Waren ze hier niet zo weg van...quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:13 schreef zoalshetis het volgende:
beschuit met echte gestampte muisjes?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waren ze hier niet zo weg van...![]()
Oftewel, is al gepost...![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:13 schreef zoalshetis het volgende:
beschuit met echte gestampte muisjes?
ow ja, dan kan die mooi op zondag avond 6 kleintjes krijgenquote:
en die van zhe-devill, hoe die ook mag hetenquote:
Ik zal wel ff door de muur gillen... Bella nu mag jij!!quote:
Klundertquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:05 schreef zoeperzazke het volgende:
GEFELICITEERD!!!!! Waar woon je eik als Zevenbergen dichtbij is?
Ooooooooooooo ik zit dit weekend om de hoek!!!quote:
Die heet Tara!quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en die van zhe-devill, hoe die ook mag heten
Pluim kan van alles, maar is het voorlopig niet van plan. Ze is bloody pissed! Op aanraden van de dierenarts gaan we de komende uren om de zoveel tijd kijken of ze ze al liev vindt. En zo niet, dan gaan we in ploegendienst met de hand voerenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Moet Pluim trouwens nog erg herstellen of kan ze de ukkies wel gewoon voeden enzo?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:32 schreef ElisaB het volgende:
Kleuren... Hmmm... twee panters en een koe
Twee bruin / zwarte cypertjes (maar dan meer met stippen dan met strepen) en een witte met hier en daar een vlekje. Ik laat het wetenschappelijk omschrijven van deze fenotypen graag over aan de deskunidge die zelf voorspelde dat dit het ongeveer moest worden (denk ik).
Ow, heb ik al gezegd dat Pluim zo'n stoere lieve meid is en dat haar kindjes zo mooi zijn en zo hard piepen
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:33 schreef zhe-devilll het volgende:
ik denk niet dat ze nog een keer jongen mag of wel?
Gegarandeerd is een familie katten in 1 huis heel erg leuk. Als ik jou was zou ik ze gewoon alle 3 houden, dan kunnen ze samen met moeders opgroeien.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]Ze is vanmorgen direct gesteriliseerd, dus dat wordt 'm niet meer...
Sowieso was geen of één nestje genoeg hoor. En het is mooi zo!
Ik heb geen idee waar ze uiteindelijk groot zullen worden. Beeb en ik hebben bedacht dat we ze gerust willen weggeven (alleen als we er een erg goed gevoel bij hebben; geen zorgen), en als dat op een of andere manier niet kan (of wil, of lukt, weet je veel), dan blijven ze lekker bij ons wonen.
We moeten maar even zien
Aaaaawwwwww die snoetjes!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Daar zijn ze dan
[afbeelding]
Van links naar rechts (de werktitel): Pjèr, Herman en Dirkje
Aaahw!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Daar zijn ze dan
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Daar zijn ze dan
[afbeelding]
Het was waarschijnlijk toch niet die rode kater !quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef ElisaB het volgende:
Pluim is echt nog een beetje sneu. Ze hobbelt wat rond en ziet er absoluut uit alsof ze het leven niet leuk vindt. Ik hoop dat het snel bijtrekt
[afbeelding]
Durf eens te zeggen dat ze niet kjoet zijn
[afbeelding]
En dan nog twee ruggetjes:
[afbeelding]
Kijk, een echt voetballertje
[afbeelding]
Aaaaaaaahquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Daar zijn ze dan
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Daar zijn ze dan
[afbeelding]
Gefeliciteerd met het grut ! Mijn gok van drie was nog goed uitgepakt. Is Dirkje nu een meisje of niet ? Als het een zij is zonder ook maar 1 rood vlekje (ik weet niet hoe goed je dat kunt zien bij zulke kleintjes) dan is "Beertje" niet de papa. Ze hebben inderdaad een hoop haar, zouden ze extra "af" zijn omdat ze zo lang in de buik van Pluim hebben gezeten ? Papa was in ieder geval een tabby, aan herman te zien waarschijnlijk ook met wit. Allemaal blacktabby met wit zo te zien. (en als er een dame met een rood vlekje bij zit 1 torbie met wit)quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Daar zijn ze dan
[afbeelding]
Ooooooow wat een prachtige schatjes... *slik*quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Daar zijn ze dan
[afbeelding]
De moeder van onze Flynn ging hen pas na een paar dagen verzorgen, en toen kwam ook haar melk onverwachts nog op gang. Gelukkig waren die kittens in de tussentijd verzorgd door een andere zogende poes.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:16 schreef CartWOman het volgende:
Ik las vanmorgen via Google een verhaal van een keizersnede waarna de moederpoes pas na 7 uren bij de kittens ging liggen, dus houd hoop!
Dat is zo'n zak met water van de DA (even in de magnetron en je hebt heerlijk warme kruikjes). De kraamdoos staat op de convectorput, dus een luxe uitvoering (met vloerverwarming).quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:16 schreef CartWOman het volgende:
Heb je opvulplastic op ze liggen, voor de warmte? Slim.![]()
Tis dus een poesje ?quote:
Ik geloof dat we vergeten zijn het te vragen vanmorgen. Maar zeker weten doe ik het niet; ik was er namelijk niet bij. Ben alleen even naar daar gereden om ze te gaan halen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Tis dus een poesje ?Ik vind dat Pluim ze maar gewoon moet gaan voeren, anders lijkt me dat ook maar pijnlijk worden met die melk al in haar borst enzo. Ik hoor wel eens dat men de kittens insmeert met iets lekkers, dan vindt de moeder ze vaak ineens veel liever en krijgt ze ook makkelijker door hoe ze hen moet ontlasten enzo.
edit: ik dacht nog; wat makkelijk dat je dan toch bij de DA was, want die heeft vast de geslachten al verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |