Maar niet te snel en je moet wel haar hoofd deppen... Of kwam hier nou die navelstreng aan de orde? Nee dit was de hielprik! De hielprik! Elisa vergeet de hielprik niet!!!! ojee, o god...
Ik zou sterven van de zenuwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |