nee hoor ze is al thuis: [WK schaatsen] #9: 2 Wereldkampioenenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef komrad het volgende:
het is nogal stil vanaf het mirri-front
ach het is een paar dagen later, moet nu toe wel kunnenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:21 schreef rubbereend het volgende:
heb je het WK topic wel gelezen? Ze wil dr niet over praten!
Heeft ze lelijk tegen je gedaan tijdens het WK allround ofzo?quote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mirri kom je mee in mijn Fok!-Ireen Wüst- fanclubje?
Nou, nu mag je het wel eens uitleggen ipv telkens de verongelijkte fan uit te hangenquote:
Nee, dat wil ik niet. Wat nou "telkens", ik praat er nooit over..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Nou, nu mag je het wel eens uitleggen ipv telkens de verongelijkte fan uit te hangen.
What happened?quote:
Dat is haar eigen schuldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:08 schreef IJsVogel het volgende:
Zo das een behoorlijk omslag
Leg het uit danquote:
Oke, sorry, "telkens" was overdrevenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet. Wat nou "telkens", ik praat er nooit over..
http://en.wikipedia.org/wiki/Injunctionquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:22 schreef MiLalaa het volgende:
heb je haar besprongen en stelde ze dat vreemd genoeg niet op prijs?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:22 schreef MiLalaa het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:22 schreef MiLalaa het volgende:
Huhquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:25 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het wel een beetje raar dat dit zo van het ene op het andere moment kan gebeuren...Een dag ervoor was je nog lyrisch over haar. Heeft ze je uitgescholden?
Succes!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:12 schreef Mirri het volgende:
Nou ok...vandaag heb ik een brief gestuurd naar haar, om mijn excuses aan te bieden en het uit te leggen. We zullen wel zien wat ze terug stuurt...dan pas zal ik het misschien vertellen.
In je achternaam?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:02 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb ook een S in m'n naam. Ook maar eens proberen
achternaam. Dat werkt ook beter qua die theorie dus das mooiquote:
Een r in je achternaam bij de heren op de 5 en 10 km werkt ook:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
achternaam. Dat werkt ook beter qua die theorie dus das mooi
en Bob danquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Een r in je achternaam bij de heren op de 5 en 10 km werkt ook:
Verheijen, Kramer, Romme, Hedrick, Fabris, Grodum.![]()
Vooral aanbidden tochquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:22 schreef Mirri het volgende:
Genoeg hierover, dit topic is om Cindy te aanbidden/af te zeiken
Jammerquote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef Mirri het volgende:
Lekker veel reacties![]()
Ben ik ff blij dat ik niet heb verteld wat er gebeurd is, en dat ga ik zeeeeker niet doen ook![]()
Nieuwsgierigheid![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef Mirri het volgende:
Lekker veel reacties![]()
Ben ik ff blij dat ik niet heb verteld wat er gebeurd is, en dat ga ik zeeeeker niet doen ook![]()
Nieuwsgierigheid![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:22 schreef MiLalaa het volgende:
Die foto doet me niks. Waarschijnlijk alleen jou, Mirri.
Ok, ontopic, ze staat er leuk op.blij?
En 1 uitspraak over Cindy? Sinds wanneer begin je dan met tellen?
Oh, ik dacht dat je wat anders bedoelde. XQ6quote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef Mirri het volgende:
Ik vind het gewoon dom, dat van 1 enkele uitspraak die ik in een opwelling maakte (dus op dat moment zeker gemeend) zoveel reacties teweeg brengt, en van een mooie foto weet niemand iets te zeggen..
Dat vind ik vreemd..![]()
jaaaa heeeeeeee doe dat dan ook niet tijdens carnavalquote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef Mirri het volgende:
Ik vind het gewoon dom, dat van 1 enkele uitspraak die ik in een opwelling maakte (dus op dat moment zeker gemeend) zoveel reacties teweeg brengt, en van een mooie foto weet niemand iets te zeggen..
Dat vind ik vreemd..![]()
Singapore, ik heb erover gedroomd, alleen was het toen niet in Singapore, maar in Nederland.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef IJsVogel het volgende:
nice, waar is dat?
Ha, dat heb ik ook wel es. Ik droomde laatst over iets in Peru, alleen was het toen gewoon in Enschede.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
Singapore, ik heb erover gedroomd, alleen was het toen niet in Singapore, maar in Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |