hoe is t weer nu daar bij jou?quote:Op maandag 10 april 2006 17:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Gut gut..
Dat is een dromedarisquote:
Dus: neukende dromedarissen doen eigenlijk kamelen na?quote:Op maandag 10 april 2006 17:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ze neuken. What's your point?
Ja.quote:Op maandag 10 april 2006 17:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dus: neukende dromedarissen doen eigenlijk kamelen na?
Weer een levensvraag minder,quote:
Ik vind het meer wat voor de dromedaris.quote:Op maandag 10 april 2006 17:43 schreef Anthraxx het volgende:
Zouden ze in Dublin ook Kamelen hebben? Het ligt immers in de Sahara.
iig wel oases.quote:Op maandag 10 april 2006 17:43 schreef Anthraxx het volgende:
Ik doe niet aan 'vrijgezellen' meets.quote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef Anthraxx het volgende:
Zou er soms interesse zijn in een vrijgezellen meet?
Ik kom.quote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef Anthraxx het volgende:
Precies, dat kan je veel beter aan anderen bestedenquote:
Soms. Soms ook niet.quote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben net op tijd merk ik weer.quote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
Het zwakzinnigenuurtje is weer begonnen geloof ik.
Ik ben er nog maar vijf minuutjes, dus iemand anders moet het stokje van me overnemenquote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
Nu weet ik het zeker.quote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
My flava.quote:
In Dublin hebben wij geen suggestieve shit (zoals kamelen) nodig;quote:Op maandag 10 april 2006 17:43 schreef Anthraxx het volgende:
Neen, in Dublin zijn er bronzen tieten!quote:Op maandag 10 april 2006 18:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
In Dublin hebben wij geen suggestieve shit (zoals kamelen) nodig;
[afbeelding]
Juist..ophouden met kwijlen dus..quote:Op maandag 10 april 2006 18:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Neen, in Dublin zijn er bronzen tieten!![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Neen, in Dublin zijn er bronzen tieten!![]()
Hmm...quote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
niet wie maar watandijviestamppot met spekjes en een slavink
Stamppot rauwe andijviequote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
niet wie maar watandijviestamppot met spekjes en een slavink
De enige andijvie die ik ook lust, wat lief dat je rekening met me hebt gehoudenquote:
Nog suggesties?quote:Op maandag 10 april 2006 17:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies, dat kan je veel beter aan anderen besteden.
sprak hij na een drukke middag met achterstallige correspondentie
Lijkt me een mooi excuus om met haar te neuken, Annie.quote:Op maandag 10 april 2006 18:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We hebben iets gemeen. Ik heb ook andijvie gegeten
Voor jou is alles een excuus om te neuken.quote:Op maandag 10 april 2006 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi excuus om met haar te neuken, Annie.
Gekookt is ook viesquote:Op maandag 10 april 2006 18:17 schreef webspider het volgende:
[..]
De enige andijvie die ik ook lust, wat lief dat je rekening met me hebt gehouden
Niet dat die excuses worden omgezet in daden, ofzo.quote:Op maandag 10 april 2006 18:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor jou is alles een excuus om te neuken.
Nee, want dan zouden we Q. naar de dokter moeten sturen.quote:Op maandag 10 april 2006 18:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet dat die excuses worden omgezet in daden, ofzo.
Duh! Neuken is stom.quote:Op maandag 10 april 2006 18:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet dat die excuses worden omgezet in daden, ofzo.
Inderdaaad. Q. moet Q. blijven.quote:Op maandag 10 april 2006 18:55 schreef Twisted_fok het volgende:
En dat moeten we niet hebben, natuurlijk.
Zelfs een flesje Spa Blauw heeft meer seks dan jij.quote:Op maandag 10 april 2006 18:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Puur en zuiver. Net Spa Blauw. Net zo smakeloos.
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk.quote:Op maandag 10 april 2006 18:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelfs een flesje Spa Blauw heeft meer seks dan jij.
Is dat die ijsschots?quote:Op maandag 10 april 2006 18:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Q is net Sid uit Ice Age.
Wat leuk dat we hier bespreken wat we gegeten hebben. Wij hebben gehakt op.quote:Op maandag 10 april 2006 18:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We hebben iets gemeen. Ik heb ook andijvie gegeten
Duh. Lelijker kan niet.quote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Een stuk knapper ook, Q.
Dit.quote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat zeg ik nou?
quote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Een stuk knapper ook, Q.
Veel meer ben ik dan ook niet. Afgezien van vele negatieve dingen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Ah, dank voor de verduidelijking, Q. Je bent wèl behulpzaam.
Echt goed liegen kan je niet.quote:Op maandag 10 april 2006 19:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vind je anders ook best gezellig hoor, Q.
Met spekjesquote:Op maandag 10 april 2006 18:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Gekookt is ook viesrauwe andijvie met aardappelpurree
die ook nog jaquote:
Blauw kleurtje, Scarface-avatar... kansloos? Welneequote:
okquote:
Scarfacequote:Op maandag 10 april 2006 19:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blauw kleurtje, Scarface-avatar... kansloos? Welnee.
Je overschat deze SCquote:Op maandag 10 april 2006 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aangezien ik nog moet eten en dan is vast al het volgende deeltje
Het zou helpen als de spekjes ook rauw waren, niet alleen de andijvie. Langer herkauwen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
nee hoor. hij eet gewoon langzaam: herkauwen enzo
Ik herkauw nietquote:Op maandag 10 april 2006 19:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou helpen als de spekjes ook rauw waren, niet alleen de andijvie. Langer herkauwen.
Godt, lieve schat, Godt.quote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik herkauw nietik kirjg het na het dorslikken zo moeilijk weer omhoog in mn mond zonder dat alles eruit gaat
Ik open dit topic en dacht direct dat het heel ergens anders over ging. Ik vond het al vreemdquote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik herkauw nietik kirjg het na het dorslikken zo moeilijk weer omhoog in mn mond zonder dat alles eruit gaat
quote:Op maandag 10 april 2006 19:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik open dit topic en dacht direct dat het heel ergens anders over ging. Ik vond het al vreemd
Wel goed voor de verteringquote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je geen plattegrond laat tattoo-en op je onderrug, dan kan de man het niet vindenquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Tranceptor het volgende:
En toen kwam er een dominee langs...
is Fok!radio nou alleen op maandag? (althans, zoiets had ik begrepen..)quote:Op maandag 10 april 2006 20:08 schreef _Cara_ het volgende:
ff luisteren of Fok!radio leuk is vanavond...
ow
tere zieltjes kunnen de radio beter uitzetten..zeggen ze..![]()
En dan komen ze met dingen die geen hond interesseert.quote:Op maandag 10 april 2006 20:08 schreef _Cara_ het volgende:
ff luisteren of Fok!radio leuk is vanavond...
ow
tere zieltjes kunnen de radio beter uitzetten..zeggen ze..![]()
ja..quote:Op maandag 10 april 2006 20:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
is Fok!radio nou alleen op maandag? (althans, zoiets had ik begrepen..)
vaak wel..quote:Op maandag 10 april 2006 20:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En dan komen ze met dingen die geen hond interesseert.![]()
Ah, jij luistert? Dan hoef ik nietquote:
Nee!quote:
Ik weiger het. Ik heb een paar keer geluisterd en ik vond het nogal zelfbevlekkend gelul van voorname fokkers.quote:
Sinds wanneer ben jij zo vriendelijk?quote:Op maandag 10 april 2006 20:18 schreef Tranceptor het volgende:
ik vond het nogal zelfbevlekkend gelul van voorname fokkers.
Ah, Lostquote:Op maandag 10 april 2006 20:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee!Gewoon
Hurley
....
Hugo
mag ook
Dat is een stuk minder nerdig inderdaad!quote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[Fok!] FOK!radio: Skaai en opnames ONZ-meet - FOK!radio: Skaai en opnames ONZ-meet
Laat maar zitten, ik ga wel gamen
Ik heb Lost nooit gezien. Weet je hoe lang het duurt om via imdb op Lost te komen als Hurley alles is wat je hebt?quote:
Dat zeg ik, snel!quote:Op maandag 10 april 2006 20:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb Lost nooit gezien. Weet je hoe lang het duurt om via imdb op Lost te komen als Hurley alles is wat je hebt?.
Is daar nog twijfel over dan?quote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef melismay het volgende:
als je lief bent
Hij mag mijn divxjes gratis downloaden, zonder tegenprestatiequote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef melismay het volgende:
[..]
En Lost is echt goed, dat moet je echt gaan kijken, als je lief bent mag je mijn dvd's wel lenen![]()
Ja zeg!quote:Op maandag 10 april 2006 20:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Hij mag mijn divxjes gratis downloaden, zonder tegenprestatie
Jij hoeft toch niet te onderhandelen? Het feit dat de DVD's van jou af komen, maakt ze favoriet!quote:Op maandag 10 april 2006 20:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Je ondermijnt mijn hele onderhandelingspositie!![]()
Anders gaat er iets mis ben ik bangquote:Op maandag 10 april 2006 20:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Jij hoeft toch niet te onderhandelen? Het feit dat de DVD's van jou af komen, maakt ze favoriet!
Hoop ik dan toch
Je bedoelt dat je wat van mij wil en zonder DVD's van Lost niet weet wat je in ruil moet geven?quote:Op maandag 10 april 2006 20:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja zeg!Je ondermijnt mijn hele onderhandelingspositie!
![]()
Samen Lost kijken?quote:Op maandag 10 april 2006 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je wat van mij wil en zonder DVD's van Lost niet weet wat je in ruil moet geven?
Interessant.
Graag gedaan Litphoquote:Op maandag 10 april 2006 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je wat van mij wil en zonder DVD's van Lost niet weet wat je in ruil moet geven?
Interessant.
Zodat ik iemand heb om stevig vast te houden als het eng wordt?quote:
De overschrijving is onderweg. Altijd plezierig zaken te doenquote:
Het is niet eng, mietje! Het is spannendquote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zodat ik iemand heb om stevig vast te houden als het eng wordt?.
Jij hebt dat natuurlijk niet nodig, jij kan die afleveringen vast wel dromen intussen.
Gelukkig staat mijn dronkenmansgelal niet aangekondigd.quote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[Fok!] FOK!radio: Skaai en opnames ONZ-meet - FOK!radio: Skaai en opnames ONZ-meet
Laat maar zitten, ik ga wel gamen
Alsof jij zaken moet doen om mij te krijgenquote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
De overschrijving is onderweg. Altijd plezierig zaken te doen.
En je vindt niet dat je hier een paar eigen glazen ingooit?quote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is niet eng, mietje! Het is spannend
Tell us more, tell us more!quote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Alsof jij zaken moet doen om mij te krijgen
En jij bent niet bekend met het feit dat van spanning je nek en schouders altijd vast gaan zitten en je dan misschien wel iemand in de buurt hebt die de serie niet meer zo hoeft te volgen om die persoon het al een keer eerder heeft gezien?quote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je vindt niet dat je hier een paar eigen glazen ingooit?.
Touché. Of niet natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2006 20:44 schreef melismay het volgende:
[..]
En jij bent niet bekend met het feit dat van spanning je nek en schouders altijd vast gaan zitten en je dan misschien wel iemand in de buurt hebt die de serie niet meer zo hoeft te volgen om die persoon het al een keer eerder heeft gezien?
Sinds kort.quote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo vriendelijk?
Wat een nieuws.quote:Op maandag 10 april 2006 20:53 schreef _Cara_ het volgende:
Er is nix aan.. ik ga wat lezen...een hoop geneuzel..(fok!radio)
quote:Op maandag 10 april 2006 21:11 schreef nixxx het volgende:
[21:09] <Blinqui> Natuurlijk wil ik in Litpho's kuiten bijten, Nixxx
[21:09] <XXX> haha
[21:10] <XXX> LOL
[21:10] <nixxx>woei
hehehehe pas maar op
Een thriller, Kathy Reichs -- Death du Jourquote:
Hey! Ik mag eerst!quote:Op maandag 10 april 2006 21:11 schreef nixxx het volgende:
[21:09] <Blinqui> Natuurlijk wil ik in Litpho's kuiten bijten, Nixxx
[21:09] <XXX> haha
[21:10] <XXX> LOL
[21:10] <nixxx>woei
hehehehe pas maar op
Thiller is altijd goedquote:Op maandag 10 april 2006 21:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Een thriller, Kathy Reichs -- Death du Jour
te laat!!!!quote:
Je pakt me terug he!? Omdat ik je naakt heb gezien!quote:
in je dromenquote:Op maandag 10 april 2006 21:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Je pakt me terug he!? Omdat ik je naakt heb gezien!
Wat best gezellig toch?quote:
kamelen hebben ook twee bultenquote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef Quiestisia het volgende:
Heeft dit allemaal überhaupt nog ietsmet kamelen te maken![]()
Blinky heeft lang geleden al afstand gedaan van haar rechten, maak je geen zorgenquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blinky heeft lang geleden al afstand gedaan van haar rechten, maak je geen zorgen.
hey nu wordt het idd echt interessantquote:Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blinky heeft lang geleden al afstand gedaan van haar rechten, maak je geen zorgen.
Ik denk dat Blinky het noch met oud, noch met minnares, noch met "melismay moet hier meer van weten" eens gaat zijn eerlijk gezegdquote:Op maandag 10 april 2006 21:31 schreef melismay het volgende:
[..]Oude minnaressen waar ik meer van moet weten?
Oh ok nu snap ik het, het spijt me dat ik het niet meteen doorhadquote:Op maandag 10 april 2006 21:26 schreef melismay het volgende:
Tuurlijk heeft dit met kamelen te maken... alles zelfs!
Bingo!quote:Op maandag 10 april 2006 21:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[hoopt dat niemand z'n sig. herkend.]
Ik wel ik wel, mag ik t zeggen, mag ik t zeggen????quote:Op maandag 10 april 2006 21:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[hoopt dat niemand z'n sig. herkend.]
The othersquote:Op maandag 10 april 2006 21:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wel ik wel, mag ik t zeggen, mag ik t zeggen????
welke anderen?quote:
Ja dat dacht ik ook, maar toen kregen we dit antwoord:quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat Blinky het noch met oud, noch met minnares, noch met "melismay moet hier meer van weten" eens gaat zijn eerlijk gezegd.
Jij hebt je huiswerk gedaanquote:
we laten het aan blinky zelf over?quote:Op maandag 10 april 2006 21:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar toen kregen we dit antwoord:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2006 21:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, laten we maar doen... Ik heb te weinig tijd om jaloers te wordenquote:
altijd leuk als er nieuwe mensen in een slowchat komen hequote:
vergeet de kamelenquote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef Blinky het volgende:
Waar hebben we het over? Welke rechten? Welke kamelen?
Rustig aan he, dit blijft een kamelen topic!!quote:Op maandag 10 april 2006 21:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
vergeet de kamelenvertel ons alles over Litpho
Dat willen we horen!quote:Op maandag 10 april 2006 21:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zegquote:Op maandag 10 april 2006 21:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, vertel jij me eens waar die nummers voor staan!quote:Op maandag 10 april 2006 21:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wel ik wel, mag ik t zeggen, mag ik t zeggen????
niet? he.. probeer ik de aandacht van melis voor mijn naaktheid af te leiden en dan mag het nietquote:
Ik weet het niet, maar wat ik wel denk, dat alles van te voren is opgezet en dat daarom iedereen wel iets had met die cijfers of met het eiland. Ze zijn gewoon gemanipuleerd naar het eilandquote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, vertel jij me eens waar die nummers voor staan!
Jouw naaktheid staat voor altijd op mijn netvlies hoorquote:Op maandag 10 april 2006 21:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet? he.. probeer ik de aandacht van melis voor mijn naaktheid af te leiden en dan mag het niet
* Litpho noteert: melismay niet te diep in de ogen kijken *quote:Op maandag 10 april 2006 21:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Jouw naaktheid staat voor altijd op mijn netvlies hoor
Hoe wou je me dan van mijn feet sweepenquote:Op maandag 10 april 2006 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
* Litpho noteert: melismay niet te diep in de ogen kijken *
Tactische tackle doet wonderen. Voortijdige confrontatie met nixxx' naaktheid sweept mij vermoedelijk van mijn feet, en niet op een goede manier.quote:Op maandag 10 april 2006 21:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe wou je me dan van mijn feet sweepen
quote:Op maandag 10 april 2006 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tactische tackle doet wonderen. Voortijdige confrontatie met nixxx' naaktheid sweept mij vermoedelijk van mijn feet, en niet op een goede manier.
En als hij een kameel was?quote:Op maandag 10 april 2006 21:57 schreef Blinky het volgende:
Litpho is een lieve meneer. Je kunt er heeeeel lang mee praten, bijna op de manier waarmee je met je beste vriendin praat.
Als hij een hondje was zou ik hem adopteren
Hij bespeelt de blonde dames als geen ander
Hahahaha, heeft ie je dit ingefluisterd?!quote:Op maandag 10 april 2006 21:57 schreef Blinky het volgende:
Litpho is een lieve meneer. Je kunt er heeeeel lang mee praten, bijna op de manier waarmee je met je beste vriendin praat.
Als hij een hondje was zou ik hem adopteren
Hij bespeelt de blonde dames als geen ander
Dan zou ik hem op mijn rug weer naar de woestijn dragenquote:
Ik verzeker je dat dit geheel en al haar eigen werk isquote:Op maandag 10 april 2006 21:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahahaha, heeft ie je dit ingefluisterd?!![]()
Dat zou mijn adoptiestatus verklarenquote:
Hahahaha, ik vind het wel grappigquote:Op maandag 10 april 2006 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik verzeker je dat dit geheel en al haar eigen werk is.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:03 schreef nixxx het volgende:
Pimp hier met je bad ass muts / hoofddeksel![]()
Ah, een nieuw onderwerpquote:Op maandag 10 april 2006 22:03 schreef nixxx het volgende:
Pimp hier met je bad ass muts / hoofddeksel![]()
Ja man ik luister ookquote:Op maandag 10 april 2006 22:06 schreef nixxx het volgende:
hey astridjij zit ook in de irc
luister je ook ?
qyroz's bier is opquote:
Ik was net zo verbaasd als jij. Dat was de laatste keer dat ik Nolius mijn nummer gaf.quote:
jij kunt een gratis uniek biertje krijgenquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij kunt een gratis uniek biertje krijgen
totdat mijn bier eens op is en ik heel erg aan toe benquote:
Moet ik je helpen?quote:Op maandag 10 april 2006 22:34 schreef nixxx het volgende:
fuck man.. ik kan mijn trui niet eens fatsoenlijk uitkrijgen
Ben je weer eens naar een meet geweest?quote:Op maandag 10 april 2006 22:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was net zo verbaasd als jij. Dat was de laatste keer dat ik Nolius mijn nummer gaf.![]()
Bah, meetings.quote:Op maandag 10 april 2006 22:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ben je weer eens naar een meet geweest?
quote:
Echte liefde.quote:Op maandag 10 april 2006 22:41 schreef nixxx het volgende:
[..]doe ik eens een goede daad ...
Ik hoop dat je A+ bloed hebt en dat er in Utrecht niets meer is als je een ongeluk krijgt
en dat je net als mijn bloed uit Rotterdam arriveert gezellig met Petrus staat te praten
ik wissel liever op een directere manier ziektekiemen met je uitquote:
Ziektekiemen genoeg in de aanbieding hier, welke heb jij. Ik bedoel, ik wil m'n collectie wel uitbreiden natuurlijk.quote:Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wissel liever op een directere manier ziektekiemen met je uit
geen denk ikquote:Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ziektekiemen genoeg in de aanbieding hier, welke heb jij. Ik bedoel, ik wil m'n collectie wel uitbreiden natuurlijk.![]()
daar moest ik even aan denken toen ik mijn medicijndoos opende om een klein pleistertje te pakkenquote:
Ik heb geen leuter, wat heb ik daar nou aan?! Denk verdomme nou eens goed mee. Stommerd!quote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
geen denk ikmaar ik kan kijken of ik nog iets van een schimmel infectie op kan pikken? Met mijn leuter tussen mijn tenen
Voetschimmel op je leuter
Ik snap het nog steeds niet, weet je wat. Ik negeer het gewoon.quote:Op maandag 10 april 2006 22:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar moest ik even aan denken toen ik mijn medicijndoos opende om een klein pleistertje te pakken
hoe wilde je anders ziektekiemen doorgeven mutsquote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb geen leuter, wat heb ik daar nou aan?! Denk verdomme nou eens goed mee. Stommerd!
medicijndoos staat naast bedquote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet, weet je wat. Ik negeer het gewoon.
Ik wil de mijne af en toe wel eens uitlenen!quote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb geen leuter, wat heb ik daar nou aan?! Denk verdomme nou eens goed mee. Stommerd!
1.Jij zei: Voetschimmel op je leuter. Je had moeten zeggen: Voetschimmel op m'n leuter.quote:Op maandag 10 april 2006 22:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoe wilde je anders ziektekiemen doorgeven mutsjij bent ook niet moeders slimste of wel?
Ah, kijk! Iemand die wèl goed meedenkt!quote:Op maandag 10 april 2006 22:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik wil de mijne af en toe wel eens uitlenen!
ga jij anders mieren neukenquote:Op maandag 10 april 2006 22:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
1.Jij zei: Voetschimmel op je leuter. Je had moeten zeggen: Voetschimmel op m'n leuter.
2. Ik ben natuurlijk heel braaf.
Sorry.
Ik heb niets met mieren, op één ding na. Ik mag ze graag doodmaken.quote:Op maandag 10 april 2006 22:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
ga jij anders mieren neuken
alhoewel.. betwijfel of ik op dit moment wel in staat zou zijn je op waardige wijze te plezierenminder bloed enzo.. en paar wijntjes
vertaald naar nederlands is dat?quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 23:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Twee weken fulltime 'stage' in Friesland verneukt je voor de rest van je leven.
oooh als jij nou ook als kwart fries telt, dan kunnen we samen kwart-fries kindjes makenquote:Op maandag 10 april 2006 23:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Twee weken fulltime 'stage' in Friesland verneukt je voor de rest van je leven.
Maar dat moet dan wel in goed overleg met m'n vriendin, die is 'm ook regelmatig nodig!quote:Op maandag 10 april 2006 22:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ah, kijk! Iemand die wèl goed meedenkt!
quote:
Nee, nee, nee. Ik heb verder NIETS, helemaal NIETS met Friesland te maken. Gelukkig.quote:Op maandag 10 april 2006 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
oooh als jij nou ook als kwart fries telt, dan kunnen we samen kwart-fries kindjes maken
Geen probleem hoor, ik pas me wel aan.quote:Op maandag 10 april 2006 23:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Maar dat moet dan wel in goed overleg met m'n vriendin, die is 'm ook regelmatig nodig!
Dat vergat ik helemaal! Welterusten poppies van me!quote:
mee eensquote:Op dinsdag 11 april 2006 07:00 schreef Q. het volgende:
Moe.
Eens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:44 schreef Ynske het volgende:
en nu al op kantoor... ik ben geschift
Wat voor werk?quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:50 schreef webspider het volgende:
Mogguh!
Vandaag tegen mn baas zeggen dat ik bezig ben met ander werk
Ben benieuwd wat voor herrie daar nu weer van komt
Waar dan?quote:
Consultant bij een bedrijf dat installaties, configuraties en training van storage hard- en software verzorgt (bigass disk arrays en backup/archiveringssoftware)quote:
Ik heb 2 concrete aanbiedingen liggen en zit bij 4 bedrijven in de 2e rondequote:Ik zou het trouwens pas tegen je baas zeggen als het zeker is.![]()
Vlakbij de biertap natuurlijk!quote:
*Biertap onderzoekt.quote:
hierquote:
Je kúnt niet wachten op leven, je moet het zoeken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier
zit al dik een uur te wachten op leven, dus het mocht wel eens tijd worden
leven zoeken op fok is een onmogelijke zaakquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kúnt niet wachten op leven, je moet het zoeken.
Ik dacht dat Melis dat gepost had, verkeerd gekeken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Consultant bij een bedrijf dat installaties, configuraties en training van storage hard- en software verzorgt (bigass disk arrays en backup/archiveringssoftware)
[..]
Ik heb 2 concrete aanbiedingen liggen en zit bij 4 bedrijven in de 2e ronde
(Waar 2 weekjes solliciteren al niet goed voor is)
quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Melis dat gepost had, verkeerd gekeken.![]()
Nee hoor, ik had gewoon niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:59 schreef Ynske het volgende:
[..]t klinkt alsof je geloofd dat melis dat niet zou kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |