Mario zou kunnen maar dan moet die wel alleen weggeraken of met een groepje om kort te eindigen. In een sprintje bergop ook kansloos. Ik zie jammer genoeg niet echt een belg die de Amstel kan winnen laat staan top 5 te rijden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:10 schreef Postlezer het volgende:
[..]
tja... dat dacht ik dus ook al, spijtig.
Misschien Mario Aerts wel, die is in vorm?
Bronquote:Peter Van Petegem is onzeker voor de Gold Race van zondag. Mogelijk laat hij zich meteen na de Scheldeprijs opereren aan een cyste aan zijn zitvlak en komt hij niet aan de start in Nederland.
Waarschijnlijk ook niet zoveel interesse. Bij de meeste Belgen trouwens, de kassei-mannen kunnen er weinig gaan doen en de Leukemans-types zien het ook vooral als voorbereiding op L-B-L.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Van Petegem heeft er ook weinig te zoeken
Leukemans reed niet echt overtuigend in Baskenland vond ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook niet zoveel interesse. Bij de meeste Belgen trouwens, de kassei-mannen kunnen er weinig gaan doen en de Leukemans-types zien het ook vooral als voorbereiding op L-B-L.
Twee jaar geleden was 'ie wel goed omdat 'ie toen een weekje te laat piekte. Dat was het toen ook alweer. Het moet natuurlijk niet langer duren als een week hé.......quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:22 schreef rubbereend het volgende:
van Petegem heeft hem één keer gemotiveerd gereden volgens mij, toen hij de RVV en P-R had gewonnen en toen was het ook niet veel.
Toen was vooral de media gemotiveerd, Van Petegem zelf had zijn doelen al lang bereikt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:22 schreef rubbereend het volgende:
van Petegem heeft hem één keer gemotiveerd gereden volgens mij, toen hij de RVV en P-R had gewonnen en toen was het ook niet veel.
en adel verplichte een beetje omdat hij de WB toen leide en mischien in de AGR nog wat punten kon sprokkelenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toen was vooral de media gemotiveerd, Van Petegem zelf had zijn doelen al lang bereikt.
de laatste jaren is het parcours ook flink verzwaard in tegenstelling tot een jaar of 15 geleden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:33 schreef Zwansen het volgende:
Je kunt een hoop zeggen over de Amstel maar het zijn toch altijd hele grote namen die hier op het podium rijden.
Armstrong, Bettini, zabel, Vinokourov, Rebellin, Boogerd, Dekker, Di Luca, Bartoli, Museeuw.
als er normaal camerabeeld is dan zal er gewoon weer gedemareerd worden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ik hoop wel dat het een beetje hetzelfde word als andere eendagswedstrijden dit jaar. Vroeg aanvallen dus. Niet weer met iets van 100 man naar de finish rijden![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als er normaal camerabeeld is dan zal er gewoon weer gedemareerd worden.
Dat heeft Boonen dus al niet, die heeft al verschillende keren gezegd dat die hele Pro-Tour en bijhorend truitje hem kan gestolen worden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en adel verplichte een beetje omdat hij de WB toen leide en mischien in de AGR nog wat punten kon sprokkelen
Idd, maar goed. De Wereldbeker is wat mij betreft qua aanzien nog steeds meer waard dan de Pro-Tour.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat heeft Boonen dus al niet, die heeft al verschillende keren gezegd dat die hele Pro-Tour en bijhorend truitje hem kan gestolen worden.
dat zeker en voor de Pro Tour kan je het hele jaar door punten halen en voor de WB moest je een aantal tijdvlakken pieken en de wedstrijden kiezen die je liggen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, maar goed. De Wereldbeker is wat mij betreft qua aanzien nog steeds meer waard dan de Pro-Tour.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Heb ik gewonnen door op de Fietsrai op de Tacx de Cauberg te beklimmen
Ik denk dat ik het maar ga dragen op de rollenbank ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
Tering, daar durf je toch niet in te fietsen... Echt te lelijk![]()
Ik dacht dat Leukemans juist vooral gemotiveerd was voor de AGR, omdat hij vond dat dat parcours hem beter lag?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook niet zoveel interesse. Bij de meeste Belgen trouwens, de kassei-mannen kunnen er weinig gaan doen en de Leukemans-types zien het ook vooral als voorbereiding op L-B-L.
Baguetquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
De laatste 30 jaar hebben er ook maar 2 gewonnen en buiten die 2 (Museeuw en Van Lancker) kan ik me ook geen enkele Belg herinneren die ooit meedeed voor de overwinning.
En daarmee wil je ook niet naar de streep gaan, die sprint met de beste mee bergop.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
Baguet
AGR is ook zijn voornaamste doel van dit voorjaar.
Niks is beter als naar Limburg zelf komenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:40 schreef Zwansen het volgende:
Nog nooit zo'n spannende Amstel gezien zeg. Alleen die vaste beelden om de Cauberg, en maar wachten op de renners. Toen zag je opeens Boogerd die op kop reed. 10 seconden later werd ie tweede.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:52 schreef Postlezer het volgende:
[..]
En daarmee wil je ook niet naar de streep gaan, die sprint met de beste mee bergop.
VDB komt ook aan de startquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:46 schreef Postlezer het volgende:
Ik hoop dat Van Petegem nog eens meedoet, al is hij niet meer explosief genoeg op de heuvels.
Dan maar als Belg hopen op Baguet, Leukemans, Nuyens of Gilbert.
Ja in de Ruta del Sol alleenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:41 schreef Postlezer het volgende:
[..]
Die heeft massaspurts bergop gewonnen he![]()
Nuyens rijdt ook niet mee, die heeft het wel gehad met het voorseizoen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:46 schreef Postlezer het volgende:
Ik hoop dat Van Petegem nog eens meedoet, al is hij niet meer explosief genoeg op de heuvels.
Dan maar als Belg hopen op Baguet, Leukemans, Nuyens of Gilbert.
Te weinig? E. Dekker, T. Dekker, M. Boogerd, O. Freire, P. Weening... Zijn allemaal renners die als het moeten willen werken hoor... Vorig jaar werkte Boogerd zelfs voor Freire.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:26 schreef The_Hives het volgende:
Ik vrees voor te weinig knechten bij Rabo, tenzij nu ineens een paar van die mannen die nu vinden dat ze kanshebber zijn zich schikken in een andere rol.
Precies. En Boogerd heeft ook al genoeg voor Freire én Dekker gewerkt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Verschil tussen Thomas Dekker en Karsten Kroon is dat Thomas Dekker dit jaar al een grote overwinning geboekt heeft met Boogerd en Freire in de rol van knecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |