hoe is t weer nu daar bij jou?quote:Op maandag 10 april 2006 17:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Gut gut..
Dat is een dromedarisquote:
Dus: neukende dromedarissen doen eigenlijk kamelen na?quote:Op maandag 10 april 2006 17:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ze neuken. What's your point?
Ja.quote:Op maandag 10 april 2006 17:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dus: neukende dromedarissen doen eigenlijk kamelen na?
Weer een levensvraag minder,quote:
Ik vind het meer wat voor de dromedaris.quote:Op maandag 10 april 2006 17:43 schreef Anthraxx het volgende:
Zouden ze in Dublin ook Kamelen hebben? Het ligt immers in de Sahara.
iig wel oases.quote:Op maandag 10 april 2006 17:43 schreef Anthraxx het volgende:
Ik doe niet aan 'vrijgezellen' meets.quote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef Anthraxx het volgende:
Zou er soms interesse zijn in een vrijgezellen meet?
Ik kom.quote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef Anthraxx het volgende:
Precies, dat kan je veel beter aan anderen bestedenquote:
Soms. Soms ook niet.quote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben net op tijd merk ik weer.quote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
Het zwakzinnigenuurtje is weer begonnen geloof ik.
Ik ben er nog maar vijf minuutjes, dus iemand anders moet het stokje van me overnemenquote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
Nu weet ik het zeker.quote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
My flava.quote:
In Dublin hebben wij geen suggestieve shit (zoals kamelen) nodig;quote:Op maandag 10 april 2006 17:43 schreef Anthraxx het volgende:
Neen, in Dublin zijn er bronzen tieten!quote:Op maandag 10 april 2006 18:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
In Dublin hebben wij geen suggestieve shit (zoals kamelen) nodig;
[afbeelding]
Juist..ophouden met kwijlen dus..quote:Op maandag 10 april 2006 18:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Neen, in Dublin zijn er bronzen tieten!![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 18:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Neen, in Dublin zijn er bronzen tieten!![]()
Hmm...quote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
niet wie maar watandijviestamppot met spekjes en een slavink
Stamppot rauwe andijviequote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
niet wie maar watandijviestamppot met spekjes en een slavink
De enige andijvie die ik ook lust, wat lief dat je rekening met me hebt gehoudenquote:
Nog suggesties?quote:Op maandag 10 april 2006 17:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies, dat kan je veel beter aan anderen besteden.
sprak hij na een drukke middag met achterstallige correspondentie
Lijkt me een mooi excuus om met haar te neuken, Annie.quote:Op maandag 10 april 2006 18:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We hebben iets gemeen. Ik heb ook andijvie gegeten
Voor jou is alles een excuus om te neuken.quote:Op maandag 10 april 2006 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi excuus om met haar te neuken, Annie.
Gekookt is ook viesquote:Op maandag 10 april 2006 18:17 schreef webspider het volgende:
[..]
De enige andijvie die ik ook lust, wat lief dat je rekening met me hebt gehouden
Niet dat die excuses worden omgezet in daden, ofzo.quote:Op maandag 10 april 2006 18:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor jou is alles een excuus om te neuken.
Nee, want dan zouden we Q. naar de dokter moeten sturen.quote:Op maandag 10 april 2006 18:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet dat die excuses worden omgezet in daden, ofzo.
Duh! Neuken is stom.quote:Op maandag 10 april 2006 18:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet dat die excuses worden omgezet in daden, ofzo.
Inderdaaad. Q. moet Q. blijven.quote:Op maandag 10 april 2006 18:55 schreef Twisted_fok het volgende:
En dat moeten we niet hebben, natuurlijk.
Zelfs een flesje Spa Blauw heeft meer seks dan jij.quote:Op maandag 10 april 2006 18:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Puur en zuiver. Net Spa Blauw. Net zo smakeloos.
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk.quote:Op maandag 10 april 2006 18:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelfs een flesje Spa Blauw heeft meer seks dan jij.
Is dat die ijsschots?quote:Op maandag 10 april 2006 18:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Q is net Sid uit Ice Age.
Wat leuk dat we hier bespreken wat we gegeten hebben. Wij hebben gehakt op.quote:Op maandag 10 april 2006 18:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We hebben iets gemeen. Ik heb ook andijvie gegeten
Duh. Lelijker kan niet.quote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Een stuk knapper ook, Q.
Dit.quote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat zeg ik nou?
quote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Een stuk knapper ook, Q.
Veel meer ben ik dan ook niet. Afgezien van vele negatieve dingen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Ah, dank voor de verduidelijking, Q. Je bent wèl behulpzaam.
Echt goed liegen kan je niet.quote:Op maandag 10 april 2006 19:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vind je anders ook best gezellig hoor, Q.
Met spekjesquote:Op maandag 10 april 2006 18:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Gekookt is ook viesrauwe andijvie met aardappelpurree
die ook nog jaquote:
Blauw kleurtje, Scarface-avatar... kansloos? Welneequote:
okquote:
Scarfacequote:Op maandag 10 april 2006 19:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blauw kleurtje, Scarface-avatar... kansloos? Welnee.
Je overschat deze SCquote:Op maandag 10 april 2006 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aangezien ik nog moet eten en dan is vast al het volgende deeltje
Het zou helpen als de spekjes ook rauw waren, niet alleen de andijvie. Langer herkauwen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:46 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
nee hoor. hij eet gewoon langzaam: herkauwen enzo
Ik herkauw nietquote:Op maandag 10 april 2006 19:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou helpen als de spekjes ook rauw waren, niet alleen de andijvie. Langer herkauwen.
Godt, lieve schat, Godt.quote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik herkauw nietik kirjg het na het dorslikken zo moeilijk weer omhoog in mn mond zonder dat alles eruit gaat
Ik open dit topic en dacht direct dat het heel ergens anders over ging. Ik vond het al vreemdquote:Op maandag 10 april 2006 19:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik herkauw nietik kirjg het na het dorslikken zo moeilijk weer omhoog in mn mond zonder dat alles eruit gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |