Op het Duits kampioenschap allround won Friesinger alle afstanden, met redelijk grote voorsprong op Pechstein en Anschutz...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Friesinger heeft ook nog geen 3000 geschaatst..
We moeten nog een weekje wachten tot Turijn![]()
Pechstein is niet in vorm en Anschütz is sowieso een paar graadjes minder. Zegt niks over tov Klassen dus.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op het Duits kampioenschap allround won Friesinger alle afstanden, met redelijk grote voorsprong op Pechstein en Anschutz...
Klopt, maar Friesinger heeft in ieder geval wel al lange afstanden gereden dit seizoen...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Pechstein is niet in vorm en Anschütz is sowieso een paar graadjes minder. Zegt niks over tov Klassen dus.
Idd. En als ze dan met redelijke voorsprong op Pechstein en Anschutz wint, dan rijdt ze daarop ook nette tijden terwijl ze niet eens onder druk staat. De niet in vorm zijnde Pechstein was bv. wel 3e op de 5000 meter op het EK.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, maar Friesinger heeft in ieder geval wel al lange afstanden gereden dit seizoen...
Klassen ook, in Canada. Daar werd ze wel telkens 2e achter Hughes, maar dat is geen schande.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, maar Friesinger heeft in ieder geval wel al lange afstanden gereden dit seizoen...
ligt eraan hoe lang ze gelanglauft heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Klassen ook, in Canada. Daar werd ze wel telkens 2e achter Hughes, maar dat is geen schande.
Ik denk dat ze aan elkaar gewaagd zijn. Maar dat langlaufen wat ze gedaan heeft moet toch ook zorgen voor een langer uithoudingsvermogen, denk ik.
Het heet niet voor niets langlaufenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eraan hoe lang ze gelanglauft heeft
Makkelijk gezegd..quote:Op zondag 11 februari 2007 08:31 schreef Wombcat het volgende:
Ik denk dat je er niet teveel over moet nadenken.
Dat laatste en gewoon dat laten zitten. Nieuwe dag, nieuwe kansen.quote:Op zondag 11 februari 2007 08:17 schreef Mirri het volgende:
moet ik vandaag even uitleggen dat ik me rotschaam van mijn "love confession" of is het juist lief wat ik zei?![]()
Vandaag gaat het beter.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 08:17 schreef Mirri het volgende:
En weet je wat ik nog zei: "I`m really gonna miss you and I don`t want you to forget me."
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef komrad het volgende:
nog iemand met Cindy gesproken vandaag??
Die is bezig met aan het bijkomen van het spuitjequote:Op zondag 11 februari 2007 21:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik wil niet weten waar Mirri momenteel mee bezig is denk ik
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
die heeft in haar broek geplast vlak voordat ze zich wilde aanbieden als adoptiekind van Cindy.....quote:Op zondag 11 februari 2007 21:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee hoor ze is al thuis: [WK schaatsen] #9: 2 Wereldkampioenenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef komrad het volgende:
het is nogal stil vanaf het mirri-front
ach het is een paar dagen later, moet nu toe wel kunnenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:21 schreef rubbereend het volgende:
heb je het WK topic wel gelezen? Ze wil dr niet over praten!
Heeft ze lelijk tegen je gedaan tijdens het WK allround ofzo?quote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mirri kom je mee in mijn Fok!-Ireen Wüst- fanclubje?
Nou, nu mag je het wel eens uitleggen ipv telkens de verongelijkte fan uit te hangenquote:
Nee, dat wil ik niet. Wat nou "telkens", ik praat er nooit over..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Nou, nu mag je het wel eens uitleggen ipv telkens de verongelijkte fan uit te hangen.
What happened?quote:
Dat is haar eigen schuldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:08 schreef IJsVogel het volgende:
Zo das een behoorlijk omslag
Leg het uit danquote:
Oke, sorry, "telkens" was overdrevenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet. Wat nou "telkens", ik praat er nooit over..
http://en.wikipedia.org/wiki/Injunctionquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:22 schreef MiLalaa het volgende:
heb je haar besprongen en stelde ze dat vreemd genoeg niet op prijs?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:22 schreef MiLalaa het volgende:
heb je haar besprongen en stelde ze dat vreemd genoeg niet op prijs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |