Ah, kijk! Iemand die wèl goed meedenkt!quote:Op maandag 10 april 2006 22:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik wil de mijne af en toe wel eens uitlenen!
ga jij anders mieren neukenquote:Op maandag 10 april 2006 22:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
1.Jij zei: Voetschimmel op je leuter. Je had moeten zeggen: Voetschimmel op m'n leuter.
2. Ik ben natuurlijk heel braaf.
Sorry.
Ik heb niets met mieren, op één ding na. Ik mag ze graag doodmaken.quote:Op maandag 10 april 2006 22:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
ga jij anders mieren neuken
alhoewel.. betwijfel of ik op dit moment wel in staat zou zijn je op waardige wijze te plezierenminder bloed enzo.. en paar wijntjes
vertaald naar nederlands is dat?quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 23:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Twee weken fulltime 'stage' in Friesland verneukt je voor de rest van je leven.
oooh als jij nou ook als kwart fries telt, dan kunnen we samen kwart-fries kindjes makenquote:Op maandag 10 april 2006 23:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Twee weken fulltime 'stage' in Friesland verneukt je voor de rest van je leven.
Maar dat moet dan wel in goed overleg met m'n vriendin, die is 'm ook regelmatig nodig!quote:Op maandag 10 april 2006 22:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ah, kijk! Iemand die wèl goed meedenkt!
quote:
Nee, nee, nee. Ik heb verder NIETS, helemaal NIETS met Friesland te maken. Gelukkig.quote:Op maandag 10 april 2006 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
oooh als jij nou ook als kwart fries telt, dan kunnen we samen kwart-fries kindjes maken
Geen probleem hoor, ik pas me wel aan.quote:Op maandag 10 april 2006 23:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Maar dat moet dan wel in goed overleg met m'n vriendin, die is 'm ook regelmatig nodig!
Dat vergat ik helemaal! Welterusten poppies van me!quote:
mee eensquote:Op dinsdag 11 april 2006 07:00 schreef Q. het volgende:
Moe.
Eens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:44 schreef Ynske het volgende:
en nu al op kantoor... ik ben geschift
Wat voor werk?quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:50 schreef webspider het volgende:
Mogguh!
Vandaag tegen mn baas zeggen dat ik bezig ben met ander werk
Ben benieuwd wat voor herrie daar nu weer van komt
Waar dan?quote:
Consultant bij een bedrijf dat installaties, configuraties en training van storage hard- en software verzorgt (bigass disk arrays en backup/archiveringssoftware)quote:
Ik heb 2 concrete aanbiedingen liggen en zit bij 4 bedrijven in de 2e rondequote:Ik zou het trouwens pas tegen je baas zeggen als het zeker is.![]()
Vlakbij de biertap natuurlijk!quote:
*Biertap onderzoekt.quote:
hierquote:
Je kúnt niet wachten op leven, je moet het zoeken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier
zit al dik een uur te wachten op leven, dus het mocht wel eens tijd worden
leven zoeken op fok is een onmogelijke zaakquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kúnt niet wachten op leven, je moet het zoeken.
Ik dacht dat Melis dat gepost had, verkeerd gekeken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Consultant bij een bedrijf dat installaties, configuraties en training van storage hard- en software verzorgt (bigass disk arrays en backup/archiveringssoftware)
[..]
Ik heb 2 concrete aanbiedingen liggen en zit bij 4 bedrijven in de 2e ronde
(Waar 2 weekjes solliciteren al niet goed voor is)
quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Melis dat gepost had, verkeerd gekeken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |