quote:Op maandag 19 februari 2007 20:22 schreef MiLalaa het volgende:
Die foto doet me niks. Waarschijnlijk alleen jou, Mirri.
Ok, ontopic, ze staat er leuk op.blij?
En 1 uitspraak over Cindy? Sinds wanneer begin je dan met tellen?
Oh, ik dacht dat je wat anders bedoelde. XQ6quote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef Mirri het volgende:
Ik vind het gewoon dom, dat van 1 enkele uitspraak die ik in een opwelling maakte (dus op dat moment zeker gemeend) zoveel reacties teweeg brengt, en van een mooie foto weet niemand iets te zeggen..
Dat vind ik vreemd..![]()
jaaaa heeeeeeee doe dat dan ook niet tijdens carnavalquote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef Mirri het volgende:
Ik vind het gewoon dom, dat van 1 enkele uitspraak die ik in een opwelling maakte (dus op dat moment zeker gemeend) zoveel reacties teweeg brengt, en van een mooie foto weet niemand iets te zeggen..
Dat vind ik vreemd..![]()
Singapore, ik heb erover gedroomd, alleen was het toen niet in Singapore, maar in Nederland.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:32 schreef IJsVogel het volgende:
nice, waar is dat?
Ha, dat heb ik ook wel es. Ik droomde laatst over iets in Peru, alleen was het toen gewoon in Enschede.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
Singapore, ik heb erover gedroomd, alleen was het toen niet in Singapore, maar in Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |